Як подалати цей страх
Я зустрічаюсь 1,5 роки з своїм хлопцем але мене не залишають постійні переживання :
Ми з ним часто любимо подорожувати але були рази коли наші поїздки раптово зривалися ( цього літа ми вже купили квитки на літак в Іспанію , на автобус за два дня до вильоту його дідусь потрапляє в лікарню і ми щодня то летимо то йому гірше і треба залишитись , ще за 3 години до автобуса ми це не вирішили )ми так і не полетіли і я після цього на наступний день залишилась в дома в такому стані що мене ніхто не торбував (цілий день сльози ) і лише в вечері відпустило і я переключилась на прибирання.
Після цього були вдалі поїздки але за деякий час знову схожа історія :
Ми маєм їхати в Варшаву автобусом , в 7 виїзд , в 6 ранку я вже біля нього і бачу що щось не так як вияснилось його син від першого шлюбу отравився і попав в лікарню і він не знає що робити ,
Ми таки сіли в автобус , він всю дорогу сидів на нервах і з телефоном ( йому подзвонив син весь в сльозах , що він нікому не потрібен ) і він мені каже що він не може так поїхати що він виходить в можливо щоб я поїхала сама і відпочила ( я його залишати самого не хотів та і їхати без нього сенсу не було ) ми вийшли повернулись попутною машиною назад .
Після цього в нас були багато класних поїздок ,але тепер щоразу перед нашими планами чи поїздками мене охоплює якись страх , паніка що нічого не вийде все відміниться ( я навіть спокійно спати не можу перед такими планами , постійно на взводі )
Я його не звинувачую, просто не знаю що робити з цим страхом він мене деколи наче поглинає і здається що я сама такими думками привертаю ці негаразди...
Допоможіть як цього позбутись або як боротись з цим страхом .
Дякую )
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий ранок! Ви завжди занадто хвилювалися занадто у різних життєвих ситуаціях? Ви описуєте симптоми підвищеної тривоги. Когнітивно- поведінкова терапія навчає контролювати тривогу, якщо є можливість попрацювати з когнітивно- поведінковим терапевтом, зробіть це! Якщо ні - можу надіслати літературу для самодопомоги - напишіть мені на скайп, Вайбер або ватцап - відправлю фото книги. Телефон у профілі. Усього доброго!
психолог онлайн
Добрый день, Ана. Из опыта могу сказать, есть большая вероятность, что Ваша тревога по поводу этих поездок связана с чем-то более глубоким. Возможно с какой-то детской травмой, старым страхом. Точнее сложно сказать без личного общения.
цитата:
Я бы рекомендовала сходить с этим переживаниям к психологу. Во-первых, это переживание и правда может влиять на возникновение таких событий повторно. Во-вторых, если Вы найдете и проработаете причину, которая вызывает эту тревогу, скорее всего это положительно повлияет и на другие сферы жизни, где эти переживания незримо присутствуют и мешают Вам жить.
психолог онлайн
Жизнь часто вносит коррективы в наши планы.
Вопрос в том, как мы относимся к этим неожиданным изменениям.
Для кого-то это привычное дело, а для другого - катастрофа.
Для Вас, Ana Vick, это что означает?