Проблеми у стосунках з хлопцями
Доброго дня! Не можу построїти стосунків. Мої стосунки з хлопцями відбуваються по одному сценарію, тільки починається спілкування, а я вже бачу чим все закінчиться, за останій рік, вже вдруге ситуація доходить, що спілкуюся з хлопцем 2 місяці, і ми вже почали думати про те, щоб закінчити стосунки. Коли вмене зявляються стосунки, то мені дуже хочеться уваги, побільше спілкування, а от напр.зараз хлопець може подзвонити раз в день, до моїх прохань в увазі дуже негативно відноситься, одразу конфлікт, говорить, що зайнятий, хоча я знаю, що вільний час він має, а я не можу зрозуміти як можна побільше про один одного взнавати, коли ми живемо в різних містах і не маємо змоги часто бачитись, але ще я бачу, що є вмене якась така постійна потреба в ньому, хоча я не можу сказати, що вмене на даний час є до нього якісь серйозні почуття. Хлопець на початку ще знайомства говорив, що закохався з першого погляду, а останім часом постійно в роздумах, говорить, що сам не знає, чи йому потрібні такі стосунки, тому що в нього є вже негативний досвід у шлюбі. Говорить, що я його постійно вчомусь звинувачую, що мені постійно щось не подобається, що я вимоглива, давлю на нього, говорить, що в нього таке враження, що ніби я навмисне, напр.з увагою роблю скандали, але насправді я просто дуже мучусь від того, що мені дійсно не хочуть приділити уваги. Я просто вже втомилася постійно займатися самокопанням, мені хочеться мати нормальні стосунки, сімю, але я бачу, що з кожною людиною одне ж і те саме, тому це нереально і від цього мені ще гірше. Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Віта, добрий ранок! Щоб зрозуміти, чому Ви не можете побудувати стосункиз хлопцем і як Вам допомогти, треба розібратися у причинах, по-перше. Які стосунки були між Вашими батьками? По-друге, Ви домінуєте, звинувачуєте - це не здоровая стратегія, якщо так намагатися наблизитися до людини, то це не призведе до зрорових стосунків. Що Ви знаєте про співзалежність? На цьому сайті я опубліковала статтю на цю тему, почитайте. Норвуд"Жінки, що люблять сильно" - почитайте. Але краще попрацюйте над собою з психологом, чи є у Вас така можливість?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь. Батьки пішов до іншої жінки, коли мені було 13 років, а до того батьки постійно сварилися, що і стало наслідком моєї нарушеної нервової системи. В мене, напевне, і до батька привязаність така була, я його дуже любила, я дитиною була плаксивою, мене легко образити, та і зараз таке є, а він проявляв до мене тепло, обіймав, чого не було від мами. Відтоді як він пішов, ми підтримуєм стосунки, але вони важкі, чесно кажучи, я стала бачити, що хлопці схоже ведуть зі мною себе з моїм батьком, він за життя так і не прийняв мене такою як я є, якщо я з його думкою згоджуюсь, нічого проти немаю, то все добре, а якщо щось не по його, то він може розказати так само, що ти нічим не довольна, нічого тобі не подобається, хоча характером ми схожі, може говорити по телефону і вибивати, пропасти на кілька місяців і знов обявитися, це схоже на те, як веде зі мною теперішній хлопець. Книгу я нещодавно прочитала, яку Ви рекомендуєте, я там побачила схожі ситуації зі мною, але якось не зовсім можу сама проаналізувати свою ситуацію. Про психолога я сама думаю, але не знаю чи зможу витримати цю роботу з ним в моральному плані, бо я розумію, що це буде дуже довго, а вмене на даний час такий стан, що мені нічого не хочеться, а для змін потрібні сили і багато працювати. Але і розумію, що моє життя геть розвалене, немає ні роботи нормальної, ні справжніх друзів, а стосунків взагалі не буде, бо я ж не можу другу людину заставити бути зі мною.
психолог онлайн
Здравствуйте, Вита!
Хотите перемен, но не хотите ничего делать для этого?
А Вы рискните попробовать, вдруг Ваша разваленная жизнь начнет потихоньку налаживаться.
И не обязательно работа с психологом будет очень долгой, начните и сделайте первый шаг навстречу себе.
Всего Вам доброго!