Відносини
Зараз я працюю в іншій країні. І тут я познайомилася з хлопцем. Спочатку ми просто дружили але потім виникла взаємна симпатія. В мене давно не було теплих відносин і його інтерес до мене підкупив. Проблема в тому що він одружений і вже має маленьку доньку. Нам ясно що ці відносини нічим конкретним не закінчаться, так як максимум через рік розїдемося, але іноді я себе картаю за те що зв'язалися з одруженим. З чим це пов'язано і як мені бути?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрий ранок! Вам важливо знати, чому Ви так реагуєте і як бути з цими відчуттями? "Нам ясно що ці відносини нічим конкретним не закінчаться, так як максимум через рік розїдемося, але іноді я себе картаю за те що зв'язалися з одруженим. З чим це пов'язано і як мені бути?" Причин може бути безліч. Які думки у Вас виникають перед тим, як відчуваєте провину, що зв"язалася з ним? У чому Ваша провина? Чи хотіли Ви зробити комусь погано? Ви винні, що закохались?
психолог онлайн
Добрий день! Відносини річ дуже загальна, відносинами можна вважати і спілкування з сусідами, або близьким чи друзями, чи шлюб. Відносини з одруженим це може бути і дружбою то чому ні. Але от на рахунок розвитку ви самі описали ( ще один важливий аспект відносин це відповідальність перед ближнім) тому завжди важливо запитувати себе що далі!
психолог онлайн
цитата:
З чим це пов'язано і як мені бути?
Не совсем понятен вопрос "З чим це пов'язано?" Вы про то, что возникла симпатия или про то, что вас мучает чувство вины?
А что касается вопроса что вам делать, то вам решать, чего вы хотите.
Подумайте о том, что вам дают и дадут в будущем эти отношения? Хотите ли вы дальше продолжать общение или лучше прервать отношения. Только вы сами можете решить, что вам комфортнее
психолог онлайн
цитата:
але іноді я себе картаю за те що зв'язалися з одруженим.
Добрый день. А с чем это связываете Вы? Что для Вас значит эта ситуация?