Не хочеться сексу, обом
Доброго дня.
Ми з чоловіком разом вже 10 років. Взагалі начебто все добре: є де жити, хороша робота, нормальні стосунки. Але останній рік у нас практично немає сексу. То ми обоє потомлені, то просто до ночі засидимося в інтернеті і вже не хочеться. Хоча колись це не було проблемою, просто хотілося близькості. Тепер не хочеться. Від початку року секс у нас був тричі. Останнім часом у нього були проблеми з ерекцією.
Я не можу сказати, що я завжди отримувала купу задоволення від сексу, але отримувала. І я знаю, чому не отримувала - бо хотіла, щоб навіть якщо не було сексу - щоб ми просто проваляся в ліжку і поніжилися. Думаю, це одна з причин, чому я в принципі перестала отримувати задоволення, мене навіть важко "завести" . Натомість він після сексу відразу іде спати.
Я йому про це казала, та висновків ніяких. Тепер я зовсім не хочу з ним сексу. Як зробити так, щоб захотіти? Я вже навіть не знаю, чи то я просто не хочу займатися сексом чи то я просто з ним не хочу.
Я вже почала задумуватися про інших, та мені буде важко від нього це приховувати. А він такого не пробачить.
Відчуваю якусь безвихідь. Коли і сім*ю хочеться зберегти, і хочеться не просто жити разом під одним дахом. Я хочу почуттів, їх вираження, а він вважає, що і так все зрозуміло, що він мене любить.
Трохи сумбурно, але якось важко на ту тему описати, що відбувається всередині.
Завчасно дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Что поменялось в ваших отношениях в последний год?
Знаете ли вы, от чего вы получаете удовольствие, чего бы хотелось от мужа в сексе? Обсуждали ли ваши желания с мужем?
Дополнение от автора
Важко сказати, що змінилося. Ніби нічого. Якщо щось і змінилося - то хіба накраще (окрім сексу)
Так, обговорювали, що я хочу. Але оскільки в нього була проблема з еякуляцією - нічого з того не виходить, тому що статевий акт триває кілька хвилин. Колись такого не було. Думаю, це також одна з причин, чому і мені не хочеться сексу - все занадто швидко відбувається). Таке враження, що ми стали просто ліниві до сексу. Тут більше питання, як повернути бажання?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Я предлагаю Вам оживить Ваши отношения. Способов сделать это огромное множество. Явно одно, что у Вас у обоих моральная усталость, которую нужно просто снять. Вам хочется романтики и новых ощущений. Возможно съездите на отдых или осуществите ту мечту, которую ранее не удавалось осуществить. Предложите мужу вдохнуть новую жизнь в Ваши отношения. Поговорите с ним откровенно но не просто на тему секса, а про Ваши отношения в общем. Возможно у него тоже есть какие-то варианты.лаю Вам
Также можете попробовать что-то новое в Вашей сексуальной жизни. Наверняка у Вас и Вашего мужа есть определенные сексуальные фантазии, которые хотелось бы осуществить.
Самое главное во всем этом, чтобы вы вернули общение в ваших с ним отношениях. Потому что общение это самая важная его составляющая. Купите бутылку хорошего вина или сходите с ресторан и просто в непринужденной обстановке, без ссор и скандалов поговорите друг с другом. Желаю Вам успехов!
психолог онлайн
цитата:
Але оскільки в нього була проблема з еякуляцією - нічого з того не виходить, тому що статевий акт триває кілька хвилин.
Обращался ли муж к врачу с этой проблемой?
Дополнение от автора
Доброго дня. Я не можу сказати, що ми мало спілкуємося. Ми проводимо досить часу разом. Я теж думала, що відпочинок допоможе - ми були місяць в Таїланді, нічого не змінилося в стосунках. Думаю, проблема також в тому, що він не бачить в тому потреби. Тобто ми кудись їдемо вдвох чи проводимо час вдвох тільки тому, що він знає, що для мене то важливо (ну, бо я ті теми вже багато разів підіймала). Йому байдуже, чи то ми їдемо вдвох, чи то з нами ще їдуть, наприклад, друзі. Він не потребує проводити час лише вдвох, як того потребую я.
Так, ходив до лікаря. Кілька разів призначили масаж, то нічого не дало. Здається, він вирішив: нема сексу - нема передчасної еякуляції - нема проблеми)
психолог онлайн
Добрый вечер. Проблемы с эрекцией, преждевременная эякуляция - возможно, неосознанный саботаж близости со стороны вашего мужа. Подобные проблемы в сексе могут вызывать у мужчин чувства стыда, вины, унижения. Чувства - не из приятных, которые не хочется вновь и вновь испытывать. Три раза за полгода, возможно, то количество раз, которое способен выдержать эти гарантированно приходящие чувства после секса, ваш муж. Если у вашего мужа нет мотивации обратиться к психологу для проработки сексуальных проблем, могут помочь специальные упражнения. "Хорошие" результаты показывают мужчины, которые выполняют регулярно упражнения Кегеля. Также есть, уже классическая, книга для мужчин - "Совершенствование мужской сексуальной энергии" Мантэк Чиа и Майкла Винна. Для вас же порекомендую книгу, которая есть в свободном доступе "Искусство любви" Михалины Вислоцкой. По моей гипотезе, если ваш муж перестанет терпеть поражения на сексуальном поприще, а следовательно, перестанет встречаться с неприятными чувствами, секс станет для него более привлекательным. Как вам фантазия, что вы со своей стороны также сокращаете возможные сексуальные связи с мужем, чтобы не заставлять его испытывать унижение и стыд, собственное бессилие?
Дополнение от автора
Дякую за поради.
Ну, нам перестало хотітися сексу ще до тих проблем у нього. Просто пропало бажання.
Так, зі своєї сторони я теж намагаюся уникати: і щоб він знову не відчував, що щось не так з його сторони (хоча я ніколи не дорікала тим, він сам себе мучить), і мені від тих 3 хв не особливо є задоволення.