Допомогти чи ні???
Доброго дня, психологи. До Вас пише, з допомогою у вирішені нашого питання, Ірина.
До нас з чоловіком звернувся мій батько за допомогою в грошах на лікуваня. Лікуваня церозу і так далі, бо більшість свого часу він пив. Мало того пив,знущався над своєю жінкою (мамою моєю) та мною,вигнав нас з дому, та всього не напишеш, того ряду психолошічних травм які він нам створив. Проблема в нього ця вже більше 10 років, та він все одно п'є, лікується, дає перерву та знов.
Мало того зараз на руках грудна дитина, чоловік їздить закордон,щоб якось щось відкласти та нормально жити, а тут він. Зовсім проігнорувати ми не можемо,так як живемо в одному будинку (він на 1 ми 2) тому це питання завжди перед очима.
Я не знаю як правильно поступити, в мені-сперечаються розум та душа. Питання складне та допоможіть!!!!
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Доброго дня, Ірина. Допомагати чи ні маєте вирішити тільки Ви! У Вашому пості дуже багато образи на Вашого тата і це цілком зрозуміло. Ніхто з спеціалістів не дасть Вам поради. Зважте усі за та проти: душевні переживання мають не аби який вплив на наше життя. Спробуйте знайти компроміс, так щоб і батькові допомогти (і не картати себе) і не обмежити себе в найнеобхіднішому. Дуже важлива в цій ситуації підтримка Вашого чоловіка! Це важкий вибір, але тільки Вам необхідно його зробити!
психолог онлайн
Добрий ранок, Ірина! Ці гроші точно подрібні на лікування? Ви зможете прослікувати за тим, щоб вон були сплатою за допомогу? Батько живе з Вами, тому допомогати чи ні грошима, скоріше Ви вже вирішили для себе. Вас хвилює інше: "Мало того пив,знущався над своєю жінкою (мамою моєю) та мною,вигнав нас з дому, та всього не напишеш, того ряду психолошічних травм які він нам створив. Проблема в нього ця вже більше 10 років, та він все одно п'є, лікується, дає перерву та знов". На цьомусайтія опубліковаластаттю про співзалежність, почитайте.