ревність...ревніст..
мені 26 років.Зараз 6 місяці зустрічаюсь з чоловіком (йому 33 роки)),до мене він був одружений ,мав дружину ,має двох донечок від першого шлюбу.Я до стосунків з ним мала громадянського чоловіка з яким прожила 2 роки.Після цих стосунків мала відносини з чоловіком на протязі трьох років,він все обціцяв одружитись й обіцянки закінчились моєю вагітністю..він сказав ,що дитина йому не потрібна й щоб я робила аборт,,Після ццих стосунків я перестала довіряти чоловікам ,але зараз зустріла його.Він довірив мені всі секрети які навіть незнає його колишня дружина й мама.В нього характер дуже хороший характер ,а ще почуття гумору))))Він може сидіти в якомусь чаті,але я знаю,що це все гумор й жарти,при цьому я все це розумію..Але боюсь ,що він вчинить щосб погане,зрадить...як попередній,,І знаючи те що він казав ,що бувша дружина його задовбала ревнощами й він почав гуляти я просто боюсь зобити таі ж помилки!!Щоб ревнощі не зіпсували нашістосунки!Дайте хорошу пораду
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий день!
Ревність дуже їдке почуття, яке отруює життя і стосунки.
З одного боку ви боїтесь зради, опираючись на минулий досвід. З іншого боку це може бути про невпевненість у собі.
Чи не порівнюєте ви себе з кимось? Чи відчуваєте особисту цінність?
Ще Ви дуже гарні слова сказали про свого чоловіка, наче вмовляючи, який він гарний. Може й так.
Та все ж, намагайтесь довіряти перш за все собі. Своїм почуттям, відчуттями, а можливо, і передчуттям. Звіряйте кожне з них з обставинами і не бійтесь бути чесною сама з собою.
За великим рахунком, досвід - це не те, що з нами трапляється, а те, що ми робимо з тим, що з нами трапляється.
В будь-якому випадку, такі питання виникають тоді, коли треба задати собі питання: "А чого я хочу? Чи все мене влаштовує в моєму житті? Чи готова я змінюватись, щоб отримувати інші результати?" тощо.
Сміливість називати речі своїми іменами і прийняте рішення в решті дають позитивні результати.
(Розумію, що версія "питання-відповідь" обмежена можливостями. Та все ж бажання підтримати вас є.
Дякую за питання і за відкритість.
На все добре.
психолог онлайн
Від зрад ніхто не застрахований, але надмірний контроль та підозри інколи штовхають до цього. Тут важловно те що для нього важливо, і його вибір бути для вас!
психолог онлайн
Люба Марго! Стосунки - це завжди ризик. Ми ніколи точно не знаємо, чим вони обернуться. Подумайте, чого ви шукаєте в стосунках? І чи може цей чоловік вам це дати? Чи подібна у вас система цінностей, погляди на життя? Ну і, зрада - це завжди вибір того, хто зраджує. Дружина задовбала, і він почав гуляти? Чи не перекидання це відповідальності за свої дії? І в будь-якому випадку памятайте, як би не склалися стосунки з цим чоловіком, чи з іншими, у вас завжди є ви сама. Якщо у вас є така можливість, сходити на терапію буде хорошою ідеєю.
психолог онлайн
Ви дорослі люди. Маєте вже суттєвий досвід. Перше, що варто зробити, розказати відверто про свої хвилювання своєму чоловікові і прийти до певної домовленості. Друге. Щоб уникнути переносу досвіду минулих стосунків на існуючі, прийдіть разом до сімейного психолога. Якщо Ваше прагнення зберегти сім'ю щире, Ви знайдете з ним потрібні рішення.
Успіхів!