Не можу бути однією
Маю таку проблему: відчуваю сильний дискомфорт,коли у мене немає чоловіка,пари. Відчуваю сильне переживання. І так з підліткового віку. Зустрічалась часто з ким попало,лиш би не одна. Зараз вже є дитина,можу піклуватись про неї,але психологічно потрібен чоловік. Я все можу сама але мушу знати,що він є. Інша проблема,коли він у мене був - це тотальний контроль,страшенна ревність. Зараз зустрічаюсь із чоловіком,котрий мені не зовсім підходить,кинула його,зареєструвалась на сайті знайомств,нікого не знайшла (розумію,що це не миттєвий процес),зателефонувала колишньому. Тримаю його біля себе і так спокійніше. Чому у мене така залежність? Хочу просто на таке не заважати і навчитись хоч тимчасово бути однією
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Добрий день! Ваш запит на психотерапію! Щоб зрозуміти причини та усвідомити їх потрібен час. Тому зверніться особисто та попрацюйте з терапевтом оскільки це не порати і рішення а саме ваші глибокі мотиви вас побуджують до таких дій.
психолог онлайн
Добрий вечір! Які у Вас були стосунки з батьками? У батьків між собою?
психолог онлайн
Добрий вечір, Вікторіє. По Вашому опису схоже на травматизацію на самій ранній стадії розвитку - співзалежній, коли мама та дитинка - одне ціле, ця стадія триває з моменту зачаття до 9-12 місяців життя. Це моя гіпотеза, яка потребує перевірки. Оскільки дитина нічого свідомо не пам'ятає про цей період, то робота проходить на тілесному та емоційному рівні, бо психо-емоційні "сліди" травмування застрягають в тілі і потім будь-яка схожа ситуація спрацьовує як тригер. Буду рада допомогти Вам знайти причини залежності та позбутися її, а також напрацювати опору в своїй самотності, стати впевненою та самодостатньою, незалежно від того в стосунках Ви чи ні.
психолог онлайн
Добрый день! Способность спокойно переносить одиночество и даже получать от него удовольствие формируется в раннем детстве. Чтобы решить Вашу проблему - необходимо обратиться к психологу/психотерапевту. Но самостоятельно тоже можете попробовать. Вы уже понимаете, что " прыгаете" в отношения с кем угодно, лишь бы не остаться в одиночестве. Попробуйте сознательно отказаться от таких действий. Вам только кажется, что есть необходимость в мужчине, со временем, на собственном опыте Вы убедитесь, что можете справиться самостоятельно. Вот тогда и появится мужчина для любви, а не от страха оказаться одной.