Хлопець впливає на думку дочки
Ми проживаємо у тернополі , дочка зустрічається з хлопцем з села у якому немає ні магазину ні поліклініки ні роботи. Роботу можна знайти у іншому місті , але доїжджати 40 хв. І автобус їздить тільки зранку та ввечері.
Хлопець переконує дочку щоб вони йшли жити до нього в село ( він живе з мамою) ,як мені пояснити що її там буде дуже важко, вона не знає такого життя, то не місто що опалення центральне, магазин у будинку,робота добра у дитсадку . Я розумію що вона доросла ( 20 років) але мені її дуже шкода .
Що сказати дочці що переконання хлопця і його мами не були на першому місці?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
А вы разговаривали с дочкой про то, как она видит свою жизнь там? Что будет делать в плане работы в селе?
Какие у вас отношения с ней?
Дополнение от автора
Відносини з дочкою добрі, коли ми розмовляємо вона все розуміє , але після розмови з хлопцем говорить що сама буде рішати що робити і як жити ( він боїться своєї мами , бо коли купив дочці на день народження телефон , то попросив сказати що це я її подарила. )
Як дочка каже хлопцеві що у місті краще, то він говорить не слухай мами , сама вирішуй де ти хочеш жити , але він не думає сам , за нього все вирішує його мама і він її слухає .
психолог онлайн
Похоже, то вашей дочери придется на своем опыте проверить жизнь в селе, раз она не видит очевидных вещей и как дела обстоят у ее МЧ с его мамой.
А в чем вам жалко дочь? Что там с ней может случится? Ну нет там отопления как в городе, нет магазина рядом, может дочери это не так важно. Поживет там, посмотрит подходит ли ей такая жизнь.
психолог онлайн
Добрый ранок! Розумію Вас як маму. Але Ви нічого не можете зробити, як відпустити дочку, щоб вона сама у всьому розібралась. Скажіть, що двері Вашого будинку для неї завжди відчинені і Ви завжди приймете і підтримаєте. Усього доброго!