Сімейні проблеми
Чоловік постійно всім незадоволений. Все його нервує і я і діти. Говорить дуже обідні і принизливі речі а через декілька хвилин робить вигляд ніби нічого не сталося.
На фоні цього він став мені противний.
Терплю заради дітей
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий вечір. Прикро. А чого б ви хотіли звертаючись сюди?
психолог онлайн
Не стОит это того.
Дополнение от автора
Юрій!Дякую за відповідь.
Я звкртаючись сюди хотіла б отримати пораду професіоналів як правильно діяти в такій ситуації?
психолог онлайн
Виктория Игоревна Слюсаренко (Верхолаз)
У вашій ситуації варто булоб зрозуміти як було, що змінилось, чим незадоволений насправді чоловік, скільки дітям, тут треба знати вашу історію! Порадда це втручання у вашу долю, без деталей це буде вгадування.
психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Здравствуйте! Ради детей точно терпеть не нужно - это плохо влияет на них и развивает иногда чувство вины, они хорошо чувствуют , какая атмосфера в семье. Детям нужен пример счастливых взрослых, даже если и разведённых . Попробуйте прояснить с собой и мужем причины такого поведения, готовы ли вы оба что то менять.
психолог онлайн
Я б порадила парну консультацію. Те, що вас дратує і його ддратує не привід до розлучення. Також можно зясувати на індивідуальній конслуьтації чи не є ваш чоловік абьзером або він не вміє будувати здорові відношення, а це поправимо. Можно подивитися моє відео
https://youtu.be/gQaokjuwTss
Дополнение от автора
Всім дякую за відповідь
Дополнение от автора
Юрій!
Діти хлопчик 3.3 дівчинка 1.4
Заради сімї я покинула роботу і переїхала до чоловіка бо він не хотів жити в селі.
Поки не було дітей сварилися хіба що через друзів
А коли появилися діти чоловік почав обурюватися що не ввисипається та на розкидані речі по дому і це виставляє як мій мінус як жінки що не можу навести лад в домі
Хоча дітей він дуже сильно любить і дуже скучає за ними коли їде на роботу(часто немає вдома-будівельник) але залишити його з дітьми вдома це найгірше покарання
психолог онлайн
Чи пробували поговорити про ці моменти, про те що вам не подобається? Оскільки ви озвучили що чоловік висловлює своє невдоволення, а ви!?
психолог онлайн
цитата:
почав обурюватися що не ввисипається та на розкидані речі по дому і це виставляє як мій мінус як жінки що не можу навести лад в домі
Добрый вечер. А Вы как думаете, это Ваш минус как женщины или нет? Вы отстаиваете себя в таких ситуациях?
Дополнение от автора
Юрій!
Всі мої слова сприймаються тільки як виправдання і викликають ще більше невдоволення починається згадування ще чогось що я роблю не так
Дополнение от автора
Ксенія!
Я не вважаю це своїм мінусом тому що я нікуди не ходжу постійно з дітьми і якщо вони розкидали іграшки(ну звичайно проблема не тільки в іграшках деколи ще щось не встигаю) поки грвлися самі бо я наприклад готую їсти то я не думаю що це вклика проблема
Але чоловік постійно каже що я тільки прикриваюся дітьми
психолог онлайн
"залишити його з дітьми вдома це найгірше покарання
- так не должно быть, думаю вы сами это понимаете. Мне кажется, вся проблема в том что дети это общая обязанность, а не только ваша. Тогда бы и претензий не было. Вместе б убирали и следили за детьми когда муж дома. Вы же не прислуга чтоб сама за детьми убирать а муж не ваш работодатель чтобы придираться. Но для осознания данного понимания мужем чего-то не хватает, чего конкретно в этом поможет разобраться специалист.
Дополнение от автора
Людмила
І я так думаю і говорю але мої слова сприймаються тільки як виправдання
Дополнение от автора
А найобідніше те що наговорить все що хоче піде закурить або в магазин приходить і робить вигляд що нічого не сталося
Ніколи не скаже вибач
психолог онлайн
цитата:
Але чоловік постійно каже що я тільки прикриваюся дітьми
Я слышу, что он Вас обижает и неспрведливо критикует. Но как реагируете на это Вы? Где походят Ваши границы терпения, похоже он привык так Вас «принижать».
цитата:
Такое ощущение, что у Вас такое налаженное взаимодействие. Он считает, что Вы оправдываетесь и не правы, а Вы никак не можете перед ним оправдаться. Как Вы себя чувствуете в таких отношениях?
психолог онлайн
Як ви уявляєте ваше життя в таких стосунках через три роки? Уявіть в деталях якими станете ви, ваш чоловік, ваші діти, ваші стосунки з рідними, ваша праця, праця чоловіка!? Опишіть це будласка!
психолог онлайн
Вас не любят, не уважают, с Вами не считаются... Какой Ваш вывод? Кратко, в одном предложении.
Дополнение от автора
Ксенія..
Я по житті лідер
По знаку зодіаку скорпіон
Працювала медиком служила в прикордонних військах неяк медик а як військовий
Покинула службу заради свмї і вже тоді напевно я зробила свою першу помилку....
"як я себе почуваю в таких ситуаціях?" - метеликом якого закрили в коробочці.....
Дополнение от автора
Юрій!
Мені здається що якщо зараз не вжити кардинальеиз змін то через 3 роки описувати вже буде нічого(((
Дополнение от автора
Павел
Зараз я чітко розумію що не хочу щоб ні я ні діти не жили в такій обстановці тільки до кінця хочу впевеитися що я зі своєї сторони зробила все щоб потім не винити себе...
психолог онлайн
цитата:
А как Вы считаете, что Вы еще можете сделать? Если пока еще Вы сделали не все.
цитата:
Мені здається що якщо зараз не вжити кардинальеиз змін то через 3 роки описувати вже буде нічого(
Хочется Вас поддержать, эти отношения для Вас правда токсичные. Счастья в них нет, вы с ним скорее всего просто не подходите друг другу.
психолог онлайн
Які зміни ви хочете вжити? Що у вас на думці?
психолог онлайн
Зрозуміло. В цьому підтримую.
Тоді, Olysik06, Вам було б бажано для себе або визначити чіткі строки свого життя в таких умовах, або ті крітерії чи ознаки, за якими Ви безпомилково зможете визначити, що ВСЕ, тепер Ви зробили усе, що могли і прийшов час під назвою "ВСЕ, з мене досить! Прощавай!".