Розводити чи ні
Мені здасться що я не люблю свого чоловіка. Він мене дратувати, не розуміє. Я б і не виходила за нього заміж якби не дитина.. Я не знаю що мені робити він і не хоче чути про розвод а я боюсь взятися за розвод бо не знаю чи правильно я зроблю і чи взагалі можливо я і люблю його... Ми разом 2 роки я знаю що мабуть вже і не зим не буду але іноді здасться що краще бути одній
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий вечір! Яку допомогу Ви хотіли би отримати від психологів? Рішення про розлучення Ви прийняли? Ви самотня у шлюбі, чоловіка не кохали і не кохаєте, що Вас зупиняє?
психолог онлайн
Мелиса опишите подробно ваши отношения, какие они сейчас?
И какие у вас есть мысли - за и против развода?
консультация психолога
Здрастуйте, Мелісо! Хочу зазначити декілька моментів.
1. Бачу 2 варіанти:
• Ви не любите свого чоловіка і боїтеся відверто це визнати.
• Ви його любите, але не розумієте як будувати з ним стосунки, щоб Вам у них було добре.
2. Дитині треба щасливі батьки (навіть якщо вони живуть окремо), а не двоє нещасних на одній території.
3.В сім'ї завжди діє принцип: якщо нещасний один член сім'ї, то рано чи пізно будуть нещасні і всі решта.
4. Значна частина сімейних проблем виникає через невміння екологічно спілкуватись
5. Якщо Вам важливо розібратися у цьому питанні більш детально, я можу Вам допомогти.