Зацікавленість в дівчині
Всім привіт! Надіюсь на вашу допомогу! Біля трьох років дружили з дівчиною, були хорошими друзями!! В один період коли вона почала віддалятись від мене - в мене було присутнє відчуття що втрачаю її! І захотілось завоювати її серце - в принципі мені це вдалось!!! Наші колеги давно говорили що ми були б гарною парою! І тут найбільша проблема виникла в мені! Коли ми почали зустрічатись - буквально через тиждень моя зацікавленість нею пройшла.... я дуже хотів щоб ми були разом.. але не міг і ми розійшлись... зараз коли її втратив відчуття зацікавленості вдарили сповна - дуже важко - і хотілось б відновити стосунки але страшно якщо знову ця зацікавленість пройде!! Допоможіть розібратись в собі!!! Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 25
нравится: 1 из 1
консультация психолога
Добрый день
Возможно стоит сравнить, какими были ваши отношения с девушками до этого, было ли подобное трудности? Пока судя с вашего описания, происходит некоторое разочарование когда цель достигнута и вместо того что бы продолжать развивать отношения, вы теряете интерес. Такое колебание происходит только с этой девушкой или можно проследить и в других делах?

психолог онлайн
так що там розбиратись? Не подобається - не зустрічайтесь. Не треба експериментів. Бо знову буде те саме. Воно Вам треба?
Дополнение от автора
Дякую що відгукнулись!
З попередніми дівчатами було щось схоже!!
В тому і проблема що зараз коли розстались відновились почуття і вона мені подобається...
психолог онлайн
Добрий раноК ! Якщо така поведінка Вам притамана, Ви вже не вперше відчуваєте незадоволення стосунками, швидке згасання захоплення, треба розбиратись, звідки це "Коли ми почали зустрічатись - буквально через тиждень моя зацікавленість нею пройшла.... я дуже хотів щоб ми були разом.. але не міг і ми розійшлись... зараз коли її втратив відчуття зацікавленості вдарили сповна - дуже важко - і хотілось б відновити стосунки але страшно якщо знову ця зацікавленість пройде!!" Так буває, коли лбюдина відчуває, що не може отримати любов, постійно шукає її, але в середині порожнеча. Якщо так, то треба розбиратися у собі разом з психотерапевтом!
консультация психолога
Если подобное поведение есть и с другими девушками то стоит проработать с психологом подобное поведение, оно может выражать особенностями ваших поведенческих стратегий.
психолог онлайн
А я думаю, що то були просто "не ваші" дівчата. Ви побігли за мрією, а реальність виявилась іншою. Тому шукайте "свою" людину. І у мріях, і у реальності
консультация психолога
цитата:
І Коли ми почали зустрічатись - буквально через тиждень моя зацікавленість нею пройшла.... я дуже хотів щоб ми були разом.. але не міг і ми розійшлись...
А у Вас є фантазії якби могла розвиватись історія, якби зацікавленість у Вас залишилась? Так цікаво що у Вас інтерес такий собі "завойовницький", і виникає найбільше в ситуаціях де потрібно/хочеться досягати поставлених цілей, Ви ніби спрямовані на результат. А які відчуття виникають коли "досягаєте" мети, "добиваєтесь" дівчини? Чи маєте фантазії чому пропадає інтерес? Може Вас щось лякає в подальшому розвитку стосунків? Цікаво, що це не перший такий досвід, де пропадає інтерес, тут було б непогано подосліджувати як сформувався у Вас такий досвід, які бонуси отримуєте, що втрачаєте і т.д., це хороше поле для роботи з психотерапевтом.