Не бачу сенсу в житті
Добрий вечір.
Хочу розказати, що привело мене до того, що є зараз.
Мене часто відвідують думки про те, що я нічого не можу, я боюсь помилятись, звертаю велику увагу на думку оточуючих, порівнюю себе з іншими (хоч знаю, що не потрібно так робити), відчуваю, що я гірша за інших, навіть, коли знайомлю своїх друзів із своїми іншими друзями, то переживаю, щоб вони не почали дружити між собою настільки сильно, що забудуть мене (тобто я сумніваюсь у тому, що я можу для когось бути дійсно цікавою особистістю). Але, якщо я аналізую своє дитинство, то батьки приділяли мені вдосталь уваги, і я не знаю, з чим це зв'язано. Можливо з тим, що тато часто вимогливий, і якщо в мене не вдається зробити щось, то він може сказати не дуже приємні слова. Але це буває рідко і я стараюсь запевнети себе, що він всеодно мене любить (бо знаю, що це справді так).
Ще я помічаю різні дрібниці, зазвичай, це щось негативне (мінуси в інших, в себе і т.д). Я можу розізлитися і крикнути до рідних, за що потім мені соромно...
( Можливо на мій сьогоднішній стан також повпливав один випадок, який стався зі мною, коли мені було десь 12 років( був неприємний випадок, коли старший чоловік хотів дещо зробити...але я втекла і слава Богу все обійшлось) Я розповідала деяким близьким людям про це,але вони не дуже серйозно до цього віднеслись(оскільки це добра знайома людина і ніхто такого не очікував...
Близько місяця назад в мене помер дядько, після цього я дуже сумна,та деколи стає легше(але лише на деякий час). Протягом цього всього часу я не отримую задоволення від життя, навіть, якщо щось роблю, то не бачу в цьому сенсу. Я постійно думаю, що зі мною не так, часто боюсь говорити з іншими людьми, бо думаю, що вони про мене погано думають і навіть слухати не будуть. А коли починаю щось говорити, то кажу нісенітницю, можливо через це мене не поважають. Я не розумію, що вже мені допоможе, я читаю книги, слухаю лекції, стараюсь знайти відповіді на свої запитання і стати кращою, але в мене нічого не виходить. Я не роблю нічого корисного, дивно поводжусь і не приношу людям багато щастя. Не хочеться жити, не вірю, що буде краще, що я змінюсь і все налагодиться...
Допоможіть, будь ласочка. Я не маю змоги піти до психолога, але готова працювати самостійно (можливо порадите хорошу літературу, чи ще щось для самодопомоги) Буду дуже вам вдячна!!!!
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
цитата:
Можливо з тим, що тато часто вимогливий, і якщо в мене не вдається зробити щось, то він може сказати не дуже приємні слова. Але це буває рідко і я стараюсь запевнети себе, що він всеодно мене любить (бо знаю, що це справді так).
Большую роль в том, как мы идем по жизни играют наши взаимоотношения с родителями.
цитата:
Скажите, а Вы об этом говорили со своей мамой и папой? Вы говорите, что у Вас достаточно хорошие родители. Мне очень жаль что такому травматичному факту в Вашей жизни, уделили мало внимания. Эта ситуация нуждается в том, чтобы Вас поддержали, а не обесценивали. Это для подростка может быть большой травмой
психолог онлайн
Еli, похоже у тебя в жизни сейчас происходит много изменений, это смерть дяди, потеря собственных ориентиров. Чего бы ты хотела сейчас? Я слышу, что тебе плохо, но когда это началось? Что тебя тревожит на данный момент больше всего?
психолог онлайн
Добрий ранок! У Вас зараз депрессивний стан, який підтримується низькою самооцінкою. Напишіть мені на пошту, надішлю літературу для самодопомоги, тільки нагадайте свій запит.
психолог онлайн
Eli, доброго дня! Ви дуже переймаєтесь питанням сенсу життя, боїтесь, що не приносите користі іншим, не робите когось щасливим та знецінюєте будь-яку вашу діяльність. У вас дуже завищені вимоги до самої себе, ви не дозволяєте собі права на помилку, і якщо щось виконано не ідеально, ви готові себе довести до відчаю. Не вимагайте від себе занадто! Вам потрібно видихнути і розслабитись. Ви вже крута. бо такої, як ви, більше в світі немає. Усвідомте свою унікальність! Вам зовсім не обов'язково робити когось щасливим і зовсім не завжди ваше існування чи поведінка має приносити користь іншим. Так, зараз ви у пошуку себе, власних орієнтриів, ідеалів. І це нормально, що поки що ви ще не визначились, чого саме хочете від життя. Дозвольте собі робити щось без особливої мети, а просто так, тому що ви цього хочете. І не засуджуйте себе, якщо не побачите в цьому сенсу. Шукати себе, своє місце в цьому світі - це важливий виклик розмахом в ціле життя!
Дополнение от автора
Щиро вдячна усім за відповіді!!!)
психолог онлайн
Спасибо Вам за обращение