Страх життя поза домом
Доброго вечлра. Я Аліна, мені 18. Десь з півроку в мене з'явився страх, який виникає, коли я не дома. Я думаю про те як я далеко від дому і коли я швидше зможу повернуться, і різниці немає чи то 15км чи більше від дому. Я відчуваю, що з'являється панічна атака і мені ніби погано, я панікую, мене трясе і я не можу справитися з собою. Я досить давно почала бояться їздить сама, гулять. Я боюсь що зі мною щось трапиться, що мені стане погано. В мене і задишка і паніка, запаморочення. Як навчитися справлятися з панічною атакою і нарешті не бояться що зі мною щось трапиться, не бояться що я сама і не дома, бо лише там відчуваю себе в безпеці. Дуже б хотілося поїхати вгості, але страх заважає, я відмовляюсь, бо боюся що я далеко від дому буду, погано сплю на новому місці і все лякає. Як з цим боротися?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечора, Аліна!
З панічними атаками можна боротися звісно і самостійно чи по інструкціям, отриманним тут або деінде, але я радив би Вам спочатку пройти курс психотерапії з психологом, який працює з данною проблематикою. А вже потім спиратися на рекомендації та набутий досвід.
психолог онлайн
Аліна, добрий ранок! Після яких подій це почалося? З ПА гарно справляється когнітивно- поведінкова терапія, самостійно навряд чи впораєтесь.
Дополнение от автора
Я дуже багато хвилююся, постійні стреси, порушення, сну. Я взагалі рідко, бувши дитиною, виходила з дому, ніде не їздила, а тепер для мене це паніка. Останнім часом в мене були проблеми із здоров'ям, часті запаморочення і я стала бояться, що це відбудеться знову, коли я буду вже не дома. Я боюсь, що мені стане погано, надто хвилююсь за своє життя, боюсь смерті і часто думаю про це, і коли тепер я десь не вдома, я починаю панікувати, навіть якщо зі мною все добре.
психолог онлайн
Добрый день!
Давайте я вас сравню с цветочком который растет дома на поддокотнике ему тепло , свет идёт через окно , ветер не дует, его лелеют и ухаживают. И вдруг это цветок с горшком выставляют на улицу ,появился ветер , пошел дождь, пришла собака понюхала, кот отгрыз кусок листика и т. д. Цветок оказался не готов к новой жизни и стремиться чтобы старая вернулась. Так и вы вы уже выросли пора делать какие-то шаги но старая жизнь ( жизнь ребенка) с своими страхами руководит вами. Как цветок не чувствует себя в безопасности так и вы не чувствуется себя вне дома хорошо. Вы воспринимаете мир враждебно и вас пугает все новое хочется вернуться туда где все привычно и знакомо. Вы пишите что много волнуетесь и получаете стресс и нарушения сна. Это все связано совместно с ПА. Вместо того чтобы направлять энергетику в правильном направлении вы её направляете на борьбу например с стрессом.
Стресс это только ваш выбор с стрессом не надо бороться надо научиться управлять работой мозгом и его реакцией на события.
Волнения ,стресс ,нарушения сна это последствия ваших реакций на событие.(здесь вопрос на террапии).
Исходя и вашего письма ваши ПА основаны на безопасности и страхе смерти . Страх смерти он базовый от него идёт множество фобий и тревог и в вашем возрасте это нормально я думаю ничего страшного здесь нет над этим надо просто немного поработать.
Для начала перестаньте направлять свою энергетику в негативное русло и думать о плохом, в вашем состоянии бурно развилась фантазия и она вся на негативную тематику. Наполняйте себя знаниями ,работой, учебой распределите энергию пропорционально для достижения чего-то нового.
ПА лечатся тем же ,что боюсь то и делаю плюс терапия.
Всего хорошего!
Дополнение от автора
Я живу в іншому місті вже 3 роки, оскільки закінчила школу і навчаюсь таких проблем не виникало раніше, ні панічних атак, ні депресій. Я добре переносила подорожі, гостювання, звісно був дискомфорт від нового місця, але відчуття страху не виникало. Я боюсь поїхати десь далеко, боюсь що мені стане погано, щось піде не так і хто ж мені допоможе, я просто панікую без причини. Я не можу відвідати психолога зараз, але як з цим боротися теж не знаю. Дякую за поради.
психолог онлайн
Аліна, добрий ранок! ПА, тривожний розлад - це те, над чим потрібно працювати. Можу на пошту відправити літературу для самодопомоги.
Дополнение от автора
Дякую. Буду рада всім відповідями та порадам. Будь-яка підтримка, література дуже важлива мені. [email protected] моя пошта, буду рада допомозі, це дуже потрібно мені.
психолог онлайн
цитата:
Я боюсь поїхати десь далеко, боюсь що мені стане погано, щось піде не так і хто ж мені допоможе, я просто панікую без причини.
Не без причини, а потому что:
цитата:
Я взагалі рідко, бувши дитиною, виходила з дому, ніде не їздила, а тепер для мене це паніка.
Вы, похоже, пребываете в состоянии Ребёнка и НЕ хотите взрослеть, НЕ хотите самостоятельности, а хотите продолжения ЗАБОТЫ родителей или тех, кто их заменит.