мені не подобається мій спосіб життя
я заміжня, більше року працюю вдома, бо так більший заробіток. Збираємо з чоловіком на ремонт його квартири. Він працює не вдома, отримує зп менше значно ніж я. У нас немає дітей. Рік як плануємо, безрезультатно. Гуляти нікуди не ходимо, з друзями не зустрічаємось, на вихідні теж нікуди не виходимо, окрім магазину. З дня в день чотири ті ж самі стіни, готування їжі, миття посуду, і куча чоловікових серіалів після роботи + невдалі спроби завагітніти. Однак я відчуваю гостру проблему в собі, чому я розумію що треба щось міняти і нічого для цього не роблю
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
У вас хороше розмірене життя. Чекайте на малишню, це може трапитися й не зараз, а пізніше. Думаю, не так вже важливо, куди ви ходите та як заробляєте, а важливі ваші стосунки та взаємопідтримка
психолог онлайн
Доброго дня! Можливо тому що ви живете в очікуванні змін! Тому і робити не хочиться бо ось щось має статись само, але як ви розумієте ваші відчуття вас не обманюють. Такі відчуття приходять до людини коли в житті застій, що очевидно для вас, тепер зрозумійте що ви звикли до цього тому щось змінити буде сскладно. Подумаєйте чого вам браку що б додало радості та живості в житті! Якщо вам з цим важко то зверніться та попрацюйте на індивідуальній консультації!
психолог онлайн
Здравствуйте! Интуитивно вы понимаете, что что-то происходить не так и это классно, что замечаете, обращаете внимание на это. Осмелюсь предположить, что неудачные пробы забеременеть связана с психогенным бесплодием, когда женщина готова и способна забеременеть, но состояние души, внешняя атмосфера, недовольство чем-то не позволяют ей это сделать. В работе с психотерапевтов вскрываются эти слепые зоны и приходит беременность или женщина понимает, что хочет ребёнка, но не от этого мужчины. Но это всего лишь моё предположение. В каждом отдельном случае разбираться надо индивидуально. Надеюсь, что у вас все разрешится. Удачи вам
психолог онлайн
Добрый день!
Эмоциональный фон говорит о том, что у Вас есть потребности, которые не удовлетворены. Одного простого решения или действия тут быть не может. Необходимо вместе с терапевтом поисследовать Вашу текущую ситуацию и определить что Вы хотите изменить, улучшить, что именно Вам подойдет, после этого найти возможность это реализовать.
психолог онлайн
Доброго дня! А що саме Ви хотіли б змінити у своєму житті?
психолог онлайн
цитата:
Однак я відчуваю гостру проблему в собі, чому я розумію що треба щось міняти і нічого для цього не роблю
Добрый день. А что Вы хотели бы в себе поменять? Каких изменений Вы бы хотели?
Дополнение от автора
я не бачу радості в ремонті, особливо тоді, коли треба гроші відкласти на тумбу, а не на спортзал, наприклад. Який кайф у тому, що ти постійно працюєш і не можеш витратити на те, що дійсно в радість. А ще ці думки про те, чи буде у відремонтованому домі лунати дитячий сміх. А ще думки про те, що я втопила себе у роботі вдома і все, це мій край, обмежила від усього світу. І тільки виглядаю у вікно і спостерігаю як люди компаніями ходять жартують, сміються, розмовляють. Однак я не йду працювати де інде, бо це ж не раціонально! Потрібно ж зробити ремонт! Я спостерігаю за життям свого чоловіка і думаю, щаслива людина, має радість спілкування на роботі, їжу, житло, його не парить те, скільки він заробляє, однак він турбується, щоб я достатньо заробляла, бо РЕМОНТ! а після роботи він ще приходить і каже "чому на роботі всі такі щасливі, а тобі все не так ". я щаслива, що він щасливий. Але я не щаслива, і я не знаю, що потрібно зробити, щоб щось змінити.
психолог онлайн
Читая Ваши слова у меня возникает к Вам вопрос. Зачем Вам столько ответственности за этот ремонт? Почему Вы не разделите ее с мужем? Как так получается, что Вы так много должны, а он так мало? И ведь это Вы ее взяли сами. А теперь она сдавливает Вас со всех сторон и провоцирует чувство безысходности. Зачем Вы так с собой поступаете?
психолог онлайн
Добрий вечір! Яким Ви уявляєте своє щасливе життя? Що повинно
У ньому відбуватися, щоб ми знали, що Ви щаслива людина? Що для цього, який перший крок Ви можете зробити зараз? Зо відкладаєте весь час , від чого отримували завжди задоволення - зробіть це прямо зараз! Чи є у Вас можливість попрацювати з психотерапевтом?