Втомилася, немає цікавості до життя....
Все почалось, як тато став пити. Постійні скандали та крики.Ніколи не можна запросити друзів в гості. Друзі поступово почали віддалятися...А потім і зовсім перестали спілкуватись..Нікуди не можна вийти...бо він може явитися...і поставити в незручне становище...в дома теж находиться неможливо... крики крики крики....нервова система просто не витримує...зриваєшся....скандал ще більший...а толку то....я тимчасово живу в маминої сестри....працюю там...інше місто....та переживання за рідних постійно.....переживання що живу в чужій сім'ї ...і тут не можу...і додому не можу...це поїдає мене з середини....я не знаю куди мені подітись ...що робити.....де моє життя....апатія появилась до всього....я не сприймаю хлопців серйозно....відшиваю всіх...боюсь....такого життя як у мами.....не знаю що робити....нічого не хочеться...були думки які мене саму лякають ....мені страшно....
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
цитата:
я тимчасово живу в маминої сестри....працюю там...інше місто...
Добрый вечер. Скажите, Вы живете у родных и работаете у них же?
цитата:
та переживання за рідних постійно
О чем переживаете по поводу близких? О ком именно?
цитата:
і тут не можу...і додому не можу...
Расскажите, пожалуйста, почему.
Дополнение от автора
Живу в них, працюю не в них....переживаю за рідних, що вини живуть в такій обстановці...і щоб він не наробив біди...бо п'яний дуже агресивний....а що рідні можуть зірватись і щось на робити в стані афекту....додому не можу через тата..а тут відчуття що я тут нікому не потрібна...що заважаю
психолог онлайн
цитата:
переживаю за рідних, що вини живуть в такій обстановці.
А Вы чувствуете, что способны это изменить? Что от Вас что-то зависит в этой ситуации? Кто там остался, мама, кто еще?
цитата:
а тут відчуття що я тут нікому не потрібна...що заважаю
Откуда такое ощущение? Вам это кто-то говорил, или Вы так сами думаете?
Дополнение от автора
Вдома мама брат і сестричка якій 9 років, відчуття провини що я поїхала...а вона лишилась і буде терпіти ті скандали як і я...не пробачу собі якщо щось станеться...коли я вдома беру удар на себе ..не фізичний ні, а моральний...то неможливо терпіти .. нерви здають...я їх відправляю в іншу кімнату а сама контролюю його...а останнім часом...це вже неможливо було слухати і терпіти...здоров'я гіршало від тих стресів і нервів....потрібен був спокій...інакше я просто не витримала того морального знущання....я поїхала ....а відчуваю себе зайвою ..тому що вона сами ледь кінці з кінцями зводять....а тут ще й я....і відносини в тій сім'ї на пряжні з чоловіком...і я відчуваю що я заважаю....постійний дискомфорт
психолог онлайн
Добрий день! Що Ви знаєте про співзалежність? На цьму сайті я опубліковала 2 статті на ці теми, почитайте. Де Ви живете? У якому місті? Подивіться, де у Вашому місті є групи безкоштовної допомоги родичам залежних Ал-Ланон, йдіть туди! Почитайте Москалено "Зависимость - семейная болезнь". Якщо є можливість, попрацюйте з психотерапевтом.
Дополнение от автора
А що робити, зі страхом починати якісь відносини з хлопцем....це мене лякає...в голову постійно лізуть думки....а якщо буде як у мами ...а якщо буде погано....і це постійне "А як що..." Не залишають мене ці думки....я не впевнена в собі...я боюся щось змінити....я не вірю в себе....
психолог онлайн
Ви боїтесь своїх думок. Відволікайтесь від них, думки шкоди не завдадуть. А як буде у Вас, ніхто не знає. І це буде залежати від
Вас. Почитайте і сходіть на групи для початку.
психолог онлайн
цитата:
А що робити, зі страхом починати якісь відносини з хлопцем....це мене лякає...в голову постійно лізуть думки....а якщо буде як у мами
Пока Вы не переживете эту ситуацию, эти страхи будут давить. Такие группы помогают справиться со сложностями. Вы сейчас полностью в семейной ситуации, разве сейчас есть силы еще и на парней?
цитата:
я боюся щось змінити....я не вірю в себе....
Что Вы боитесь изменить? Что может измениться в плохую сторону?
Дополнение от автора
Тут все пов'язано, це протягом декілька років.....проблеми в сім'ї ....я поїхала...живу в чужій сім'ї, постійно жити в них не будеш....потрібно щось змінювати ..хотіла поїхати на заробітки....а далі що...додому...куда...знов круговорот піде...а треба влаштовувати своє життя...а мені страшно
психолог онлайн
цитата:
Тут все пов'язано, це протягом декілька років.....проблеми в сім'ї ....я поїхала...живу в чужій сім'ї, постійно жити в них не будеш....потрібно щось змінювати ..хотіла поїхати на заробітки...
Вы сейчас работаете. Вы думали о том, чтобы снять квартиру, жить отдельно? Такое ощущение, что сейчас у Вас есть только два варианта - жить в чужой семье или родительской. А как же строить свою жизнь? Вы же не хотите туда возвращаться.
Дополнение от автора
Зарплата маленька....не вистачає щоб зняти своє житло ... Тому і маю щось міняти...щоб жити окремо...а страшно що щось піде не так...ія повернусь...я не можу повірити в свої сили ...що я можу справитись.....я постійно чула від батька що я ніхто...що без нього я пропаду....що я нічого не зможу...за декілька років це вбилось мені в голову....і мені страшно що я дійсно почала так вважати, що в мене нічого не вийде..і боюсь пробувати щось міняти....не можу вийти з цієї зони комфорту як то кажуть...хоча комфорт це не в моєму випадку
психолог онлайн
цитата:
я не можу повірити в свої сили ...що я можу справитись.....я постійно чула від батька що я ніхто...що без нього я пропаду....що я нічого не зможу..
Я бы Вам рекомендовала обратиться с этой темой к психотерапевту. Это очень сложная и глубокая тема. И изменить то как Вы жили всегда, все Ваше восприятие себя, через сайт не получится. Только с помощью личной терапии.
цитата:
не можу вийти з цієї зони комфорту як то кажуть...хоча комфорт це не в моєму випадку
Возможно какая-то зона комфорта все таки здесь для Вас существует. Как Вы думаете, какая?
психолог онлайн
Добрий ранок! Ідіть на групи підтримки - це безкоштовно, Ви отримаєте реальну допомогу!