Чи це зрада?
Мій чоловік переписується з моєю рідною сестрою. Всі переписки стирає, бо я дізналась і була проти. Повідомлення від нього було інтимного характеру, на що сестра відмовила йому Сказала, що це наші проблеми вона в це влазити не хоче і щоб ми самі розбирались. Сестра молодша на 8 років і має хлопця. Зараз переписки теж продовжується, інколи звичні а інколи це флірт. Чоловік завжди знаходить виправдання ім. Як я маю реагувати?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня!
Співчуваю вашим почуттям.
Ви питаєте,чи зрада це, і як реагувати. В мене зустрічне питання: для Вас це відчувається,як зрада? Як би Ви хотіли відреагувати?
Чи розмовляли ви про це з чоловіком та сестрою?
З повагою,Аліса
консультация психолога
Здравствуйте, возможно данная переписка - это только верхушка айсберга ваших семейных проблем? Как сейчас складываются Ваши отношения с мужем? Как в вашей семье с любовью, вниманием, доверием?
Дополнение от автора
Так, розмовляла з чоловіком. Спочатку сказав якусь дурню, що перевіряв іі, а потім коли ходила вагітною другою дитиною я знову дізналась про іхнє листування. Сестра ( як я розумію) не дуже відписує. Пише коротко, а то й взагалі не відписує. Зі мною нормально говорити чолрвік про це не хоче, каже що буде переписуватись з тим, з ким хоче. Каже, що я його перевіряю і недовіряю. Ще б пак! Як я моду йому після того вірити? Хоча дуже хотіла, але випадково натрапила на листування знову...Щавжди виходить що я ще й винна і ображається уже на мене. Ми ще й живемо в одному домі! Сказати що наші відносини ілеальні - то звісно ні. Тим більше у нас немовля і ми рідко взагалзновимо вночі і розмовляємо... Він людина закрита, говорити про своі почуття від коли його знаю , не любить. Я ж - навпаки. Тому це завжди закінчується сваркою. Він мало заробляє і каже що від мене тільки зауваження і невдоволення. Насправді я рідко йому говорю про це, бо сама працюю і заробляю на себе сама. В дома я доміную і він це визнає і погоджується, навіть сам того і хоче... Критики не сприймає взагалі, просто зривається і йде, а я чую від нього кожен день по кілька раз якісь зауваження. І це все я йому напряму говорю, навіть кажу як і що робити, щоб мене не ображати і хочу від нього чути також що робити мені для нього, щоб покращити стосунки. Відповіді я не чую. Хотіла навіть розлучитись, але завагітніла 2 дитиною і якось ми почали менше сваритись...але що робити мені далі я просто не знаю...
психолог онлайн
Здравствуйте.
Сейчас вам лучше обратить внимание не на его переписки, а на ваши отношения. Больше его поддерживайте, уберите критику, в доме должен он доминировать как мужчина, или по крайней мере так думать)
Дополнение от автора
Після першого разу я так і робила...романтичні вечори, підтримка...а потім все повторилось...я навіть стала помічати, що вдягнусь красиво, сексуально, жіночно- він не помічає, сухо відреагує, а інші помітять...чи це вже мені так здається...уже у сама не знаю...зараз його поведінка мене дещо насторожує- завжди веселий, добрий, близькість ніби є, хоча не часта...але я його такого не бачила...чи це повязано з народженням дитини чи він передиває почуття не до сімі?
психолог онлайн
Добрий день. "але що робити мені далі я просто не знаю..." - а що б Ви хотіли? Яким уявляєте своє життя, в якому Ви почувалися б щасливою?
психолог онлайн
Доброго вечора! Нажаль так часто стається у стосунках як у вас (розвінчення ідеалу). Так здається що ви і так і сяк до нього (окрім того про що ви не розповідаєте) а від уникає контакту так ніби прижився йому комфортно і затишно особливо чогось роби немає потреби (завойовувати немає потреби бо ви самі підлаштовуєтесь) Отже подумайте просебе власне щастя та майбутнє дітей! Скорш за все такі стосунки мають чисто формальний зміст (не закликаю до розлучення чи іних рішень) оскільки в стосунках на повинне бути повага порозуміння (може не все подобатись але всеж може бути прийнятним для обох).