Важка депресія
Близько року тому в дружини появились повторно симптоми депресії(замкнутість, постійне хвилювання за будь які дрібниці і одночасно байдужість до всього що відбувається в даний момент навкруги, нервові зриви, безпідставна агресія, настрій мінявся без будь яких підстав), але в набагато важчою ніж це було раніше.Займалась самолікуванням і ходила до психологів(про що я дізнався зовсім недавно) приймала якісь ліки про які не хоче розказувати. Результат такого лікування: стан дуже погіршився, зараз ходить постійно без настрою, ні про що не хоче говорити, все навкруги її не цікавить(но в собі постійно тримає переживання за різні дрібниці). Голос став тихим і писклявим а коли говорить все якось прямолінійно як мала дитина - речення з декількох слів. На всі питаня у неї одна відповідь «не знаю або не хочу». Лице не відображає жодної емоції, деколи можна замітити якісь спазми мязів лиця. На смакові якості їжі не звертає уваги, може бути пересоленим або взагалі без солі- жодних зауважень. Головне знає що треба поїсти а що і як таке враження що не має значення, може біля холодильника поїсти не розігріваючи, може стоячи. Не може собі знайти місце, вдома не може всидіти(а коли вдома тільки вишиває, все інше її не цікавить), якщо не вишиває то хоче кудись іди, не важливо куди просто ходити - вдень проходить до 20 км. Ночами не спить постійно ходить по дому. І такий стан протягом дня. Но ввечері відбуваються зміни, це в період з 20 до 23 години, в один момент починає нормально говорити, появляється посмішка, зацікавленість у всьому, говорить про плани які були, про відпочинок, ремонт, тобто поводить себе як раніше до того як стало гірше. Но при цьому за цей період може повертаться до попереднього стану, наприклад під час розмови почати речення нормально а закінчити його писклявим голосом. Настрій може пропасти а може і залишитись а голос дальше писклявий і так уже місяця 2, но таке враження що все стає гірше і уже не з першого разу розумію що вона говорить. Іти лікуватись категорично не хоче, говорить що вже все попробувала і для неї нема лікаря що вона така людина. Вже не знаю що робити, куди звертатись, якої категорії лікар потрібен. З чого потрібно почати лікування і які причини такого стану.
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
цитата:
Вже не знаю що робити, куди звертатись, якої категорії лікар потрібен. З чого потрібно почати лікування і які причини такого стану.
Добрый день. Самолечение, особенно с принятием неподходящих лекарств без диагноза и правда может серьезно ухудшить состояние человека. Без грамотного обследования специалистом, понять что происходит с Вашей женой, невозможно. Я бы Вам рекомендовала обратиться к психиатру, возможно у нее сейчас протекает заболевание, которое нужно лечить целенаправленно, определенными медикаментами, и затягивание только ухудшает ее состояние.
психолог онлайн
Добрый день, Вам необходимо срочно обращаться к психиатрам, данная симптоматика свойственна не только депрессии, а сама депрессия может присутствовать и при других заболеваниях. Без помощи психиатра здесь не обойтись, ухудшение может прогрессировать. Однако Важно учитывать, что психиатрическая помощь оказывается исключительно с согласия пациента, поэтому Вам необходимо будет убедить в этом жену.
психолог онлайн
Здравствуйте! Согласна с коллегами, необходимо срочно обратиться к психиатру. Заочно не принято ставить диагнозы, но симптомы, о которых Вы пишите, могут оказаться признаком серьёзного психического заболевания. Если жена отказывается, сходите один и расскажите о ее состоянии. Вам подскажут, как поступить в таком случае.
психолог онлайн
Добрий день! Зверніться для обстеження до психіатра!
психолог онлайн
Вкрай необхідний візит до психіатра.
За симптоматикою дуже схоже на шизофренію (працював з хворими на неї неодноразово), але точний діагноз може встановити лише лікар-психіатр. І може знадобитися не один візит, тому що часто лікарі перестраховуються і ставлять діагноз менш тяжкий, ніж є насправді - уникають таким чином відповідальності. Стикався з подібним дуже часто.
Дополнение от автора
Не зовсім розумію куди потрібно звертатись - психолог, психіатр, психотерапевт? Шукати лікаря в приватній клініці, приватний кабінет чи іти в лікарню. Порадьте куди можна звернутись у Львові
психолог онлайн
У Львові зверніться у центр когнітивно- поведінковою терапії «Коло родини», наприклад. Вам порадять, куди звертатися і Ви отримаєте високоякісну і професійну допомогу!!! Усього доброго !
Дополнение от автора
Наскільки я зрозумів стан сильно погіршися після приймання ліків, до ліків просто була пригнічена, без настрою, постійно за щось хвилювалась. Після ліків ходить як зомбі і проблеми з мовою.
психолог онлайн
цитата:
Не зовсім розумію куди потрібно звертатись - психолог, психіатр, психотерапевт?
В первую очередь к психиатру. Далее, по его рекомендациям.
цитата:
Обязательно расскажите об этом на приеме. Возможно из-за лекарств ухудшилось ее психическое состояние, а возможно и физиологическое.
психолог онлайн
Психиатр.
При депрессии НИКОГДА не бывает беспричинной агрессии - депрессивный человек вообще не способен на неё. И у депрессивного не бывает раздвоения личности (обычный и писклявый голос). Плюс бессонница и постоянная ходьба (депрессивный лежит и не хочет подниматься). Безэмоциональность и многое другое. Это с очень большой долей вероятности именно шизофрения. А не депрессия (которую наши "светила" приписывают всем кому не лень).
Потому и только - психиатр. И желательно хороший и многократно проверенный другими.
Но можете обращаться - куда и к кому захотите. Это Ваша жена и Ваша ответственность. Выбор делать именно Вам. Даже не жене - она не способна на него ибо находится в неадекватном состоянии.