Як боротися з насваєм?
Доброго дня! Потрібна консультація як поступити в даному питанні. Син повнолітній, працює, займається спортом. Знайшла в сина суміш насвай. Перший раз декілька місяців тому поговорили, пояснила йому що це, домовилися що не буде використовувати. Більше нічого за цей час не помічала. Тепер знову знайшла пакетик, залізши в його сумочку. Зазвичай, у нас не заведено лазити по чужих речах або шпигувати, але я змушена в цій ситуації. Суміш забрала. Він ще не знає. Тепер сиджу і думаю як поступати. Розказати йому що я забрала і провести словесну розмову на тему чим це може бути шкідливим чи спостерігати, але не думаю, що це вихід. Якщо розмовляти то як саме... Читала, що спортсмени вживають для зняття кріпатури. Хвилююся, чи не може стати початком до спроб чогось іншого. Буду вдячна за відповідь.
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Доброго дня. Покладіть пакетик на місце. І поговоріть з сином про це ще раз. Розкажіть йому про свої переживання. Поясніть, що Ви хочете йому добра. Нагадайте, що насвай призводить до виникнення ракових пухлин ротової порожнини. І якщо він спортсмен, то для нього це не корисний наслідок. Якщо не вірить, хай прочитає про наслідки того, що він вживає. Він повинен знати - що це і до чого може привести.
Також, щиро поцікавтесь, навіщо це йому? Якщо він вживає для отримання додаткової енергії, то запропонуйте йому ввести в свій раціон дійсно спортивні енергетики. Чистий протеїн, вітамінні коктейлі, чорний шоколад, банани.
Поговоріть з ним на цю тему. Він повинен знати про цей продукт все. І ще те, що в нашій країні справжнього насваю не знайти. Як правило, це продукти синтетики, а не натуральні речовини. Але поважайте і його рішення. Говоріть з ним щиро і знаходьте рішення.
Він мусить знати, що Ви його підтримуєте і хвилюєтесь за його здоров'я.
Успіхів.
Дополнение от автора
Щиро дякую, спробую ще раз поговорити, тільки не знаю чи говорити йому, що рилась в його речах і знайшла
психолог онлайн
Скажіть, що знайшли випадково. Випало чи ще щось. І знову спокійно про це поговоріть в такому ключі, як вже писалось. Діти починають вживати по різним причинам. І дуже добре, коли вони зустрічають від батьків розуміння і щиру підтримку. Розмовляйте з ним. Розкажіть про свої переживання. Поясніть, що Ви піклуєтесь про його здоров'я. Бо здоров'я - це можливість досягнути всього, що потрібно. Нагадайте, що наркотики нікого ще не зробили щасливішими. Хай поцікавиться цим. Залежні від наркотиків люди або швидко йдуть з життя, або стають інвалідами. Він мусить це розуміти.
Говоріть з ним обов'язково. Спокійно і з підтримкою.
Ви - мама. Ви - можете.
Успіхів.
Дополнение от автора
Дякую! Поговорила ще раз, розказала про шкоду, сказала, що хвилююсь про нього, запитала що воно дає, він сказав, що розслаблення тіла, сказав, що почув мене, але показав, що знайшов щось інше, хоче спробувати. Я не знаю, яку альтернативу йому запропонувати. Можливо є якась альтернатива?...
психолог онлайн
Якщо йому треба розслаблятися.
1. Знайдіть мануального терапевта. І сходіть до нього хоча б на один сеанс. Але шукайте такого, про кого є хороші відгуки від знайомих, наприклад.
2. Можна піти до масажиста. Також хорошого. Бажано - чоловіка.
Запропонуйте йому сходити і спробувати додатковий метод розслаблення. Хороший масажист подарує йому більше задоволення. Хай у нього буде досвід того, як по іншому можна релаксувати. А там він зробить свій вибір. Він дорослий.
Пропонуйте. Допомагайте. 1 раз на тиждень хай розслабляється з допомогою масажу чи мануального терапевта. Це дасть позитивний результат.
Успіхів.