Хлопець принижує
Добрий день!Я заплуталась,незнаю що робити.Мені 17 років,вже два роки я зустрічаюсь з хлопцем.За період цих відносин в нас було все,він буває піднімає на мене руку,принижує.(Буду писати прямими словами,зарання вибачте)Обзиває шлюхою,дешевою,твариною,мразю,тупою.Без причини,він мене цілий час контролює,в нас стосунки на відстані покищо,і він боїться шоб я не була з іншими хлопцями тому весь час я сиджу вдома.Він також,і я це знаю,ми весь час спілкуємось але він дуже ревнивий.Ревнує на пустому місці,видумує з нізчого,а потім заспокоюється і все ніби нормально.Це мої перші серйозні відносини,і я незнаю що робити,в мене страх що якщо розійтись з ним то мене не полюбить ніхто.я багато раз пробувала розійтись після його образ,але він мене весь час вертав.Я дуже нещасна в цих стосунках і я справді незнаю що мені робити.В мене дуже часто істерики через нього,я зриваюсь на всіх,мені це все дуже надоїло.І ще одна велика проблема у нього це алкоголь.Йому 20 років,п'є алкоголь він з років 12ти.Він п'є дуже часто,вдома сам.А в гостях взагалі міри немає.Кожен раз коли я стараюсь завести за це мову що так не можна,він кидається на мене,криє матом,каже що не кине.В нього алкогольна залежність,і також він стає дуже агресивним коли п'яний.Я незнаю чи є сенс далі бути разом,і чи ця людина може мене любити з таким відношенням.Але він завжди говорить що любить мене сильно,скучає і так далі.дуже прошу,підскажіть вихід з цієї ситуації!Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Наталия Горская
Добрый день.
Вообще не вижу смысла находиться в этих отношениях и дальше!!!
У Вас видимо созависимые отношения. Почитайте об этом..
И еще...у Вас не хватает сил уйти от мужчины, с которым Вы несчастны?!
Не полюбит никто? Вам 17! Полюбит, поверьте! Вот только пора Вам научиться в первую очередь любить и уважать себя.
Обращайтесь к психологу , а если нет такой возможности , то работайте над своей самооценкой самостоятельно через полезные статьи и техники в интернете.
Все в Ваших руках, поэтому удачи!Ответ отредактирован автором 22-11-2018 17:22:57
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий вечір!
А Ваші стосунки постійно на відстані? З чого Ви взагалі зробили висновки, що це- серйозні стосунки? Чи дозволяли Ви раніше комусь так із собою себе поводити?
У світі багато хороших хлопців, та немало й хворих. Краще нікому не віддавати контроль над своїм життям.
психолог онлайн
Чи про такі стосунки Ви мріяли? Не думаю, що хтось може «мріяти» про приниження і неповагу. Це не кохання, хто б Вам що не казав.
Що важливо для Вас, так це попрацювати зі своїм ставленням до себе, якщо Ви самі будете себе поважати, то ніколи і нікому не дозволите до себе ставитись таким чином.
Вам тільки 17, все ще попереду! Але щоб знов у подібні стосунки не потрапити, та не очікувати, чи «підбере» хтось, чи «кине при дорозі» , важливо сприймати себе як особистість, яка сама буде обирати, з ким і коли бути.
консультация психолога
Добрий вечір! Звідки в Вас думка, що Вас більше ніхто не полюбить? Ви пишете, що "Я дуже нещасна в цих стосунках і я справді незнаю що мені робити." Чому тоді Ви не довіряєте своїм відчуттям і залишаєтесь в цих стосунках, що доброго для Вас є в них? В Вашого хлопця справді проблеми з алкоголем і звільнитись від залежності може лише, якщо сам цього захоче.
Які в Вас стосунки з батьками? Чи можете Ви покластися на їхню допомогу і підтримку в цій ситуації?