Що робити якщо я іду з ним гуляти?
Познайомилася я з ним через інстаграм. Виявилося, що він навчається у тій школі в якій раніше навчалася я. Раніше цей хлопець мені пропонував погуляти, але я сказала, що подумаю. Тепер я погодилася. Ми домовилися коли. І тут мені стало срашно. Сама не знаю чому. Я зрозуміла, що все не буде так легко. Як мені тепер зважитися піти на цю прогулянку, як на ній себе вести?
Вопрос от: ; Возраст: 12
Дополнение от автора
Здається він мені подобається❤❤❤

психолог онлайн
Привет. А что пугает в этой прогулке? Что там должно произойти?
психолог онлайн
Привіт! А що тебе зацікавило в цьому хлопцеві? Тобі справді цікаво з ним спілкуватися? Чи сам факт прогулянки з хлопцем тебе цікавить? Подумай, чи справді ти хочеш з ним зустрітися? І якщо ти вирішиш відмовитися - не страшно. Пам'ятай, у будь-якій ситуації, ти завжди маєш право зказати ні. Ну а як вирішиш погодитися, то продумай місце і час, вигідні для тебе.
психолог онлайн
Добрый день ) если в голове у тебя есть идеальная картинка, как должна пройти ваша встреча, то возможно, ты испугалась, что в реальности всё может быть совсем не так идеально? Так или нет?
психолог онлайн
Привіт. Це нормально, коли йдеш вперше на побачення і хвилюєшся.
Хвилювання проходять від того, що не знаєш як там все буде.
І це добре, що виникають такі переживання. Тому що спілкування через Інсту не дає чіткого уявлення про те, хто цей хлопець насправді.
І тому, якщо хочеш, але хвилюєшся, можна зробити наступне.
1 Призначте зустріч не далеко від дому, в своєму районі.
2 Зустріньтесь в денний час, у людяному місці.
3 Можна взяти з собою подругу для підтримки.
Так буде набагато спокійніше. І складеться можливість поспілкуватись з цим хлопцем вживу. А там далі буде ясно чи варто продовжувати з ним дружні стосунки.