Як обрати шлях розвитку стосунків?
Звертаюсь за порадою, оскільки знаходжуся в глухому куті. У мене стосунки з хлопцем 7,5 р.Ми заручились на 4 річницю наших стосунків,але так і не одружились.В 2016 році мені випала нагода поїхати закордон на навчання,а за кілька місяців до того він дізнався про те що хворий.До від'їзду я зробила все,щоб у нього були гроші,ліки,чітка стратегія лікування,щоб він був в місці,де лікування точно пройде успішно,і коли лікування почалось,я поїхала.Через 9 місяців він здоровий приїхав до мене і ми були неймовірно щасливі.Так тривало до літа 2018 року,коли по його ініціативі ми вирішили переїхати в Україну.Ми приїхали в кінці вересня і сиділи без грошей,а в листопаді мені запропонували роботу знову ж таки закордоном і я на неї погодилась,як мені видавалось,це було спільним рішенням,він мене запевняв,що я повинна їхати,хоча я дуже сумнівалась,але після приїзду в нас не було ні копійки,а робота,яку мені пропонували добре оплачувалась.Кілька місяців він був без роботи і аж в грудні влаштувався.Все ніби було в порядку,та коли я приїхала на новорічні свята,все було якось не так,він ховав від мене свій телефон і тд.Намагалась з ним поговорити,але він уникав розмови.Все ж він мені сказав,що йому необхідна пауза на невизначений час.Виявилось також,що як тільки я поїхала,він зареєструвався в тіндері і познайомився з дівчиною,спілкувався і ходив на побачення.Я розумію,що він так робив через самотність,пошук якихось виходів із ситуації,в якій він лишився сам,без грошей і турботи.Він мене запевняє,що не зраджував і я йому вірю.Я погодилась на паузу,поїхала на роботу і не бачились ми понад місяць,за який я пережила справжнє пекло.Ми мало спілкувались,його дуже дратувало, якщо я йому писала чи дзвонила,я намагалась бути дуже м'якою,не піднімати ці теми і взагалі не писати.Ми провели разом минулі вихідні і вони були дивні:він не може мене покинути і не хоче бути далі разом.Сказав,що перестав мене сильно любити влітку минулого року,що все одно мене любить,але не так,як раніше.Ми вирішили,що пробуємо врятувати наші стосунки,але мені здається,я його просто переконала це зробити.На роботі заробляю добре,він на своїй дуже мало.Домовилась,щоб йому дали високооплачуване місце в моїй компанії,та він і чути не хоче про переїзд,хоча через брак грошей схуд (на 16 кг),всюди ходить пішки,живе в гуртожитку,не доїдає.Ми домовились пробувати все відбудовувати,та він так само не хоче про це все говорити,хоче просто дружнього спілкування,а я не можу цього дати,мені потрібна чіткість в нашому плані:або ми розходимося,або ми стараємося,але разом,а не тільки я.Всі вихідні ми це обговорювали,він вагався,вирішили старатись,але все як було так і є,він зовсім не старається,спілкується і бачиться з тією дівчиною(яке саме їхнє спілкування я не знаю).Мені варто ще чекати і дати йому час,хоча це найскладніше для мене?Мені перервати ці ненормальні стосунки,де мене не хочуть,а я лізу зі своєю турботою та любов'ю?Як зрозуміти що він хоче?Як себе правильно вести в цій ситуації?Будь ласка, допоможіть.
Вопрос от: ; Возраст: 27
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрый день!
Сочувствую, ситуация, правда, выглядит запутанной и наполненной сложными эмоциями. 7,5 лет вместе – это много. Конечно, Вы близкие люди и у Вас много общего прошлого, воспоминаний, переживаний и не так просто оставить надежды и мечты.
На мой взгляд, вот так буквально, как Вы чувствуете, его и можно понимать:
цитата:
не може мене покинути і не хоче бути далі разом
цитата:
перестав мене сильно любити влітку минулого року
цитата:
він так само не хоче про це все говорити,хоче просто дружнього спілкування
цитата:
він зовсім не старається,спілкується і бачиться з тією дівчиною
Я ощущаю и понимаю Вашу боль и грусть от происходящего. Вы можете принять то решение, которое в долгосрочной перспективы сделает, в первую очередь, Вас счастливой. Решение, правда, должно соответствовать тому, что хотите Вы. Чего Вы хотите в отношениях? Даете ли это сами? Даёт ли это Ваш молодой человек?
Если нужна помощь и поддержка в данной ситуации и хочется самой принять верное решение, обращайтесь в индивидуальном формате, буду рада Вам помочь.
Дополнение от автора
Я не знаю, що буде для мене добре в довготривалій перспективі. Зараз мені хочеться якихось конкретних відповідей і дій, мені хочеться боротись і пробувати і не зрозуміло чи хочеться боротись і пробувати йому, не знаю як це зрозуміти чи як підштовхнути його для прийняття якогось рішення. , Того, що я хочу, я отримати не можу, хоча дуже намагаюсь, але тут потрібна воля двох людей. Мені в стосунках важлива чесність і підтримка, я дуже намагаюсь і йому давати це, на дану хвилину він мене і чути не хоче, дає мені тільки час від часу надію, що все може налагодитись, а іноді її зовсім обрубує. Я зовсім заплуталась, але не хочу далі переживати цей біль від приниження і невизначеності.
Дякую за Вашу підтримку і пораду!
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю, що буде для мене добре в довготривалій перспективі
Да, конечно, сейчас это сложно понять. Именно поэтому и предлагаю Вам индивидуальную работу. Таким образом у Вас появится подходящее пространство для раздумий и определения, поддержка и опора в лице специалиста. Не за один раз, но всё же, существенно быстрее можно определить свои ответы, свои решения совместно с психологом. И это не так болезненно, как оставаться самой с ощущениями неопределённости и унижения. Выбор, конечно, Ваш.
В любом случае, время всё расставит на свои места. Другое дело, хотите ли Вы ускорить этот процесс и разобраться быстрее и мягче в индивидуальной работе или пусть всё идёт так, как идёт, очень неспешно и довольно мучительно.
психолог онлайн
Ощущение, что вы описываете не отношения мужчины и женщины, а мамы и сына.
Вы зарабатываете, все организовываете, вы понимаете все и стараетесь что-то сделать, думаете о том, как устроить его на работу, чтобы он зарабатывал, а он бедный, несчастный, сидит без денег и заботы и решает свои проблемы тем, что регистрируется на сайте, чтобы сбежать от одиночества.
Вам, как девушке, как такое отношение мужчины к вам?
Дополнение от автора
Валентино Михайлівно, мене таке відношення і ситуація, в якій я опинилась, дуже принижує, я знаю, що не заслуговую такого ставлення до себе, проте всі люди можуть помилятись і плутатись, може у нього саме така ситуація.. мені важко зрозуміти, бо на всі мої питання відповідь одна - 'я не знаю'. У мене є чітке відчуття, що мене влаштують обидва варіанти розвитку наших стосунків - і примирення і розрив. Але справа в тому, що не наступає жоден, а я не хочу вирішувати сама, я вже стомилась від таких рішень.. я хочу бути відповідальна і впевнена, що я зробила все, що могла, а не просто відвернулась від дорогої мені людини в складний момент, так як він відвертається від мене і шукає поради і розради десь на стороні замість того, щоб поговорити зі мною.