Не знаю, що робити далі
Я просто не знаю, що мені робити. Я була одружена, в нас є дитина, але вийшло так, що ми розійшлися (через його зради і т.д). Пройшов деякий час і я познайомилася з іншим. Він теж розведений. Спочатку в нас все було добре, я йому довіряла, але останні місяці я дізнавалась багато поганих речей, що він зраджував мені з своєю колишньою дружиною, і, що зустрічався водночас зі мною і ще декількома дівчатами. Ми сварилися, але він казав мені, що я істеричка і все собі накручую. ( хоч насправді я бачила і переписки з іншими і фото), він часто ходить в клуб із своїм другом і там знайомиться з дівчатами...Як людина він дууже хороший. Я хотіла покинути його , але мені немає куди йти, бо з батьками стосунків нормальних немає. Та вже недавно я таки вирішила, що піду, хоч би що не було далі. Але тут я дізнаюсь, що вагітна(хоч лікарі раніше казали, що я не зможу завагітніти через проблеми із здоров'ям). Я подумала, що він одразу зробить мені пропозицію, буде на руках носити....Але замість цього всього він каже-вирішуй. Він хотів би зробити аборт. Але я знаю, що дитинка-це Божий дарунок, і можливо Бог дав мені її, щоб ми надалі залишались разом. Але він не хоче змінюватися, вчора я пішла від нього., але моїх фінансів надовго не вистачить. І тепер не знаю, що мені робити. Буду дуже вдячна за поради...тому що просто не знаю, як бути далі.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий день! Співчуваю Вам! Хто може Вас підтримати і допомогти Вам? Як Ви самі можете заробляти, чи є у Вас професія? Куди Ви пішли від нього?
психолог онлайн
Доброе утро!
Если Вы решили от него уйти, будучи беременной и он Вас не остановил, то можно только представить, как Вам тяжело сейчас. Мне трудно говорить о Ваших родителях, потому что Вы говорите, что у Вас с ними отношения не очень хорошие, но это все-таки Ваши родные и, возможно, Вы могли бы обратиться к ним за помощью. Если Ваш муж разрушает Вас, как личность, то для сохранения Вашего психического и физического состояния, а также здоровья Вашего будущего ребенка, лучше жить отдельно пока. Если Вы ему действительно нужны и ребенок, то он сделает все, чтобы быть с Вами
психолог онлайн
Доброго дня.
Чи є можливість у Вас звернутись по допомогу до рідних? Щодо фінансової підтримки, то пошукайте організації, які в Вашому місці проживання надають допомогу людям у скрутному положені. Це можуть бути як і об'єднання в соцмережах, так і благодійні організації. Наприклад Карітас, там можна безкоштовно харчуватись, вони допомагають одягом, тощо...
психолог онлайн
Доброго дня! Приймати важливі рішення краще самостійно, не шукаючи порад. Спробуйте визначити чого хочете Ви, прислухайтесь до свого серця. Тільки Ви знаєте, що краще для Вас. Також варто спробувати сконцентруватися на вирішенні проблеми ( пошук допомоги, роботи, підтримки батьків) та не накручувати себе страхами. Якщо Ви вирішите залишити дитину, то у сучасному світі не проблема ії виховати самостійно - працювати можна вдома та й на аліменти можна подати. Не завадить також звернутися до юриста та психолога. Таку допомогу можна отримати навіть безкоштовно ( кризові центри для жінок, соціальні служби тощо).