Пауза-це кінець?
Доброго дня
Допоможіть розібратись в ситуації) Мій коханий чоловік виявив бажання зробити паузу у відносинах(без обговореної дати закінчення) під причиною втомленості від стосунків, відсутності тяги та бажання зустрічей .Але на рахунок розлучення не хоче говорити,болюча тема.
Підкажіть будь ласка, як діяти в даній ситуації і чи є ще шанс повернути минулий потяг?)
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
цитата:
Марина, добрый день. Скажите как долго Вы в отношениях, когда начались сложности?
Пауза не всегда конец. Часто это время для себя, если человек запутался. А как Вам в этой паузе? Что Вы чувствуете?
Дополнение от автора
У відносинах не так довго,лише 2 місяці,але уже дуже прив'язана до людини. Важкості почались близько 2 тижнів тому, хоча не бачились ми уже близько 3 тижнів.. Насправді, мені дуже важко, оскільки вже звикла до людини і хочу бути поруч з ним, відчуваю розпач, тому що не знаю,як все виправити
Дополнение от автора
Була би вам дуже вдячна,якби ви допомогли мені стати на правильну думку))
психолог онлайн
цитата:
Важкості почались близько 2 тижнів тому, хоча не бачились ми уже близько 3 тижнів..
А в чем выражается эта сложность, которая началась? Почему Вы не виделись 3 недели? Вы живете в разных городах?
Дополнение от автора
Як я зрозуміла з його відповідей, він сам не знає, це найчастіша відповідь на мої питання чому так..між нами різниця в км 20, але громадським транспортом можна легко доїхати, фінансові проблеми були,а зараз зникло бажання, це з його слів
психолог онлайн
А вы как себя чувствуете в этой ситуации? Когда парню нужно время и пропал интерес? Вы связываете это с собой?
Похоже для Вас эти отношения важнее, чем для него него.
Дополнение от автора
Звісно ж пов'язую, шукаю причину в собі насамперед,не те сказано або зроблено з моєї сторони,не може зникнути бажання бачити кохану людину без причини..Для мене це найбільш болючий період, не можу повірити в це досі,тому і прошу поради
психолог онлайн
цитата:
не може зникнути бажання бачити кохану людину без причини
Кто Вам это сказал. Так достаточно часто бывает. Если у человека меняется отношение внутри, то Вы не можете изменить это. Значит и за само изменение Вы не в ответе. За свои действия, свои изменения да. А за его, нет.
Чувства иногда походят сами или под влиянием каких-то событий. А обвинение кого-то, даже себя, в том, что они исчезли не изменит ситуации. Как ни грустно это звучит.
Дополнение от автора
Я зрозуміла.
Щоб ви могли мені порадити в даній ситуації, як правильно поступити?)
психолог онлайн
цитата:
Вы сейчас в зависимом положении. Вы ждете его ответа, его решения. Таким образом Вы подчеркиваете его важность для Вас и для него самого. И возможно, из-за Вашего ожидания он чувствует давление. Попробуйте обратить внимание на себя, заняться тем, что Вам важно. Вы чувствуете, что Вы достойная, важная без Вашего парня?
Дополнение от автора
Я зараз в такому стані,що окрім цієї ситуації та його рішення ні про що думати не можу,як би не хотіла. І це мучаєш мене
психолог онлайн
цитата:
окрім цієї ситуації та його рішення ні про що думати не можу,як би не хотіла
Что это за мысли? О чем думаете?
Дополнение от автора
Через що так сталось, в чому моя помилка і все таке, адже до недавніх пір усе складалось чудово, яка ситуація стала переломною
психолог онлайн
Доброго вечора! Якщо Вам складно відволікатися, спробуйте вести щоденник своїх почуттів. Записуйте туди все, що хвилює. Можете писати свої думки і почуття до хлопця у вигляді листів. Це може допомогти знизити інтенсивність переживань. Також буде корисно звернутися до психолога. Використовуйте паузу, щоб розібратися в собі.
психолог онлайн
цитата:
в чому моя помилка і все таке
И в чем же Ваша ошибка? Напишите, так, чтобы было сразу понятно. В чем Вы себя вините? Если конкретно?
Дополнение от автора
Так я і хочу зрозуміти, чи є в мені яка проблема і чи через мене така ситуація.Або це всього лише депресивний стан хлопця
психолог онлайн
Марина, абсолютно неясно, в чем Вы себя вините. Как тогда в этом можно разобраться?
психолог онлайн
Доброго дня.
Чи були у вас конфлікти і чого вони стосувались? чи це перші у Вас тривалі стосунки?
психолог онлайн
Отношения и то, что в них происходит - ответственность всех участников. Не бывает так, что "виноват" кто-то один. В данном случае, кроме состояния и поведения мужа, значение имело как Вы реагировали на это, насколько получалось обсуждать свои чувства и мысли, а также договариваться. Поэтому, Вы также можете чувствовать себя виноватой. Ошибки делают все. Если Вы хотите не повторять ошибок в следующих отношениях, было бы полезно их проанализировать. С другой стороны, если человек решил с Вами расстаться, у него пропало желание, это не означает, что в Вы виноваты. Так случается, и не стоит искать причины только в себе.