Повілувала хлопця якого не люблю відчуваю себе шлюхою ,а він вже думає що ми зустрічаємося
Я полюбила хлопця .ми ходили 3 місяці і він пішов від мене.Я вже 3 рік про нього думаю і ніяк не можу його забути які хлопці після нього в мене взагалі не цікавили але одного разу я познайомилася з його братом і ми почали спілкуватися я зразу казала що я його не люблю але вчора я його поцілувала і мені дуже стидно перед ним і перед собою дуже важко психологічно адже я це робила не по любові тепер чомусь думаю що я повела себе як дівчина легкої поведінки не знаю що робити адже він думає що ми вже зустрічаємося я його люблю не хочеться йому казати що цілувала його без любові. не знаю що робити що йому сказати .і тільки тепер я зрозуміла що незважаючи на те що я люблю хлопця тобто його брата але зрозуміла те що не хочу ніяких стосунків . Порадьте будьласка як вчинити з цим хлопцем як забути колишнього хлопця і чи справді це означає що я ш**** це дуже занижує мою не до того високу самооцінку
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрый день.
Почему Вы ш**** сразу??? почитайте в интернете ,что обозначает это слово и успокойтесь!
Поцелуй не относит Вас к девушкам легкого поведения!
Вам нужно немного расставить по полочкам свои переживания..слишком хаотично!
Начнем с того,почему именно тогда Вы его поцеловали? Почему Вам захотелось сделать это в тот момент?
Дополнение от автора
Не знаю. Все якось. Само собою получилолося ,просто в якийсь. Момент я подумала що хватить убиватися за колишнім хлопцем я відчула любові цього хлопця ну і так получилося але тепер я розумію що я не хочу мати ніяких стосунків це була тільки слабість і не знаю що йому сказати і ну як відшити його так щоб йому не було обідно.я можу сказати що він такий хлопець що легко собі знаходить дівчат до мене мав ще не одну і навіть не десять то ми можемо це не сильно обидеть але не знаю як правильно йому сказати як правильно закінчити наше спілкування щоб не мучити ні себе ні його
психолог онлайн
Наталия Горская
Скажите правду и все!
Не переживайте за него. Просто сообщите,что не имеете к нему чувств и не хотите отношений в целом-это ,на самом деле, не так сложно как Вы думаете..Вы больше боитесь и накручиваете себя..Успокойтесь и вежливо поговорите с парнем и все будет хорошо;)
психолог онлайн
Знаєте, часто людей тягне одне до одного в певні миті, хоча там немає прямо такого великого кохання, але є певна симпатія, цікавість, гра – це нормально. Це зовсім не означає «розпусної поведінки», люди ж певний час зустрічаються, а вже потім приходить (або не приходить) впевненість в тому, що «я кохаю».
Ви поцілували цього хлопця не тому, що хотіли образити його, чи комусь щось довести, Ви не маніпулювали їм, а просто піддалися власному потягу, бо щось в той момент відчули. Ви вчинили згідно своїх почуттів на той момент, тому тут немає обману, а, відповідно, немає і вашої провини.
Пояснень може і взагалі не бути, адже через один поцілунок Ви не зобов’язані щось пояснювати. Та і взагалі, люди можуть хотіти цілуватися, а потім захотіти розійтися, бо насправді ніхто не може знати, що будеш відчувати до людини через певний час.
Але якщо Ви хочете щось пояснити, то важливо просто зробити це так, щоб він відчув, що Ви його «поважаєте і цінуєте те, що між вами було, але зрозуміли, що, нажаль, до більшого не готові». Можна в цій розмові пригадати якісь конкретні події чи якості хлопця, які Вам здалися важливими, щоб так би мовити «пом’якшити» сприйняття ним ваших слів.
І не сваріть себе, Ви – молода дівчина, і цілком зрозуміло, що Вам хочеться стосунків, але ж знайти «ті самі стосунки» часом не просто і не швидко, і процес пошуку включає в себе різні аспекти стосунків з різними «іншими хлопцями».
Дополнение от автора
Мені подобається його брат вже 3 рік хоча він має дівчину і не думає про мене . Дуже важко його забути через це в житті трошки така потеряна.цього року здаю ЗНО і думаю можливо взагалі не варто заводити ніяких стосунків можливо ще не прийшла моя любов але час іде я також хочу спілкуватися з хлопцями і не можу визначитися що мені робити
Дополнение от автора
Ще дуже би хотіла щоб ви мені помогли розібратися в собі моментами мені здається що я красива але в шумних компаніях там де є багато дівчат я відчуваю себе не красивою не стильною inna розумною. Трохи слабо характерна не вмію відповідати на грубість через це трошки важко дається спілкування адже маю занадто спокійний характер і не відстоюю свою точку зору
психолог онлайн
Виктория Константиновна Железова
Не думаю, що варто ставити собі якісь обмеження, «або шукаю стосунки, або не шукаю». Як станеться, так і буде. Не ми керуємо почуттями.
Якщо хтось сподобається – можна спробувати розвити стосунки, а якщо ніхто не викличе хвилювань, то хай і так.
Важливо жити тим, що є – треба готуватись до зно – значить готуйтеся, а там життя покаже)))
А стосовно самооцінки – Ви досить гарно себе вже знаєте, тому можете працювати над покращенням того, що хочете змінити.
Спокійний характер – це плюс, але свою думку потрошку важливо вчитися відстоювати.
Зовнішність – думаю, що загалом завжди існують люди, що виглядають більш стильно, розумніші та красивіші за нас.
Але не в цьому справа. Важливо усвідомити, що незалежно від цього, Ви залишаєтесь Собою, в міру красивою, в міру розумною, в СВОЮ міру, власну, таку, якої ні в кого немає.
Дополнение от автора
Наталья Горская ви чудо🤩🤩🤩
психолог онлайн
Поддерживаю Наталью!
Выделите в себе черты ,которые Вы хотели бы "доработать " в себе и займитесь этим активно!
Например, если хотите поработать над качеством "недостаточно умная и красивая",то это вопросы по самооценки. Вот и гуглите "как повысить самооценку","психология самооценки", "техники повышения самооценки" и т.д.