Собака в сім‛ї
Песик, той-терьер, живе з нами вісім років. Своїм господарем вважає мене. І якщо я знаходжусь у кімнаті з ним одна, то чоловік з опаскою заходить, і боїться, що той на нього нападе і вкусить, бо це було неодноразово. Ми можемо сидіти разом всі, а варто чоловіку встати, вийти з кімнати, потім зайти назад неможливо. Собака гарчить і кидається. Я його утримую, фукаю, але безтолку. Хоча, потім він люб'язний, вибачається, лащиться до чоловіка. І це стосується не тільки чоловіка. До дітей (не живемо разом), така ж історія. Але діти його не бояться, ідуть собі далі, покажуть йому кулака, він оближе їх і все. Проблема моя - стосунки з моїм чоловіком. Він сердиться на мене, сварить за собаку, а я не знаю як поступити в такій ситуації.
Вопрос от: ; Возраст: 57

психолог онлайн
Добрый день. Я вижу тут несколько запросов о происходящем. Как Вы относитесь к такому положению дел? Вас волнует то, что собака агрессивна или что с мужем ругаетесь из-за этого? Если первое, то где находится Ваша собака, когда рычит на мужа? Как Вы ведете себя с ней, если такое происходит? Как наказываете за такое поведение?
Если Вас волнуют отношения с мужем, то каким Вы видите решение ситуации? Что Вы уже делали для того, чтобы отношения не страдали? Какие у Вас вообще с ним отношения, Вы хотите с ним проводить время или больше сама?
консультация психолога
Тая, доброго дня! Поведінка собаки та ії наслідки - відповідальність власників (тобто Ваша). Якщо собака агресивна та кусається, - Ваша задача вберегти від неї людей, і, в першу чергу, родичів та близьких. Необхідно вдягати намордника, тримати на повідку, звернутись за порадою до дресирувальника тварин тощо. Якщо Ви цього не робите - це неповага до людей, що Вас оточують, та порушення закону утримання тварин. Якби Вас кусала собака, Вам би це сподобалось? Ваш чоловік має велике терпіння, інший би вже знайшов дієві способи виховати такого собаку чи припинити стосунки, в яких тварині дозволяють агресивну поведінку.
Дополнение от автора
Дякую, але відповіді я не отримала. Собака в сім"ї вісім років. Не є агресивною! Та, попри це, ставиться до чоловіка з насторогою, бо він ходить украдкою (боїться). Чи добрий чоловік до собаки, не думаю, він тихо його ненавидить. А собачку нам віддала дочка, він пострадав, і в нього ампутували ніжку передню.
консультация психолога
На вашу думку собака не є агресивною, але " чоловік з опаскою заходить, і боїться, що той на нього нападе і вкусить, бо це було неодноразово." - Ви писали. То кусав собака чоловіка, кидався на нього чи як розуміти ці слова? А відповідь Ви отримали, але, здається, вона Вас не влаштовує.