Чи охолонув він до мене ?
Ми зустрічаємось 1,5 роки ,він старший за мене на 10 років .
Ми почали зустрічатись коли тривав процес розлучення коли залишались лічені дні до офіційного розлучення ми зустрілись і він на емоціях розповідав як сильно він мене кохає і дорожить мною , що тепер наші стосунки перейдуть на інший рівень ( він хоче познайомити мене з батьками ) щоб ми ще більше часу проводили разом ...За це він говорив не лише тоді а й раніше ( практично щодня він казав що любить мене )
Зараз він змінив роботу і в нього майже не залишилось часу на мене , через певні обставини він там міг бути з обіду до пізнього вечора . Я почала пропунувати зустрітись , щоб трохи більше часу побути разом ( раніше ми були разом майже щодня ) нащо він відповідає що ти ж знаєш як зараз багато роботи ,хочу з цим розібратись , я теж за тобою сумую і .т.д . Сьогодні коли я сказала що дуже його люблю , він відповів що теж дуже скучив .
І я заплуталась чи він до мене охолов , чи це справді робота , або я стала занадто нав’язлива
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрый день. Как часто Вы видитесь? Вы живете вместе или отдельно? Очень мало понятно про Ваши отношения. Что со встречей с родителями?
Дополнение от автора
На протязі року ми бачились щодня , максимум через два дня (разом ми ще не живемо ) і він і я плануємо це після заручин. Були дві розмови серйозні які він розпочав сам без будь-яких натяків з моєї сторони :нарахунок того щоб перевести стосунки на новий рівень , чи готова я до весілля і чи хотіла б завести дитина після того як почнем жити разом.
Зараз почався період коли протягом 3 тижнів ми майже не бачимось тому що в нього нова робота і мало часу ( але мені здається що якщо є бажання можливість завжди знайдеться )
психолог онлайн
А что значит для вас "остыл"? Возможно действительно он сейчас больше "горит" работой.
Из вашего описания видно, что отношения он продолжает поддерживать. "Остыл" это же не равно разлюбил?! Или как?
психолог онлайн
цитата:
Зараз почався період коли протягом 3 тижнів ми майже не бачимось тому що в нього нова робота і мало часу
Вот тут становится понятней. Новая работа это всегда сложно и его занятость вполне оправдана. Даже если у него есть время, скорее всего морально он отдохнуть не успевает. Новая работа всегда отнимает очень много сил.
цитата:
Були дві розмови серйозні які він розпочав сам без будь-яких натяків з моєї сторони :нарахунок того щоб перевести стосунки на новий рівень , чи готова я до весілля і чи хотіла б завести дитина після того як почнем жити разом.
Похоже, что у него с Вами серьезные планы. Что же Вас тревожит?
цитата:
ЧИ ОХОЛОНУВ ВІН ДО МЕНЕ ?
Самое правильное в такой ситуации, задать этот вопрос своему мужчине. Сейчас Вы фантизируете, без реальных на то оснований. И начинаете себя накручивать.
психолог онлайн
Первые пару месяцев на работе- это, как правило, испытательный срок. Вполне может быть, что работы и правда много - изучение работы компании, знакомство с людьми, правилами работы и тп.
Если вы переживаете про отношения, поговорите с МЧ о своих чувствах и страхах.