про себе
у мене є справжня проблема у спілкуванні з окремими людьми і різними колективоми. В мене 22 роки і у мене нема друзів ,люди кажуть шо я дивний і інтелект у мене не високий (мягко кажучи), хоч мені здається шо тут є швидше проблема не у інтелекті . От я сам за собою замічаю що якість мого спілкуваннярізно залежить від людей з якими я спілкуюся. Такі речі як словниковий запас,чіткість вираження думки,інтонація у мене завжди проявляються по різному рідними я спілкуюсь абсолютно вільно легко виражаю свої думки і взвгалі спількуюсь абсолютно повноцінно і здавалось би шо коли я можу повноцінно спілкуватись з одними людими то зможу і зі всіма але коли приходиться до діла
то в мене під час спілкуванння виникає якийсь внутрішній зажим який не дає мене повнісю розкритися в мене зразу зменшується словниковий запас, коли шось розповідаю то у мене починають «плутатись думки» неможу чітко і послідовно висловити свою думку тай голос не той…
але я на ці нюанси з вертаю увагу лише після спілкування під час спілкування я за собою нічого такого не спостерігаю. Хоч в дитинстві до 15 років я з усіма людьми спілкувався дуже вільно,був цікавим розповідачем,легко жартував а головне вмів смішно артистично шось розповідати тепер я і даже непамятаю коли останній раз анегдот розповідав з моїм стильм розмови це буде «тупо» і інтелект у мене далеко не низький якщо вірити результатам деяких тестувань.Я не розумію шо зімною і чому так спілкуюся.
Коли я попадаю в новий колектив то напочатку люди хочуть зі мною спілкуватись ,я ім здаюсь цікавим на початку ,потім окремі люди з колективу починають козати шо я дивний ,дурний і взагалі така думка починає поширюватись по цілому колективі після чого починається насмішки критика ….Практично за таким сценарієм відбувалось моє «влитя» в 6 колективів за 4 роки тай але знову ж таки в дитинстві у мене ніколи з колективами небуло проблем, даже неміг собі уявити що стану таким.Якийсь замкнутий круг.
Я не знаю як мені справитись з цією ситуалією можна самому! І розумію що дальше так спілкуватись не можна,у мене попереду ще ціле життя і багато людей можливо не менше колективів з яким я буду вимушений знаходити спільну мову і я зовсім немаю бажання спілкуватись так все життя, мене просто не хватить.
Порадьте будьласка де мені шукати вирішення цієї ситуації і яким чином?
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Олег, здравствуйте!
Схоже, що у вас, справді, є деякі труднощі у налагодженні контактів, добре, що ви самі звернули на це увагу і беретеся проблему вирішити.
Внутрішній зажим виникає від того, що в спілкуванні з малознайомими людьми у вас різко підвищується рівень тривоги, звідси величезна напруга, а отже - на спонтанність і невимушеність ресурсу вже не вистачає.
Важко заочно встановити джерело тривоги. Цілком може бути, що це пов"язано з низькою самооцінкою. І тут справді є замкнене коло: низька самооцінка породжує страх "провалу", тривога блокує ваші природні таланти, це призводить до чергової невдачі (принаймні, у вашому сприйнятті) і так знову й знову....
Вам було б корисно попрацювати в цьому напрямі з психологом очно, а також відвідувати терапевтичну групу - у безпечному середовищі групи ви швидше зможете знову навчитися спілкуватися з людьми невимушено, а відгуки інших учасників групи допоможуть вам побачити себе з боку.
Успіхів вам!

психолог онлайн
Здравствуйте, Олег.
Ваш опыт общения в разных коллективах действительно большой.
Можете ли вы понаблюдать за тем, как общаются коллеги и отметить - что они делают не так, как вы?
По пунктам:
1. темы разговоров
2. интонации
3. эмоциональность
4. умение слушать других собеседников
может что-то еще заметите.
В чем конкретно, по мнению коллег заключается "странность" и как вы сами к этому относитесь?
Обратите внимание на тех, кого любят слушать и на тех, кто больше молчит, но все-равно находится в группе говорящих.
Что касается письменной речи - ваше сообщение не маленькое. Вполне понятно и эмоционально написано. И хотя есть ошибки в орфографии и пунктуации, на которые я обратил внимание и пишу вам о них лишь потому, что обсуждается тема общения.