Сімейне життя
Живу з чоловіком у шлюбі 13 років, є дочка 12р. Можна сказати що ідеальних стосунків ніколи не було - сварилися, обоє емоційні. Але після ато на сході, а це вже 3 роки тому спільне життя стало якимось випробуванням. Чоловік покинув роботу, бо начебто не витримував і не міг працювати, дома проводив час за танчиками, навіть чекав мене з роботи, щоб приготувала їсти. Почав чекати допомоги чи жалю від друзів, наче хтось мав прийти і сказати все готове прийди й забери. Спочатку я старалася зрозуміти , що це все через пережите. Але з часом почалися докори та скандали, де навіть треба було нагадувати що має дитину, яка потребує уваги батька. З часом з'явилися дивна подружка в соцмережі. Якій писав, що вона неперевершена і відправляв сердечки. Коли просила пояснити то це ніби, щоб втекти від сімейних проблем. Фізично нічого не могло бути бо живемо в різних містах. Сторінку видалив, ніби можна вірити, але через рік ситуація повторилася. Тепер не тільки переписка, яку час від часу видаляв, але й телефонні розмови по 12 разів на день. Спочатку відбріхуючись ніби подзвонив по пяній а потім бо вона просила зранку розбудити і т.д. коли ж я викрила що цих розмов було безліч і попросила більше не дзвонити, пообіцяв що не буде, але все продовжувалось. І в результаті ніби я беру чужий телефон та контролюю. Здається навіть клянеться в брехні, каже що це просто дружні стосунки, але хіба може бути така любов. Виганяю і прошу щоб пішов не йде каже ніби ми для нього найдорощі. Жити з ним можна? Не можу більше вірити боюся знову буде брехня. Допоможіть. Що робити
Вопрос от: ; Возраст: 36

психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю вам. Чи правильно я зрозуміла, що ваш чоловік був учасником бойових дій і після повернення його поведінка змінилася?
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Виганяю і прошу щоб пішов не йде каже ніби ми для нього найдорощі. Жити з ним можна? Не можу більше вірити боюся знову буде брехня. Допоможіть. Що робити
А Вы сможете жить без этого человека? Какую помощь Вы хотите получить?
Можно ли Вам жить с этим мужчиной, знаете только Вы.
Возможно, его поведение может быть еще вызвано последствием войны.
цитата:
Можна сказати що ідеальних стосунків ніколи не було - сварилися, обоє емоційні. Але після ато на сході, а це вже 3 роки тому спільне життя стало якимось випробуванням. Чоловік покинув роботу, бо начебто не витримував і не міг працювати, дома проводив час за танчиками, навіть чекав мене з роботи, щоб приготувала їсти.
Из Вашего письма видно, что у Вас отношения и до войны были не очень хорошими, а сейчас они обострились из-за того, что он общается с другой женщиной. Скажите, а что ищет Ваш муж в тех отношениях, как Вы думаете?
психолог онлайн
Доброго времени суток. Если я Вас правильно поняла - Ваш муж воевал. То, что отношения после его возвращения изменились в худшую сторону, к сожалению, но это в большинстве случаев так. Тут нужна помощь параллельно как Вам - чтобы понимать что происходит с вашим мужем и как с этим быть. И ему - чтобы он смог перестроиться с философии войны, на мирную модель мышления.
Похоже, что вы оба измотаны и разочарованы, тем более что
"
цитата:
Можна сказати що ідеальних стосунків ніколи не було - сварилися, обоє емоційні.
Вам очень нелегко: дочь-подросток с одной стороны, враньё и ненадёжность мужа - с другой. Вы мужественная женщина! И Вы молодец, что ищете возможные варианты помощи! Но решение Вам придётся принимать самой - это Ваша жизнь. Но прежде, чем Вы это сделаете - постарайтесь прислушаться к себе...почувствовать себя...понять себя: Вы сами хотите жить с этим мужчиной дальше? Вы для себя, а не ради ребёнка.Постарайтесь заглянуть в себя и найти честный ответ. Любой вариант ответа даст Вам ресурс действовать дальше.
Берегите себя и будьте мудры!
психолог онлайн
Добрий день!
Вам і чоловіку добре буде пройти терапію
Для учасників АТО та їх родин. Якщо зацікавить, напишіть на пошту, сконтактую. Можлива допомога безкоштовно.