Боязнь спілкуватися з дівчиною...
Добрий день...У мене є одна дуже важлива і серйозна проблема.На перший погляд це звичайна справа, але дуже проблемна.На даний час мені недавно виповнилося 18 років, в моєму віці хлопці спокійно зустрічаються і розмовляють з дівчатами але тільки не я ... За весь час мені подобалося чимало дівчат, але одна дівчинка конкретно змінила моє життя.Багато хто скаже, що це просто такий вік у мене, що є одна дівчина, якщо не получиться то з часом і друга з'явиться, так можливо це і так, але я дуже не хочу щоб так Було.Ми з нею знайомі вже дуже дуже довго.І можливо все було нормально, якби мені не заважали мої страхи.Мені набагато легше переписуватися ніж розмовляти в живу.Вона не раз хотіла ще пару років тому зі мною зустрітися, але
я придумував різні оправдання. Ну і з часом її інтерес до мене звичайно почав падати.І я нічого не міг з цим зробити.Проте я не хотів здаватися і попросив у неї номер телефону це досить часто я просив і як не дивно вона погоджувалася і давала мені свій номер телефону.І тут виникла нова проблема, мені просто страшно розмовляти по телефоні зі нею.Я починаю переживати, нервувати, серце починає дуже швидко грати і я потроху втрачаю контроль над мовою.
Я просто не знаю на яку тему мені з нею говорити.Про що говорити? Хлопець якщо дзвонить дівчата він повинен бути їй нормальним співрозмовником, який повинен радувати і веселити її. Так щоб зацікавити її. Що коли її сумно і тут я дзвоню, то щоб вона знала що я зможу її підтримати і розвеселити.І з радістю відповідала на мої дзвінки. Ну і тут нічого я негоден вдіяти ... я не хочу просто спостерігати як я втрачаю близького людину.Інколи я наважувався дзвонити але наша розмова з нею тривала приблизно 2 минути.Таке відчуття що я дзвоню просто щоб привітатися а інтересу її ніякого не приношу.Тім більше моя співрозмовниця мовчазна трошки як я.Тут прямо тупік. Проте одного разу я вже був зважився на зустріч, але як все щось пішло не так ми трошки посварилися і все. я боягуз нерешитільний. Як дівчина може зі мною спілкуватися ... тим часом поки я тут пишу до вас. Хлопці цим користуються.Що мені робити з моїми страхами? Я гублюся коли по телефону з нею спілкуюся і втрачаю мову, то що буде в живу я навіть не знаю. Це стосується не тільки її, я загалом не дуже люблю спілкуватися з людьми а тут тим більше з дівчиною. мені просто часто буває ніяково тому я намагаюся не спілкуватися довго ... Ця проблема переслідує мене все життя ... Ось будь ласка скажіть що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий ранок! Краще попрацювати з психологом над самооцінкою. Є така можливість? Можу надіслати книги для самостійної роботи на пошту.
Дополнение от автора
Так самооцінка занижена нажаль...Так книги це непогана думка!Можете скинути мені на пошту?
психолог онлайн
Доброго дня!
Так, звичайно, можу погодитись, що Вам варто попрацювати зі спеціалістом.
Але якщо прямо зараз хочете використати всі шанси, щоб спробувати налагодити контакт саме з цією дівчиною, скажіть їй про це. Про те, що маєте складності і побоювання у спілкуванні, тому що хоті ли б виглядати добре в її очах. Що вона Вам важлива, тому так складно наважитись на деякі речі. Але, насправді, зацікавлені у ваших стосунках і хотіли б спробувати.
Далі вже стане зрозумілим, наскільки, насправді, цього хоче вона і як ви вирішете питання зустрічі.
Не виключено, що дівчина, якщо так довго підтримує контакт з вами, підтримає Вас)
Немає гарантії, що так станеться, але в будь-яких стосунках, насправді, немає гарантій. Потрібно проживати)
психолог онлайн
Напишіть пошту.
психолог онлайн
Доки "я не хочу просто спостерігати як я втрачаю близького людину." ви таки її пасивно втрачаєте. Ні одна людина не ідеальла і в цьому унікальність, який сенс у стосунках якщо в них неможливо бути собою? Я думаю ваша дівчина бачить вас, і те що вона бачить їй симпатизує, як вважаєте? А те що ви про це думаєте це те що небачить ніхто окрім вас.
Дополнение от автора
Ви маєте на увазі електрону почту? Якщо так,то от [email protected]...