рсахіатру
Шановний лікарю. Прошу вас про термінову допомогу. Періодично (3-5 разів на день) я перестаю бути адекватним та якось повертаю свій погляд до себе в середину і не можу вилізти звідти. Перестаю помічати все що діється навколо, постійно аналізую що зі мною і як я маю «бачити» світ щоб все розуміти. Постійно придумую якісь пояснення, типу чому я маю помічати те чи інше. Але під час цього всього я не можу нічого: ні спілкуватися, навіть реагувати на щось не дає той стан. Почуваюся замкненим, і від того в страху та паніці що я такий. В мене робота, знайомі, і я боюся їх побачити щоб вони не бачили моїх пустих та сумних очей. Мені страшно, я ніби божевільний. Це продовжується вже багато років. Це не просто думки: це якесь переключення, чи то особистостей які можливо в мені народилися, чи то ще щось.
Буває то проходить і я то розумію зразу і починаю жити, щось планувати, в мене є хороший настрій від того що я все розумію. Але чекаю коли прийде отой страшний стан , як темна яма де я один і не знаю чому всі веселі та нормальні а я дивлюся на них і бачу незрозумілі ляльки які по незрозумілій причині інакші ніж я.
Прошу вас допоможіть. Не знаю як. Мені надоіло записувати всякі нагадування як повертатися до нормального стану, бо воно і майже не діє.
Я не можу так більше жити. Що зі мною??
ПС. Моя мама говорить що в неї буває щось подібне. Вона то називає стан «ніби не знаю що мені робити».
Що це все в біса означає?
Я не можу вирішувати ніяких питань. Не можу думати ні про що крім самої проблеми. Я нічого не можу розуміти. Мене нема.
Допоможіть прошу вас.
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Добрый вечер. Я бы рекомендовала Вам обратиться на консультацию к психиатру. Невозможно поставить диагноз онлайн только по тексту. Специалист должен посмотреть на Вас, провести беседу и поставить диагноз. Тогда с Вашим состоянием можно будет работать. Вы уже обращались к кому-то за помощью?
психолог онлайн
Добрый вечер, поддерживаю коллегу. Необходимо обратится к психиатру для фармакологической коррекции состояния и параллельно рекомендовала бы курс психотерапии.
Дополнение от автора
дякую за відповідь. Я вже був у психіатра , діагноз глибока депресія і приймав антидепресанти типу Prozac і то нічого не змінило
Дополнение от автора
може щось прояснить те що я питав психіатрів пару років тому назад:
Ось що я писав три роки назад про те ж саме:
Доброго дня. Прошу Вас про допомогу. Так далі жити неможливо. Я переконаний що давно з'їхав з глузду. Моя дружина теж в тому переконана. Коротко чому так вважаємо: жінка мені говорить що я різна людина в різні дні чи години бо поводжуся як ідіот та якби в кожній особі маю іншу точку зору на одні й тієї самі речі(може я шизофренік). А саме головне про себе що я живу ніби не в реальності а в своєму уявному світі. Життя моє існує ніби то лише в моїй свідомості, в розумі(якщо такий в мені ще присутній)),а тіла фізичного ніби й не існує. Якби я думав так постійно то може би воно було би і пофіг, але бувають дні, може періоди, може години коли я стаю нормальним і я дуже радію тому стану, я починаю творити, планую життя, події , нормально спілкуюся та в мене навіть писок з емоціями відповідно до настрою. А в поганому стані я як овоч і постійно намагаюся знайти якусь причину яка мене поверне в нормальний стан. Будь-ласка поясніть мені: чи я просто дурак якийсь недорозвинутий чи я дійсно здурів. Минуле моє було тяжке: були травми через страх бути побитим(в дитинстві мене з товаришем оточила банда недоносків і мене ззаду вдарили ногою в обличчя ізза чого перекосило моє обличчя% і досі шукаю тих уродів щоб замочити),потім було на ґрунті ревності(один боксер на мене нападав та порожував забити) та було півроку тюрми, після якої (я так думаю) і почалися мої "реальності". Я постійно про це думаю, щохвилини, щосекунди. Я можу годинами сидіти і думати про це і записувати собі в записник свої "відкриття". Мені вже 37 і я хочу пожити свій залишок як нормальна людина. Благаю. Допоможіть. Дякую Вам, з повагою псих Роман.
психолог онлайн
Добрый день! Кроме депрессии ещё есть симптомы , обращение к психиатру необходимо, к толковому.
Дополнение от автора
я готовий заплатити за допомогу
знаходжуся в Китаї і тут самі розумієте що нема до кого звернутися з такими питаннями.
І що означає курс психотерапіїї? Можна пройти онлайн? Дякую
Дополнение от автора
я саме не розумію що змінюється: іду собі по справах, все окей, і тут раптом раз і погляд в себе, ніби якщо порівняти з компютером то ніби програма(свідомість) запустила нову задачу, переконатися чи все з нею нормально і чи вона нормально функціонує. І все, яма.
Я намагаюся про то не думати але 3-5 годин я в ауті і все шукаю яке-небудь толкове пояснення як бути та як заставити себе мислити про життя навколо мене а не про свою яму. Це кошмар.
Робота вимагає бути живим , а я мертвий..
Допоможіть хоч чим небудь
психолог онлайн
цитата:
Мені вже 37 і я хочу пожити свій залишок як нормальна людина. Благаю. Допоможіть.
Очень много сочувствия к Вам, к вашему состоянию. Очень важно найти причину того, что с Вами происходит, игла это можно будет исправить или скорректировать.
цитата:
І що означає курс психотерапіїї? Можна пройти онлайн?
Курс психотерапии, это определенное количество встреч с психотерапевтом. Конечно возможно встречаться и онлайн. Сейчас это широко практикуется большинством специалистов.
цитата:
Допоможіть хоч чим небудь
Все же я бы Вам настоятельно рекомендовала еще раз поговорить с психиатром. То, что Вы описываете, не похоже на депрессию. Возможно Вам попался неквалифицированный специалист.
Вы написали, что это началось после тюрьмы. Возможно тут есть и психологическая составляющая. Но для начала, необходима консультация психиатра, чтобы отсеять возможные психические заболевания.
психолог онлайн
Здравствуйте! Обращайтесь на консультацию к психотерапевту, у которого есть медицинское образование (психиатрия). Если будет необходимость - он направит к психиатру.
психолог онлайн
Добрий вечір! Погоджуюсь з колегами. Після яких подій у Вас з»явився цей стан?
Дополнение от автора
Після яких подій це з’явилося точно не можу сказати.
Жив я собі та жив, простий хлопець, зустрів дівчину з кращої багатшої сім‘ї, де люди начитані, кмітливі, вміють жартувати, вміють жити та керувати своїм життям та мають вплив на інших людей. Звісно вони часто з мене глузували, з моєї простоти. На мене то все дуже вразило і я захотів стати таким як вони: почав багато думати, читати. Потім мені здалося що справа в умінні користуватися підсвідомістю та надсвідомістю, і я активно почав спостерігати за тим що і як відбувається в моїй голові , і як зробити так щоб вся та «система» думок, образів, знань зробила би мене розумним, кмітливим, коротше суперменом. Це було років більше 20-ти назад. З того часу в мене як не день то якесь нове супер сприйняття або втрата будь-якого сприйняття, то стаю овочем без емоцій, то навпаки бігаю як ошпарений намагаючись зробити якнайбільше та доказати оточуючим що я вже нарешті став нормальним. Сплю погано, затикаю вуха заглушками, очі накриваю , п’ю заспокійливі чаї, або валеріянку або періодично снодійне. Я дуже замучився так жити. Жінка моя не розуміє мене та теж спокою мені не дає : то ти слабак (що десь промовчав ), то ти не чоловік (що десь не постояв за себе), то ти те , то ти інше. Я довгі роки намагався їй пояснити що я намагаюся «створити свій правильний потік думок та реакцію» і таке інше але вона напевно в то не вірить. Я у розпачі. Якби не віра в Бога то вже би давно покінчив би з собою. В цьому божевіллі , з моєю головою побути спокійним хоч 5 хвилин не можливо...
Дополнение от автора
Ви знаєте, я звертався з тим до багатьох лікарів психологів та психіатрів. В держаних психлікарнях один старий чоловік психіатр провів якийсь тест і просто мене заспокоював. Інша психіатр мене порозпитувала та сказала що в мене глибока депресія.
Я не розумію того всього точно але те відчуття життя та ті сильні бажання стати кимось в житті, зробити чи створити щось корисне для себе та для людей дає мені надії що я нарешті зможу змінитися. А хіба це ознаки депресії що чоловік хоче залізти туди , де природа для нас невідома, де існує багато секретів нашого мозку, де відбуваються багато не зрозумілих процесів які неможливо навіть пояснити ? Так, то дуже цікаво, але для людини науки або лікарів. Але я до них не належу, і хочу перестати про то постійно думати і почати жити як всі решта мільярди простих людей. Інколи я вірив що втрата свідомості і перевантаження допоможе. Пішов на бокс, отримав нокдаун,того було достатньо щоб зрозуміти що то нічого не дасть, що пам`ять повертає все на свої місця. Ще залишається гіпноз (не маю поняття де знайти гіпнозиста). Можливо що хтось мені зможе пояснити всі ці механізми що відбуваються в голові, тоді би перестав би їх шукати? Або якимсь іншим чином «вправили» би мені мізки ? Прошу вас допоможіть. Якби не було періодичних проблесків того що я вважаю нормальним життям людини, то я би може би думав що мій стан і є звичайним нормальним станом людини. Але я щнаю що це не так, я не можу нічому радіти, все моє життя , емоції, думки штучні , поведінка моя штучна. Благаю про допомогу
Дополнение от автора
Ну і нарешті, прийшло розуміння що справа в моїй поведінці тобто я ніби сам себе створив і не знаю що і кому і в який момент сказати, зробити чи як вчинити. Якийсь ніби розлад поведінковий або розлад цілісності особистості.
Тому що якщо би я лише сам жив десь на острові то мені не потрібно було би думати як себе вести чи як себе ставити чи як вчинити чи яким бути та яке враження про себе залишити.
Пишу і сам не знаю чи я пишу чи ні? Я пишу в той момент коли натискаю на букву чи я пишу від тоді як почав писати цю відповідь? А якщо я зупинився то це вже я не пишу в теперішньому часі , а це вже я «писав» бо це вже минуле. А якщо я не ввожу текст а думаю що написати, то це я вже теж не пишу а лише думаю?—— ось це приблизно такий хід думок які крутяться та не знаходять відповіді.
Мені насправді потрібна допомога. Не розумію, чому для того щоб почали допомагати психіатри потрібно когось вбити чи порізати або влаштувати якісь погроми з виглядом божевільного?
психолог онлайн
Добрий ранок! Ви зовсім не виглядаєте божевільним. Думаю, що робота з психотерапевтом он-лайн Вам допоможе. Ви втратили себе, свою цінність, намагаючись підлаштуватися під « нормальних» людей, які з Вас глузували. Ви хотіли стати « нормальним», а Ви є і були « нормальною» людиною. Вам потрібно попрацювати над самооцінкою. Стосовно розладу особистості - треба робити гарну діагностику. Обирайте психотерапевта і починайте роботу над собою! Впевнена, що Ви повергнете собі своє життя!
психолог онлайн
Возможно тут идет внутренний конфликт двух личностных путей. Есть Вы, простой человек, который хочет стать крутым и ярким и Вы другой, который покоряет различные способы мышления и пытается быть «другом человеком». Внутренние конфликты могут провоцировать состояние, которое Вы описываете. Возможно Вы изменились, Вам удалось. Но еще, возможно Вам эти изменения не подошли и они спровоцировали потерю или вытеснение чего-то важного для Вашей личности. И Ваше подсознание таким образом реагирует на происходящее.
Дополнение от автора
Дякую, Тетяна та Ксенія Ви абсолютно праві. Зараз я прийшов до того що перестав форсувати себе, думки та не вимагаю від себе супер результату і оці "напади" майже не находять(за день 2-3 рази я над тим задумуюсь, щось шукаю в своїй голові) але просто дозволяю собі бути тим ким я є.
Мені складно до когось піти, я працюю за кордоном , в Китаї, я вчитель англійської мови і то страшно коли твою свідомість посеред уроку опановуює той стан. Я дуже мучуся із-за того, не знаю як пройти ту терапію. (Звертався до лікаря психолога в Китаї то він виписував мені антидепресанти теж (Прозак) і говорив що то допомагає 50на50. Я вже їх не п'ю з півроку.
Але те що я можу заспокоїти себе чи свої ті атаки то добре, але не знаю чи є можливість все то якось забути чи "стерти" з пам'яті чи знищити "то".
Я хочу почати чути себе, довіряти своїй голові,думкам, висновкам, жити керуючись головою і серцем, а насправді зараз я лише від усього тікаю щоб не залізти назад в яму.
Якщо хтось зможе допомагати по онлайн-звязку то я буду дуже вдячний.
Моя пошта: [email protected]
Дякую за пояснення та поради :)
психолог онлайн
цитата:
Я работаю онлайн, если Вы хотите разобраться в том, что с Вами происходит - приглашаю к себе на личную консультацию.
Дополнение от автора
Останні події показують що в мене можливо роздвоєння особистості. Ось що я сам собі записав у блокнот: " В тебе роздвоєння особистості. Ти створив ще одного Романа який зміг би захистити тебе і твою сімю. І тому коли сильний роман бере контроль ти радий, а потім коли слабий Роман контроль бере то ти відчуваєш дискомфорт у всьому і твоі і душі і в голові. Потім ти хаотично шукаєш шлях повернутися знову до сильного Романа та починаєш наполовину ігнорувати те що робиш. Це і є причина. Може якщо я то зрозумів , причому сам, то може вже і вилікувався ???"
Як Ви вважаєте? Чи це не те? Дякую
психолог онлайн
цитата:
Може якщо я то зрозумів , причому сам, то може вже і вилікувався ???
То, что Вы нашли причину, не является фактом выздоровления. Только шагом к нему. Если Вы действительно считаете, что у Вас раздвоение личности, лучше обратиться к психиатру не откладывая.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь. Я не маю можливості піти на прийом до психіатра.
А дійсно вважаю що маю дві особи. Інакшого пояснення не бачу. Одна одну пам’ятає але спогади дуже туманні. На питання близьких чому ти щось зробив так чи отак то я відповідаю що тоді я мислив погано тобто був в іншому стані а сам розумію що тоді контролював мене слабкий роман.
Оті переключення контролюють мене завжди , вони чередуються як їм заманеться.
Можливо я перебільшую бо начитався Біллі Мілігана та його особистостей але переключення існує і я відчуваю серйозні зміни себе, уваги, світу , сприйняття, відчуття світу та зміна настрою. Жодна думка чи ідея перестають виникати, погляд в середину в себе там де пустота.
Колись я начитався про усвідомлення та про медитацію, якось переносив свою збірку свідомості і може вона не може повернутися назад.
Караул...
Дополнение от автора
Можливо є якийсь варіант якесь тимчасове рішення для цих переключень. Я терпів їх більше 20-ти років і зараз не можу все кинути і їхати в Україну і гукати психіатрів чи оформлятися в дурдом. Хоча інколи мені хочеться втекти від всього цього.
Може є щось , якісь установки чи внушення чи хоч що-небудь? Будь-ласка ви ж фахівці
психолог онлайн
цитата:
Я терпів їх більше 20-ти років і зараз не можу все кинути і їхати в Україну і гукати психіатрів чи оформлятися в дурдом
Как же Вас помочь, если вы сами не хотите узнать, что с Вами происходит. Такую диагностику проводить психиатр. На расстоянии, через текст, никто Вам диагноза не поставит.
цитата:
В случае наличия психической болезни, назначаются медикаменты. Никто не лечит психиатрические заболевания внушением. Психолог и психиатр это разные профессии, специализированные под работу с определенной проблематикой.
Дополнение от автора
Дякую всім за відповіді.
Як виявилося (мною та за допомогою близьких) я просто психічно неврівноважена людина, коротше я нервовий псих. Причину знаю: коли знаходився в місцях обмеження свободи то був свідком та був постраждалим у відносинах між зеками , яке зрушило мою психіку. Пам’ятаю що не міг більше витримати того що там бачив , як знущалися над слабшими та і наді мною теж, в якийсь момент схопився за ліжко і почав божевільно його трясти та божевільно кричати типу «А-аааа!». Пам’ятаю що це продовжувалося може хвилину, а потім інші зеки почали шепотіти що я божевільний і що мене краще не рухати. Після того все і почалося. Я нервовий навіть без причини або причини зовсім того не варті, скажімо, йду по вулиці і мені хтось намагається щось продати , то це мене бісить до такої степені що хочу накричати або і вдарити. Але не кричу і не б’ю , але обличчя стає зле та аж заводжуся до кипіння. Потім відхожу хвилин 5. Або як хтось на мене дивиться на дворі , або ще купа таких дрібниць.
Навіть коли сиджу в людному місці чи в транспорті то мене всі люди бісять, ніби вони хочуть мене образити чи несуть якусь небезпеку для мене (хоча розумію що небезпеки ніякої нема і навіть би якби і була то я достатньо вже здоровий та натренований щоб захистити себе та близьких).
Єдине місце де я почуваюся більш-менш спокійно це пуста кімната куди ніхто не може зайти (наприклад в готелі).
Як лікувати свої нерви поняття не маю...
психолог онлайн
Добрий ранок! Ви описуєте посттравматичний психічний розлад- ідіть на когнітивно- поведінкову терапію, координати центру я Вам писала. Це все можна здолати!
Дополнение от автора
Питання не вирішено..
хоча я вірив що вже все стало на місця.
Далі існують провали поведінкові: типу щось на мене находить і я не знаю ШО робити далі. .. Бляха, шось робиш і тут раптом раз і щось змінилося в моєму сприйнятті: увага переключилася якось на внутрішнє споглядання чи щось типу того і і ніби перенісся десь з якоїсь ситуації в цю що зараз і розгублено усвідомлюю що я щось робив і головне маю то продовжувати але не знаю що і як , і як я робив то до цього переміщення; то ж мені терміново потрібно згадати останні правильні розумні установки які я тут записував,типу (Хіба реальність та дійсність не важливіше за якісь там думки?Думки самі по собі не існують і не створюють нічого(ніякої реальності) навколо), інакше буду робити та говорити якусь фігню і даремно витрачатиму силу та час.
Що то бляха за фігня зі мною трапляється???
Дополнение от автора
Пройшло майже півроку; я поспілкувався он-лайн з двома психологами ;
Найбільша проблема це неможливість пояснити свою проблему словами оскільки в голові хаос. Трішки якоїсь ясності придає читання колишньої пацієнтки з діагнозом шизофренії , яка толком пояснює суть її хвороби.
Але я не маю і не чую ні голосів, ні галюцинацій. Єдине в чому моду бути точним то це в тому що не «існую» безперервно; моє життя це не лінія , а якісь уривки..
Відчуваю що мені не потрібні ніякі гіпнози чи ліки, а просто пояснити простими словами про психіку, про нормальний її стан, про свої стани/симптоми і головне знайти відповідь навіщо то все мені знати і чому нав’язливі думки про то забирають в мене майже весь час.
Може хтось напише щось толкове ? Був би дуже вдячний любому променю світла. Дякую
психолог онлайн
Роман, здравствуйте. Проблема в том, что единоразовая встреча с психологом и не может дать существенного результата в Вашем состоянии. Судя по тому, что Вы написали, к психиатру Вы не сходили. Учитывая, что показания к встрече у Вас есть, что неоднократно писалось и на этом сайте и Вам лично, и Вы не обращаетесь к нему, это похоже на некий саботаж. Психиатрические проблемы через сайт не решатся. Пока Вы сами не займетесь своим здоровьем, учитывая те рекомендации, которые Вы здесь получили, ничего не изменится.