Боюся йти до невролога
Я інвалід,у мене ДЦП в легкій формі.Завтра мені треба їхати на прийом до невролога.У моєму місті є єдиний невролог,і я його не поважаю.Справа в тому,що в дитинстві ця лікарка «спрогнозувала» для мене таке майбутнє:«Їсти буде лише с апаратом,ходити не зможе,говорити не зможе,освіту не отримає.Якщо інтелект збережеться хоч на 1%,будьте Богові вдячні».За таке «пророцтво» я відчуваю до неї ненависть як до людини,так і як до професіонала.На консультації в 2017 вона мені рекомендувала приймати заспокійливе не так як в інструкції,хоча саме ця,як в інструкції,схема, давала мені ефект і я його справді відчувала.Це теж відіграло роль.Останнею краплею стало мамино пояснення щодо моїх здригань та підозру на епілепсію в 2018.Вона відверто розповідала,що я здригаюся,якщо включити воду чи від будь-якого шереху.Я цього раніше не помічала,і було це,ну разів 10 на місяць.З тих часів це відбувається декілька разів на день,а запитання«Чё вздрагиваешь?Чё у тебя с нервами?Как ты так жить-то будешь?»з боку родичів дуже часто викликають у мене агресію і роздратування.З метою отримати кваліфіковану допомогу в серпні 2018 я зверталась до невролога,яка приїжджала до мого міста з Мінська.Мені сказали, що це особливість нервової системи,вилікувати яку неможливо.З того часу мені доводиться с цим боротись.Також на останній консультації невролог питала про плани на майбутнє.Але мама відмазалась,сказавши,що поки 10 клас.Моя фактична мета візиту–юридична(мама неодноразово казала,що якщо не спостерігатись,будуть проблеми з інвалідністю(зараз я перебуваю на обліку,в лютому 2020 мені вже буде 18,а в 19 взагалі планую перебратись до з РФ в Україну).Мама каже,що треба казати про все,що турбує(а це по факту головний біль кілька разів на місяць,сон і зір).При цьому я впевнена,що в більшості випадків проблеми зі сном у мене через погані думки та інші ментальні проблеми.Але мені б не хотілося про це говорити неврологу з таким її ставленням до мене й з тим,до чого призвели минулі прийомі.Якщо спитають про майбутнє,про міграцію мені взагалі не хочеться зарікатись.Крім того, у мене проблеми з самовизначенням,пошуками сенсу життя, свого місця в цьому світі тощо.Їх зараз я вирішую на консультаціях з психологом, в тому числі проблеми зі сном.(Але прийом не встигли обговорити).Зараз до мене повертається оптимізм,оптимістичне ставлення до життя.Боюся його втратити через завтрашній візит до невролога.Підкажіть,будь ласка,як себе поводити,що говорити й як реагувати, якщо скажуть щось образливе/страшне тощо?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня, Марина.
цитата:
Моя фактична мета візиту–юридична(мама неодноразово казала,що якщо не спостерігатись,будуть проблеми з інвалідністю).
Отже , якщо лікар у Вас не викликає довіри, а візит до нього це лише необхідність для оформлення паперів, то і поводьте себе відповідно. Ви НЕ зобов'язані обговорювати з лікарем своє майбутнє. Ви маєте право говорити лише те, що вважаєте за потрібне. Ви не зобов'язані дотримуватись порад лікаря, професіоналізму , якого Ви не довіряєте.
Обговоріть це питання з мамою, що Вас турбує. Можливо, для лікування, Ви б могли обрати іншого фахівця. А цього лікаря, як вже так склалось, лише для юридичної сторони паперів.
цитата:
Підкажіть,будь ласка,як себе поводити,що говорити й як реагувати, якщо скажуть щось образливе/страшне тощо?
А як би Ви хотіли зреагувати? Яка реакція була б в цьому випадку доцільна?
Щонайменьше, якщо цей лікар Вам неприємний, і з Вашої точки зору некомпетентний, то так і сприймати її слова. Як некомпетентної, і судячи з усього некоректної людини. Це її особиста невихованість та непрофесійність так спілкуватись з пацієнтами. Яке це відношення може мати до Вас?
Дополнение от автора
Просто на мене досить часто впливає чужа думка, часто надаю позиціям інших велике значення, а потім через це ж переживаю: "А що, якщо це дійсно так буде?"...
психолог онлайн
Марина, у Вашому випадку, дана лікар часто помилялася щодо Вас. Ви маєте всі підстави не довіряти її професіоналізму, і зокрема її словам щодо Вас та Вашого майбутнього. Якщо, щось у її словах Вас стурбує, то варто проконсультуватись з іншими фахівцями.
Дополнение от автора
Добре. Щиро дякую Вам за поради.
психолог онлайн
Я вам искренне сочувствую. К сожалению врачи, как и люди бывают разные..
Если Вам что-то не приятно в обращении с этим врачом, то Вы можете ему об этом сказать и не бояться. Есть вариант получения консультации врача невролога по скайпу, обратитесь в областную больницу. На сегодняшний день, благодаря интернету, у Вас больше возможностей. Многие врачи консультируют по телефону
психолог онлайн
Доброго дня.Співчуваю Вам, некомпетентність та зневажливе ставлення дійсно дуже неприємні. Ваш досвід каже про те, що прогнози невролога зазвичай не відповідали дійсності, то чому б їй на цій консультації сказати щось, що відповідає дійсності. Скоріше за все, вона привносить багато своїх проблем у такі консультації. Що до свого майбутнього - прислухайтеся до себе, та якщо знайдете ще лікаря, у якому впевнені - до його медичних прогнозів.