Сім‛я
Доброго дня, в мене є така проблема
Я постійно сварюсь зі своїм чоловіком через те що він не обіймає, не цілує, не каже шо любить, не ходить зі мною нікуди, взагалі живемо як сусіди. Я серджуся і сварюсь з ним через це постійно
Я кажу що мені це важливо, що я хочу відчувати себе потрібною, коханою. А він у відповідь каже що він допомагає мені приберати і посуд мити, то це і є його любов. Я вже втомилась пояснювати наскільки мені це важливо чути бачити і знати. А він квже шо я з нього дурачка хочу зробити, що він не мужик яущо послухає мене і буде це все робити
Поки я не почну цінити те шо він допомагає то нічо він не збирається робити
Як мені пояснити, що я ціню, але ми не допомагаєм один одному а живем одним життям тому і робим це. Але це зовсім інші речі з тим що я йому кажу.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго времени суток. Рекомендую прочесть книгу Чепмена "Пять языков любви". В интернете есть тест,по которому можно узнать свои основные языки любви. Вы с мужем разговариваете на разных языках - он на языке "помощь", а Ваш язык, скорее всего "прикосновения" и "слова". В результате вы оба чувствуете себя нелюбимыми. Это исправляется довольно легко - пройдите онлайн тест и спокойно поговорите, обсудите с мужем ситуацию. Будет идеально, если и прочтёте книгу вы тоже вместе. В ней масса рекомендаций, как наладить отношения, когда языки любви не совпадают.
Мудрости Вам и берегите себя и свою семью.
PS будет острая необходимость - приходите на консультацию - люблю работать с парами :)