Як стати впевненим у собі? Як не вважати себе нікчемою і своє життя нікчемним?
Доброго дня!
Мені 21 в мене немає друзів і немає дівчини. Якщо друзі в мене були (вони і є, але я відношу їх до розряду ''знайомі'', бо я з ними швидше деградує, ніж вдосконалюсь), то дівчини не було (в моєму оточенні не має дівчат,).
В моєму оточенні дівчата були лише в школі, і то моє спілкування з ними було на дуже низькому рівні і тільки в межах школи.
Я брав участь в різних заходах у школі в якості ведучого, в парі з дівчинкою, дехто казав, що ми були б гарною парою поза сценою, але в тих словах відчувалась нотка сарказму. Та і дівчина, завжди обурювалася. Загалом до мене ніхто не виявляв симпатію.
В школі було моє перше невзаємне кохання, яке взагалі мене вибило з колії.
Аналізуючи зараз своє життя, я розумію, що мене ніхто не розглядав як потенційно можливого хлопця для стосункі
Я не красивий(мені ніхто не казав, що я красивий, а про те що я не красивий казали декілька разів), в мене виражена асиметрія обличчя, негарно розміщені зуби (через що я сміюсь тільки наодинці, або з дуже близькими людьми і через це я вважаю себе людиною без гумору, а дівчатам такі не подобаються), мені не подобається мій тип фігури, і моє волосся.
Загалом я собі ніколи не подобався..... Через це я ненавиджу себе, і своїх батьків, які дали мені це життя, яке я ненавиджу...вони такі бовдури, що в завжди мене порівнювали з кимось(що хтось такий хороший, а ти такий поганий..слова ''молодець'' я від них не чув)...не дивно, що я тепер вважаю себе гіршим від когось, у чому небудь, моя підсвідомість сама мене порівнює..
Моє почуття нікчемності збільшилось після невзаємного першого кохання
Мені не комфортно перебувати в місцях великого скупчення людей, особливо, якщо багато красивих дівчат....Буває, що деколи втанавлюєш зоровий контакт з дівчиною, або просто відчуваєш на собі погляд дівчини, то виникає таке враження, що вона думає ''ну і урод'', ''як можна бути таким некрасивим'', ''гірше вже бути не може''....і зразу хочеться провалитися під землю, зникнути з цього світу
Я не можу навіть підійти познайомитись до дівчини, через те, що я боюсь її насмішок (я не такий вже й урод, щоб з мене сміятися, просто я не дуже красивий, але буває й гірше)
І ще я не вважаю себе цікавим. Я не знаю про що розмовляти з дівчиною
Бо я дуже довго не знав що я хочу і ніяк не розвивався. За 5 років 2 книги і бузглузді фільми і серіали, не було хобі. З 2019 року я почав читати або слухати аудіокниги про бізнес Та і фільми про те саме.
Зате з'явилось хобі: шахи, cash flow, монополія і більярд)
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
Українські дівчата цінують тільки красу і гроші...такий їх менталітет.
Не бачив ще в Україні пару, де один красивий, а другий не дуже. Чого не скажеш про Європу. От наприклад в Німеччині, де 6 місяців, можна зустріти пари, де один красивий, а інший ні. Та і там не так цінується кількість грошей, які заробляє хлопець, як те наскільки він перспективний.
Тільки в Україні важлива фінансова відповідність і зовнішня відповідність.
Отже якщо я не красивий і не багатий (впринципі хлопці, яких дівчата вважають багатими насправді середній клас) то я не зможу мати тої дівчини яка мені сподобається, а тільки ту, якій сподобаюсь я. Звичайно краще щоб це була взаємна симпатія. Мені не потрібна якась там модель. Я хочу милу, хорошу, і розумну дівчинку....можливо колись знайду таку.
А поки що ловитиму на те, на що ловляться, тобто на гроші.
В планах створити бізнес.
Питання:
1. Які якості мають, хлопці, яких дівчата вважають перспективними? Як вони визначають чи перспективний хлопець чи ні?
2. Як стати впевненим?
3. Як перестати вважати себе нікчемою і своє життя нікчемним?
4. Про що думає дівчина, коли з нею знайомиться хлопець?
5.Чому деякі хлопці подобаються дівчині ,а я ні?

психолог онлайн
Добрый вечер. С такой темой неплохо было бы поработать с психологом. Низкая самооценка через сайт не корректируется, тем более Вы пишите, что это связано в первую очередь с отношением к Вам родителей. Это сложная тема, так как Вы уже привыкли так жить.
цитата:
Буває, що деколи втанавлюєш зоровий контакт з дівчиною, або просто відчуваєш на собі погляд дівчини, то виникає таке враження, що вона думає ''ну і урод'', ''як можна бути таким некрасивим'', ''гірше вже бути не може''...
Для начала неплохо обратить внимание, что это не мысли девушек, это Ваши мысли. Далеко не факт, что они так думают.
цитата:
Питання: 1. Які якості мають, хлопці, яких дівчата вважають перспективними? Як вони визначають чи перспективний хлопець чи ні? 2. Як стати впевненим? 3. Як перестати вважати себе нікчемою і своє життя нікчемним? 4. Про що думає дівчина, коли з нею знайомиться хлопець? 5.Чому деякі хлопці подобаються дівчині ,а я ні?
Вы затронули целый список вопросов, на которые может ответить только конкретная девушка. Возможно Вы мне не поверите, но каждая девушка думает по-разному. Вы же не думаете, как Ваши знакомые.
А вот на второй и третий вопрос, ответ стоит поискать в работе с психологом. Не потому, что психолог скажет Вам, как стать уверенным, а потому, что все ответы есть в Вас. Психология только помогает их найти. Найти выход из, казалось бы, безвыходных ситуаций. Или поменять к ним отношение.
психолог онлайн
Добрий ранок! На всі Ваші питання відповідь може бути стислою - Вам потрібно навчитись поважати і цінувати себе в першу чергу! Тоді всі ці питання перестануть бути актуальними для Вас. Як це зробити - тривала цілеспрямована робота над собою з психологом, чи є така можливість? Можу на пошту надіслати літературу для самодопомоги.
консультация психолога
Поки що маємо справу із Вашими фантазіями про те, що
цитата:
розумію, що мене ніхто не розглядав як потенційно можливого хлопця для стосункі
а як знаєте що там думають і відчувають інші люди, дівчата?
цитата:
Загалом я собі ніколи не подобався..... Через це я ненавиджу себе, і своїх батьків, які дали мені це життя, яке я ненавиджу...вони такі бовдури, що в завжди мене порівнювали з кимось(що хтось такий хороший, а ти такий поганий..слова ''молодець'' я від них не чув)...не дивно, що я тепер вважаю себе гіршим від когось
Сумно і злісно, співчуваю, що у Вас було таке не просте дитинство. І, нажаль, зараз Ви робите з собою те, що робили батьки, відтворюється їхнє ставлення, і це не про те, щоб себе ще більше заганяти і не любити, а навпаки, про те, щоб Ви це помітили, пожаліли себе, і зрозуміли, що то звичка, яку можна змінювати, що Ви можете придивлятись до себе і помічати щось хороше, і починати себе любити) Ви можете знаходити людей, які будуть Вас любити і поважати, можете себе хвалити, і для цього не потрібні грандіозні вчинки, можна і треба помічати дрібнички. Ось, наприклад, Ви молодець, що звертаєтесь по допомогу до спеціалістів, Ви не сидите склавши руки і не чекаєте, що батьки змінять своє ставлення і у Вас життя саме собою налагодиться, Ви щось робите для цього, берете на себе відповідальність і робите зусилля, це викликає повагу. А з приводу фантазій про те, що ніхто не любить, то пробуйте їх спиняти, і фантазувати про щось бажане і підтримуюче Вас. Вам було б корисно попрацювати в психологічних групах, де Ви б могли в безпечному просторі перепровіряти свої фантазії і формувати нові звички і досвід.
цитата:
ще я не вважаю себе цікавим. Я не знаю про що розмовляти з дівчиною
А що Вам цікаво по життю? Чи можливо для Вас говорити про свій інтерес, захоплення, шукати спільні теми, інтереси?