Як пояснити коханому, що я змінила свою думку.
Доброго дня. В мене така дилема, яка вибила мене із колії. Влітку на відпочинку познайомилася із хлопцем, закрутився роман, сам він із іншої країни, Туреччини. Покохала щиро, він теж, по приїзду домовилися, що розлука наша тимчасова, та по закінченню навчання я переїду до нього. Тут я навчаюся на юриста, є перспективи ним стати, а що я буду робити там? Зараз мене фінансово підтримують родичі, а мій коханий на скільки я зрозуміла в фінансовому стані не дуже вільно себе почуває. Якщо я приїду, то прийдеться жити в квартирі, яку він наймає із своїм другом. Я така людина, яка повинна мати хоча невелику, але фінансову незалежність. Говорила з ним, щоб знайшов мені там роботу, але оскільки я не знаю мови, то це дуже складно. Думали, буду викладати англійську, знаю я її непогано, але ще потрібно її підівчити. Ці курси можна пройти й тут ( в Україні мені фінансово допоможуть близькі ), але там за курси прийдеться платити йому... І взагалі, головна причина в тому, що я взагалі не бачу себе в Туреччині, я не хочу міняти релігії, мені все там чуже. От ходжу по вулицях Києва,і розумію, що не хочу покидати таке гарне місто, мені подобається спілкуватись з нашими людьми..!!
Спочатку я пообіцяла, що до нього приїду, потім сказала, щоб нехай сам до мене приїхав, а потім ми разом поїдемо. Справа в тому, що він готується до приїзду до Києва, а я не знаю як себе далі поводити, так як я зрозуміла, що до Туреччини не хочу. Чесно, мені не зручно перед ним, що ми набудували планів, а я все зруйнувала. Я ще нічого йому не говорю. Спілкуємось майже щодня по мсм мессенджер ( відео конференція ), він говорить мені приємні слова, як він мене любить, а я не можу прикидатись, не хочу говорити те саме, бо не впевнена що хочу бути з ним. Що робити. Як себе вести. Просто надзвичайно мало часу пройшло з нашого знайомства,я його ще не настільки добре взнала, щоб так ось все кидати і їхати в невідомість. В ігри з ним грати не хочу, та й прощатись теж.. Мені не подобається цей поспіх, його поспіх, і я йому про це говорю, а він мене часто запитує, невже він мені набрид, невже мені скучно з ним. Важко щось говорити, коли людина не поруч з тобою. Ось це питання і вибиває мене з колії. Чи залишитись в реальності в Україні, чи моє щостя не тут.. Може по приїзду показати йому який Київ гарний, та нехай залишається тут? мені такий варіант найбільше подобається. Але думаю він злякається..
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрий день, Yuliana.
Якщо в Вас спільне бажання бути разом обговорюйте Ваше спільне майбутнє життя, труднощі які є і які можуть виникнути, це нормально для людей, які намагаються будувати спільне майбутнє.
Але в мене склалося враження, що на данний час Ви починаєте сприймати це знайомство, як захоплення і не більше: "я не можу прикидатись, не хочу говорити те саме, бо не впевнена що хочу бути з ним".
А як що Ви не впевнені, що хочете бути з ним, навіщо Вам, щоб Він приїздив і залишався в Києві.
Можливо Ви інтуативно вірно відчуваєте, що не треба поспішати?
І чому Ви вважаєте, що Він злякається. Може це Ви лякаєтесь того, що коли запропонуєте йому приїхати і залишитися в Києві Він погодиться. І Ви не будете знати, що з цим робити. Тим самим, ще більше все заплутаєте.
З повагою.