Впевненість в собі
Доброго дня.
Хочу запитати як стати впевненішою в собі. З малку я чула що хтось з родичів кращий за мене: чемніший, гарніший, смачніше готує тепер тощо. Тому маю понижену самооцінку. Я мала 152см, худуща 36кг..тому на роботі натакають щоб побільше їла, бо дуже худа (ми поправилися, треба худнути, а ти ніяк ненабереш).
Можливо це ще пов'язано з насильтвом батька надімною і мамою ( в нас багатодітна сімя 5 дітей). Завжди питаю себе: Чому це трапилося саме зі мною? і чому мама його знущання терпить по сьогодні...
А зараз живемо з бабою чоловіка, яка мене за 6 років в невістках завжди докоряла, що погано готую, недивлюсь за дитиною, що вона погано їсть і виглядає (коли лікарі казали що все в порядку і це старечий маразм). Тепер та баба впала і вже рік лежить (це потрібно її погодувати, поміняти оброблені памперси зранку і ввечері, бо нам не каже коли мокрий та і я через день на роботі...Це все мене вже замучило ( чоловіка сестра і мама живуть в тому місті що і ми, але до баби раз на місяць-два приїдуть щоб помити.....решта все на мене скинули). В мене через це все погані продажі на роботі, сваримся з чоловіком, і взагалі нормально нетішуть життю, вічно якісь проблеми в голові (зараз в баби ще й на пальці гнояться... і мала смаркає, в садку карантин на кір і вітрянку). Як мені трохи повикидати лишнє з голови (ті памперси,бо відчуваю тільки злість та відразу до неї за таке ставлення за 6років,що не чула доброго слова і по сьогодні внучці помагає піднімається як приїде раз на місяць мити, а мені лижить і як хочеш піднімай її 90кг, що дитина погано їсть і нехоче вчити абетку (вже 5,3р.) а найбільше переживаю що з роботи виженуть, як продаж не буде,бо ми на відсотках, нема продаж, то вже 2 місяці і зарплати нема...а план в 30тис. грн. переноситься з місяця на місяць+ додається (за 2 міс. 60000грн треба заробити).. ЩО З ТИМ ВСІМ РОБИТИ,БО ВЖЕ НЕ МАЮ МОРАЛЬНИХ СИЛ...?
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Марьяна, спокійніше. Не хвилюйтеся, питання можна вирішити. Як так розумію, що Ваша невпевненість тягне за собою всі інші питання і проблеми по життю. Тому треба знайти причину цієї невпевненості і попрацювати з нею, щоб трапились позитивні зміни. Зберіться з думками, підберіть собі фахівця і починайте роботу над собою.
Успішних змін!
Дополнение от автора
Юлия Владимировна Кушнир
---
Подробнее: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=32658 Впевненість в собі
Дякую)) і може підскажете як краще підібрати фахівця? з чого почати? Ви такими питаннями займаєтесь?
психолог онлайн
Доброго дня, Мар'яно!
Є різні доступні методики підняття самооцінки та розвитку впевненості в собі. Ваша самооцінка постраждала ще в дитинстві, то ж працювати необхідно буде в основному зі своїми дитячими спогадами та переживаннями. Є різноманітні методи роботи з ними. Найпростіший — це ведення щоденників спогадів, в яких описуються неприємні ситуації, але з таким розвитком подій, що навпаки мав би для Вас позитивне значення та якось надихнув би та підбадьорив Вас. Так, ніби Ви доросла звертаєтесь до себе маленької й знаходите ті слова, що підбадьорили б Вас.
Проте Вам треба не лише підняти собі самооцінку, але й навчитися любити себе. Схоже, що у Вас наявний негативний "сценарій" за яким Ви постійно опиняєтеся в ролі відбувайла та рятівника. Маєте навчитися розставляти межі дозволеного в своєму житті та захищати сама себе. Ви маєте розуміти, що таке користувацьке ставлення з боку інших, Ви самі до себе провокуєте.
Дополнение от автора
Олена Анатоліївна Летута
---
ЩИро дякую, спробую писати ) А стосовно сценарію і відбувайла, це точно " в точку".
психолог онлайн
Олена Анатоліївна Летута
Доброго дня! Вас виховували з критикою та насильством, постійно порівнювали з іншими не в Вашу користь. Зараз Ви відноситеся до себе так, як відносились до Вас близькі: організували собі життя з купою проблем. Якщо хочете змінити таку ситуацію, перестаньте шукати недоліки в собі і те, що у вас погано. Спробуйте звернути увагу на успіхи: у Вас є дитина, чоловік, робота. Потрібно тільки почати піклуватися про себе. Не влаштовує життя з бабусею - шукайте можливість жити окремо, тоді ії родичі будуть вимушені оплачувати доглядальницю чи шукати інші шляхи вирішення проблеми. Не подобається робота - знайдіть іншу. Звичайно, це легше сказати, ніж зробити, щоб мати сили та бажання вийти з "позиції жертви" - краще звернутися до психолога/ психотерапевта.
психолог онлайн
Доброго дня ще раз. Такими питаннями займається багато хто з нас. Просто різними методами. Але професійна етика нам не дозволяє рекламувати самих себе. Цей вибір виключно Ваш. На сайті є контакти, інформація про кожного психолога і можливість персонально поспілкуватися. Тож, якщо готові, шукайте, пишіть, телефонуйте.
Успіхів.
Дополнение от автора
Анна Андреевна Воробьева, дякую, обдумаю, а стосовно окремо жити,то хата записана на чоловіка і ще є в претендантах 2 син (він пиячив колись дуже,то хату на внука (мого чоловіка) переписали) а ми тут з весільних грошей і ремонти поробили,то жаль щоб пропало..,тому сказали кому хата, нехай той і доглядає...
Впевненість в собі
психолог онлайн
Ну, майнові питання, то швидше до юристів. Однак Вам в любому випадку, якщо Ви хочете змін, необхідно вийти з позиції жертви. Зауважте, що людина, коли хоче щось робити - вона то робить, якщо ні - то шукає причини це не робити. Так само, як терплячи та доглядаючи бабусю Ви забезпечуєте собі ніби-то право на житло, так і в сварках з чоловіком та інших негараздах - Ви можете отримувати, якісь "дивіденти". А свої життєві пріоритети, Мар'яно, Вам розставляти.