Відносини в сім‛ї
Добрий день, в мене питання чи варто рятувати сім'ю? З чоловіком живемо 10 років, є дитина , але відносини з кожним днем стають все гірші. Це почалося років 5 тому. Після того як він запідозрив мене у зраді, хоча я приводу навіть думати про таке не давала. Після цього відносини потрібно було майже з нуля 'відбудовувати' . Але думаю та ситуація наклала відбиток на подальше життя. І тепер дійшло до того що 2 місяці чоловік зі мною майже не говорить, на питання що сталося відповідає, що все добре. А я вже так не можу, мене це не влаштовує. Він хороший тато, добра людина, але я себе в цьому шлюбі відчуваю виснаженню і не потрібною. Я все частіше думаю про розлучення.
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Анна, добрий день! Ви говорили про це з чоловіком? Що 5 років тримає на Вас образу, що Ви ніби-то хотіли зрадити? Більше немає проблем у стосунках?
психолог онлайн
Добрий день! Найперше вам необхідний хороший діалог з чоловіком, розумію з того шо ви описали що є уникання і допускаю що якась образа (можливо). Можливо вам би змогли допомогти відвідини сімейного психолога який би і допомігти поббудувати діалог, хочаби для того щоб вийти з ситуації невідомосці!
Дополнение от автора
Дякую за відповіді , а що робити, якщо не вдається побудувати конструктивний діалог, все закінчується його фразою "все добре, ти вигадуєш"? Я сама розумію що без діалогу нічого не врятувати.
психолог онлайн
У чому конкретно проявляються образи?
Дополнение от автора
З його боку ігнорування, не бажання говорити. Ми в сім'ї спілкуємось досить виховано, не говоримо образливих слів, навіть голос не підвищуємо.
психолог онлайн
Тут баго невідомостей як про вас так про чоловіка і про ваші стосунки, умови, причини, ситуація. Може спробуйте звернутись особосто до спеціаліста щоб більш точніше зрозуміти що відбувається!
психолог онлайн
Може йому й добре, а ось Вам - ні. То треба донести до чоловіка свої почуття у стосунках з ним: "я себе в цьому шлюбі відчуваю виснаженню і не потрібною. Я все частіше думаю про розлучення.", а також сказати що саме Вас не задовольняє, чого не вистачає, як би Ви хотіли, щоб було, чого прагнете, і запитати чи може чоловік Вам це дати. Така розмова допоможе Вам прояснити ситуацію і зрозуміти куди та як рухатися далі. Якщо не вдасться поговорити, отримати відповіді, то зверніться разом до сімейного психолога. Особисто я буду рада допомогти вашій парі.