Невизначеність з вищою освітою
Добридень.
Я не можу визначитись з тим, чи потрібна мені вища освіта. Точніше, чи обов’язкова вона для працевлаштування, або можна обійтися без неї. На даний момент я закінчую 10 клас. Один раз я вже писала на цей сайт і, як я казала, я з Росії, але маю рішуче бажання мігрувати в Україну. Більшість питань вже вирішено, але з’явилося питання освіти.
Справа в тому, що більшість українців, з якими я спілкуюся, казали мені, що вища освіта зараз непотрібна, головне – навики та вміння, і можна закінчити недорогі короткочасні курси. Але в об’явах вакансій скрізь пишуть, що необхідна вища. Але з російським дипломом мене скорше за все не приймуть, плюс на отримання освіти підуть роки, до того ж знання будуть давати у відношенні до РФ, крім того я просто не справлюся. (В школі я сильно втомлювалась, були постійні істерики та стреси, недосип та значне зниження активності мозку; зараз я на індивідуальному навчанні, я добре навчаюся, нормально сплю, поводжу себе як правило спокійно, працездатність досить продуктивна - це я просто описала різницю). Українську освіту мені не отримати, щонайменше через те що це дорого. Я б хотіла займатися копирайтингом/рерайтингом. Так, наприклад, з лютого я почала писати статті, 4 вже написано, одну з них навіть збираються розмістити в місцевій газеті. Багато педагогів кажуть, що у мене є талант писати гарні тексти. Зараз набираюсь досвіду, пишучи статті в інформаційному агентстві єпархії свого міста. Мені такий рід діяльності цікавий, це не складно для мене, і я дійсно отримую від цього задоволення. І я не розумію, чи має якесь значення цей досвід? Якщо в мене такий талант, навіщо потрібна корка? В кінці перечислю причині, через які я не можу прийняти рішення отримувати вищу: перевтомлення, недосип, довгий час навчання, відкладення міграції, дефіцит часу, через це - неможливість займатися ЛФК, самоосвітою (українська мова, література... а їх для міграції мені непогано би було добре знати; мову я знаю на рівні А2, але ж цього недостатньо для повного володіння мовою), вчитися самообслуговуванню, мати дохід, відпочивати, знаходитись в нормальному емоційному стані...
Вопрос от: ; Возраст: 17
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добридень, Марино.
Мені здається, що Вам дійсно треба розуміти які ресурси є або будуть в наявності на момент переїзду і рухатися поступово: спочатку вирішити питання з проживанням, самозабезпеченням, освоїтися на новому місці, а потім вже дізнаватися про можливості вищої освіти по місцю, враховуючи заочну форму навчання.
Дополнение от автора
Збережень, які в мене є, на заочну освіту не вистачить. В цілому, я планувала закінчити школу, 2 роки попрацювати в Росії (тому що в 20 років буде необхідно міняти паспорт) і потім переїхати в Україну та поступити на курси... але як з'ясувалася, для працевлаштування цього недостатньо. І як сумістити питання, на що жити з питанням вищої освіти, я просто не знаю...
психолог онлайн
Дивлячись про яке працевлаштування йде мова. Ви вже знаєте ким хочете працювати? Є багато вакансій, де навіть курси не потрібні. Ви йдете і зразу заробляєте гроші, щось відкладаєте на здобування освіти. За 2 роки праці в Росії Ви також можете накопичити певну суму.
Дополнение от автора
З 18 до 20 років я хотіла б працювати вахтером у школі. Після 20 в Україні - безпосередньо рерайтером. Вахтером я звісно ж зможу працювати без освіти, ще й враховуючи свою інвалідність. А для того, щоб потім працювати рерайтером - в об'яві кожної вакансії вимагають вищу освіту або досвід.
психолог онлайн
Ви нічого не написали спочатку про свою інвалідність, нібито приховали її. В зв'язку з цим виникає питання: як інвалідність впливає на Ваше соціальне життя? Чи не її Ви вважаєте (можливо підсвідомо) головною перепоною на шляху здобуття вищої освіти ? Наскільки легко/важко Вам буде переїхати в іншу країну і освоїтися на новому місці з урахуванням інвалідності і повної самостійності? Чи отримуєте Ви зараз допомогу та підтримку близьких і чи зможете обходитися без них? Що знаєте про можливість здобути вищу освіту дистанційно? Чи знаєте реальні цифри доходів рерайтерів/копірайтерів? Наскільки мені відомо, треба дуже багато працювати, щоб заробити хоча б прийнятний мінімум, якщо брати замовлення від роботодавців на біржах для фрілансерів.
Дополнение от автора
Я відповіла в особистих повідомленнях