Як змусити себе жити по-новому
Доброго вечора. Я зараз знаходжуся в якомусь коконі і не знаю як змусити себе жити, а не проживати життя. Головою я розумію суть проблеми і причини, чому потрібно радіти навколишньому всесвіту, але серцем ніяк. Я не хочу виходити на вулицю. По можливості, постійно в квартирі дивлюся фільми і їм. Навіть з сином граюся мало, намагаюся чимось його зайняти без мене.
Рік назад в автокатастрофі загинула так сказати невістка, дружина брата чоловіка. Їй було лише 20 і до того ж, це справжнє янголятко, таких на світі дуже мало. Нещодавно від інсульту помер тато, який був ще не у такому поважному віці, щоб піти. Між нами було сотні кілометрів і багато недосказанності. А ще, у мене дитина з особливостями, хоча найщасливіша у світі. Усе це давить на мене. За останні роки я надзвичайно поправилася, вага уже трьох значна. Раніше був якийсь стержень, якісь прагнення. Зараз я не відчуваю, що це просто лінь, що треба просто встати зранку і зайнятися собою. Я не бачу мети, сенсу. Я хочу знову стати сильною, але ніби видихлась і ніщо не може розрадити.
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Ольга Васильевна Родионова
Добрый вечер. До тех пор, пока Вы чувствуете, что «должны» заняться собой, будет сложно что-то поменять. Вы должны или же хотите?
цитата:
треба просто встати зранку і зайнятися собою.
Похоже у Вас есть очень много вытесненных чувств, которые остались непроясненными и теперь напрямую влияют на Вашу жизнь. Переедание - один из способов справится со стрессом, тревогой, скукой, стыдом и другими сложными чувствами. Если у Вас самой не получается начать изменения, я бы Вам рекомендовала обратиться за помощью к психотерапевту. Если решитесь на психотерапию - готова помочь.
Я давно работаю с людьми, которые столкнулись с проблемами лишнего веса и сложностями с пониманием и использованием собственных возможностей.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий ранок! У Вас дійсно були великі стресові ситуації, і Ваша свідомість не впоралася с негативним емоційним навантаженням. Симптоми, які Ви описуєте дуже схожі на депресію. Чи є у Вас можливість попрацювати з психотерапевтом? Чи є близькі, які можуть Вас підтримати? Можу на пошту надіслати книгу для самодопомоги.
психолог онлайн
Доброго ранку.
Я згодна із колегою, що описаний вами стан схожий на депресію, або преживання втрати. Вам важче удвічі, бо у вас втрата за втратою. Підтримка спеціаліста і ваша спіпраця з ним - допоможе віднайти сенс життя.
Щиро вболіваю за вас.
психолог онлайн
Сочувствую, что были утраты и не так много времени прошло. Плюс то, что ребенок особенный. Большой груз, который сложно выдерживать. Похоже и правда на депрессию. Обратитесь очно к психотерапевту и возможно к психиатру за поддержкой и помощью. Возможно нужны будут медикаменты, возможно достаточно будет просто терапии. Само по себе ваше состояние вряд ли пройдет
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Рік назад в автокатастрофі загинула так сказати невістка, дружина брата чоловіка. Їй було лише 20 і до того ж, це справжнє янголятко, таких на світі дуже мало. Нещодавно від інсульту помер тато, який був ще не у такому поважному віці, щоб піти. Між нами було сотні кілометрів і багато недосказанності. А ще, у мене дитина з особливостями, хоча найщасливіша у світі. Усе це давить на мене.
Похоже, все эти ситуации требуют Вашего осмысления и переоценки, а Вы к этому не готовы, всячески избегаете думать об этом, заедая свои мысли и чувства (отсюда и лишний вес - как броня от негатива этого мира). Но на самом деле готовы. Это иллюзорно-детская позиция, из которой вполне возможно перейти во взрослую, в которой присутствует и зрелость, и мудрость, и принятие.
Да и смерти эти Вы ещё до конца не пережили и не отпустили. Без психотерапии вряд ли справитесь. Можно поработать и по скайпу.
психолог онлайн
Это всё похоже на экзистенциальный кризис с поиском смыслов и объяснений этому миру.
Который Вы почему-то не осиливаете...