Іпохондрія, самооцінка, довіра
Доброго дня, шановні психологи! У мене три проблеми, які, на мою думку, взаємопов’язані:
1) Я б хотіла дізнатися, де саме проходить та межа, коли можна говорити про іпохондрію. Я маю проблеми із зором, слухом, хронічний гастрит, і з гінекологією постійно якась фігня. Всі проблеми загалом з дитинства, я до них пристосувалась і вони, в принципі, мені не заважають. Питання виникає, тому що останнім часом почастішали болі в кістках рук та ніг ( у бабушки ревматоїдний артрит, і я вже боюся), я не хочу йти до лікаря, мені здається, що це вже занадто.
2) Я обрала професію музиканта (піаніста). Коли я вирішувала своє майбутнє, я прагнула всім щось довести: лікарям, викладачам музики. Довести, що я зможу. Відсутність таланту-найменш образливе, що я чула від них.( про слух ніхто не знав, я мовчу після того як викладач відмовилась зі мною займатись зі мною, дізнавшись про це, краще хай вважають дивною та неуважною). Я довела все і всім (хоча нікому воно не треба, жаль пізно зрозуміла), окрім як собі. Я закінчила музичну академію на відмінно (по спецу - повірте, це важко). Я гадала, що я поганий концертмейстер, виявилось треба лиш купити окуляри. Як навчитися спокійно та критично оцінювати себе і після кожного зауваження не заглиблюючись у прірву. Я переборюю себе і йду далі, але кожного разу це робити все важче.
3) Я не довіряю людям. Я звикла покладатися лише на себе. Я стала такою собі веселою залізною леді, хоча інколи так хочеться просто комусь повірити.
P.S. Вибачте за багатослів’я. Дякую за увагу.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий вечір! Дякую, що чітко і зрозуміло свормулювали проблеми, вони дійсно пов"язані між собою і уходять коріннями у дитинство. Але щоб розіьратися у собі, потрібно працювати індивідуально з психолгом. Чи є у Вас така можливість?
психолог онлайн
Доброго дня!
З психологічної точки зору, емоційні складнощі, які ви озвучили, залишаються у вашому тілі і є гарним підгрунтям для розвитку різних хвороб.
Потрібно працювати з тим, що є підгрунтям такого стану речей.
Як на мене, ці питання потрібно пропрацьовувати зі спеціалістом, тому що мова йде про запит на інший спосіб контакту зі світом та оточенням в цілому.
Дополнение от автора
Дякую, що відгукнулися. Є певні проблеми:
1) Справа в тому, що в мене є деякі перестороги, щодо спілкування в скайп. Я знаю, що скло дуже спотворює звук (о, скільки я почула в реєстратурах різних закладів) і в мене є певні страхи з приводу спілкування через певну перепону (фільми та музику слухаю лише в навушниках – по іншому не розумію).
2) Якщо розглядати особисту зустріч, то тут виникає питання зайнятості. Та головною проблемою є те, що я живу з батьками і я б не хотіла, щоб вони знали, що в мене проблеми. Хотілося б впоратися самостійно. Чи це можливо?
психолог онлайн
Добрий ранок! Напишіть пошту, надійшлю літературу для самодопомоги.
Дополнение от автора
Доброго дня шановні психологи! Вибачте за довготривалу відсутність) Просто мені до рук, як подарунок долі, потрапила книга Еріка Берна «Ігри, в які грають люди» Я її прочитала за день, усвідомлюю до цих пір. Ця книга просто перевернула мій всесвіт. Я багато чого зрозуміла у своїй поведінці, і ще більше прагну зрозуміти) Ця книга надала мені невичерпне джерело енергії та натхнення) Я знову займаюсь, бігаю як білка на роботі, проблеми відійшли на другий план. Не знаю чи надовго це (в мене злети межуються з падіннями), але це круте відчуття. Моя пошта [email protected] ДЯКУЮ !!! всім за допомогу)
психолог онлайн
Дякую за зворотній зв"язок, літературу надійшлю поштою.
Дополнение от автора
Доброго вечора! Вибачте, що турбую, можливо потрібно було б задати нове питання. Справа в тім, що коли я хвилююсь або злюсь, або радію, або просто переживаю якісь більш-менш сильні емоції мене дуже сильно морозить і трусить. Це раніше не було так помітно, але за останні півроку я чула декілька незручних питань з цього приводу. Останній раз був позавчора - ситуація не надто хвилююча, але важлива! Руки трусилися, як в алкоголіка зі стажем. Саму трусило дуже сильно. Поряд сидів хлопець і запитав чи все добре і чому мене так морозить. Декілька разів колеги типу заспокоювали. Це було дуже неприємно. Що можна зробити? Таблетки пити не хочу, тому що на сцені емоційність це плюс (причому на сцені майже не трусить або я не помічаю) Дякую
психолог онлайн
Добрий ранок! Треба розуміти причини цього стану? Ви хвилювались занадто? Чи притаманне Вам хвилювання?
Дополнение от автора
Спасибо за ответ! Я очень эмоциональная, но в принципе мне это всегда помогало. Когда я на пике эмоций меня может морозить, но разум чаще всего остается холодным ( меня очень сложно вывести из себя), и в этот момент у меня идет мощный выброс адреналина и как-будто бы обостряются все органы чувств. На сцене это большой плюс и иногда приходилось насильно накручивать себя на эмоции (моя эмоциональность- это моя фишка, я умею завести людей). Я нервничаю, но я считаю это нормальным. Когда я уставшая, визуально я более спокойная, но тогда нахлынывает какая-то неконструктивная паника (бывает редко). То есть мне главное сохранить внешнее спокойствие, не потеряв при этом внутреннюю эмоциональность. И возможно, немного стабильности в эмоциях (а то меня шатает, то я ничего не делаю-печаль в глазах, в душе тоска, то меня просто разрывает от бодрости и работоспособности)