Запуталась. Допоможіть!!!
Доброго дня!Пишу це все, і розумію, що про це навіть писати не варто, але просто накипіло. Спілкуюсь з хлопцем 3 місяці, мені 26 йому 33, був два рази до цього одружений, ще з перших днів спілкування почав говорити, що закохався з першого дзвінка, так сказати.Нас познайомив спільний знайомий, через місяць спілкування ми зустрілись, він чудово до мене відносився проявляв увагу, ласку, заботився, так сталося, що цей знайомий і мені і йому багато всякої неправди порозказував про нас, але ми поговорили і дійшли порозуміння, спочатку ніби було все добре, він дзвонив і писав, мені ніби вистачало, але бували дні, особливо в неділю, коли в мене вихідний і в нього немає такої роботи, і ми могли б поспілкуватись, напр. там раніше, то він може позвонити, аж в обід, мене це стало ображати, я про це сказала, було два таких випадки, після цього ми дуже посварилися, після цього він на другий день ломить ногу і ми тиждень майже не спілкуємся, потім ніби порозумілися, і знов,я тільки слово скажу, що ми мало спілкуємся і на цей раз він сказав, що йому треба подумати, чи стоїть йому починати зі мною відносини, бо і раніше він мені сказав, що боїться знов відносин, а ще бували моменти,що я своєю поведінкою йому колишню жінку нагадувала, я ніби залишила його в покої, він подумав, говорить все добре, але спілкуватися ми ще меньше почали, для мене оці такі емоційні горки дуже важкі, я дуже мучуся, тому що не відчуваю себе потрібною, не витримала вирішила спокійно донести свої почуття, на що почула у відповідь, що йому потрібно все таки через силу припинити наші стосунки і на цьому буде все, і положив трубку, через 3 дня дзвонить і говорить, що це був розіграш, таке мовчання, я думав, що ти будеш дзвонити, писати, а ти ні, що він хотів тим перевірити, так і не вияснила, думала ніби все добре, на другий день дзвонить в 3 часа дня, говорить чого не дзвониш, поговорили пів год.і все, а вчора тільки добрий ранок написав і все, я дуже втомилася від такого спілкування, що одне важливо протягом всього спілкування він ставить мене на останнє місце, він допомагає мамі, сестрі в якої 4 дітей, яких і він няньчить і всім, а на мене ображається, що я його не розумію, і він не може на всіх розірватись, а я не можу зрозуміти, ну не потрібна я людині, то він мені може це 100% сказати,або просто перестав би спілкуватись і все,а так для чого це все, йому не має ніякої вигоди від мене, так сказати, а ще в мене появилось відчуття, що зі мною граються, а припинити це все самій не вистачає сили.Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий день, Віта.
У ваших стосунках наявні маніпуляції, гра, вас то підпускають до себе, то віддаляють, тобто це не є щирі стосунки. Тут варто подумати, а що буде далі? Як далі розвиватимуться ці стосунки? Чи зміниться це ставлення?
Також запитайте себе, що вам приносять ці стосунки? Що ви хочете отримувати від стосунків з чоловіком? Чи варто бути у стосунках, які приносять купу негативних емоцій?
Дополнение от автора
Велике Вам дякую, Ви мені просто ніби очі відкрили. А як, на Вашу думку, для чого людині такі ігри і маніпуляції? Яка можлива причинна такої поведінки?
психолог онлайн
цитата:
потрібна я людині, то він мені може це 100% сказати,або просто перестав би спілкуватись і все,а так для чого це все, йому не має ніякої вигоди від мене
Здравствуйте Вита. Вы то как раз ему нужны, но в какой роли? Парень в первые же три месяца показал Вам много нюансов своего характера, на которые важно обратить внимание. Обычно в конфетно-букетный период люди сдерживаются. Если он сдерживается сейчас, то что будет дальше? Вы готовы на такие отношения?
Тут вопрос не совсем в том, нужны ли ему Вы. Скорее на что Вы согласны в отношениях, а что для Вас неприемлемо. Судя по тому, что Вы пишите Вам уже сейчас некомфортно. Но, скорее всего, эти "эмоциональные качели" не просто никуда не уйдут из отношений, а могут и обрести более серьезные масштабы.
цитата:
А як, на Вашу думку, для чого людині такі ігри і маніпуляції? Яка можлива причинна такої поведінки?
Причина может быть любой. Манипулятор просто живет так. Это его способ общаться с миром. С помощью использования других людей.
А причины обычно тянутся издалека. Это можно выяснить только в процессе психотерапии.
Дополнение от автора
Дякую Вам за відповідь, повністю з Вами згідна, і такі відносини мені дійсно не потрібні, тому що крім описаного є ще багато нюансів, я ніби й сама вивчаю психологію, бачу це все і розумію, просто я швидко привязуюсь до людей і дуже важко відвикаю, я от навіть сама не можу зрозуміти, чому я мучу себе кожень день, замість того, щоб поставити крапку і відмучитись раз, так сказати.
психолог онлайн
цитата:
я ніби й сама вивчаю психологію, бачу це все і розумію
Изнутри все всегда сложнее. Сложно игнорировать чувства или идти против них.
цитата:
я от навіть сама не можу зрозуміти, чому я мучу себе кожень день, замість того, щоб поставити крапку і відмучитись раз, так сказати.
А что Вы получаете в этих отношениях? Что в них ценного для Вас?
Дополнение от автора
Я не можу сказати, що в спілкуванні я отримую щось цінне, тому що пробігають такі фрази в мою адресу, як ``тобі завжди все не подобається, ти говориш лишнє, ти лізиш куди не треба, ти на мене давиш, ти багато хочеш``, якби ми не бачились в реальному житті, то я б точно такого б не стерпіла б, мені просто сподобалось те, як він до мене тепло відносився, не жалів ні обіймів, ні поцілунків, переживав за мене, допомагав чим міг, мене це дуже підкупило, бо мені в житті катастрофічно не вистачає просто людського тепла.
психолог онлайн
цитата:
мені просто сподобалось те, як він до мене тепло відносився, не жалів ні обіймів, ні поцілунків, переживав за мене, допомагав чим міг, мене це дуже підкупило, бо мені в житті катастрофічно не вистачає просто людського тепла.
Вот это Вас и держит в этих отношениях.