Як справитися?
Доброї ночі. Я заміжня 3 роки, маю донечку.
З чоловіком зустрічалися 5 років, до мене він мав багато дівчат, з однієї 3 роки зустрічався. І щаслива в шлюбі, чоловік мене любить, я його, але от дуже мучать мене ті колишні стосунки, тим більше, що 3 дівчат живуть від нас не далеко. Причини чоловік не дає для ревнощів, але я як подумаю, що він з ними зустрічався, спав , то хочеться аж на розвід подавати.Завжди сваримося. А особливо, після пологів, ще гірше стало, себе ще більше накручую. Не можу в собі подолати от ту ревність. І от сама вже помітила, що все добре, а тут ні звідки починаю докоряти всіма стосунками. Завжи здається, що от думає про них і все.
Допоможіть , будь ласка, знайти вихід, як справитися з цією проблемою, бо скоро потрібно буде лікуватися в психіатра і розлучатися.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Причини чоловік не дає для ревнощів, але я як подумаю, що він з ними зустрічався, спав , то хочеться аж на розвід подавати.Завжди сваримося. А особливо, після пологів, ще гірше стало, себе ще більше накручую. Не можу в собі подолати от ту ревність
Вы могли бы поговорить с мужем и выяснить все свои вопросы? Пока Вы в этом варитесь, Вам будет сложно быть вместе. Почему Вы ревнуете к прошлой его жизни? На сегодняшний день он живет с Вами и не изменяет. Скажите, какие у Вас были отношения в Вашей семье, с Вашим папой?
Дополнение от автора
Та говорили вже сотню раз із чоловіком. Він каже, що живе заради мене і донечки, а не заради всяких колишніх, а я не можу пересилити свою ревність, і на душі завжди важко.
З татом чудові стосунки.
психолог онлайн
цитата:
Він каже, що живе заради мене і донечки, а не заради всяких колишніх, а я не можу пересилити свою ревність, і на душі завжди важко.
Это еще может быть не ревность, а Ваша зависть к тому, что у него были другие партнеры, а у Вас нет. как бы вы себя вели, если бы у Вас тоже были прошлые отношения? Ведь от этого никто не застрахован. Люди женятся, разводятся, потом создают другие семьи и живут счастливо в других браках.
психолог онлайн
Доброй ночи!
За ревностью может скрываться , что-то более глубинное ( нехватка внимания, злость на мужа, не помогает с ребёнком и тд ) или же это может быть не вера в себя , свою уверенность и уже с этим тогда работать . Представьте, что вы у вашего мужа самая самая , и ваши с ним отношения не достойны обсуждения прошлого , тем более что из-за этого ссоры. Зачем позволять прошлому портить ваше искреннее настоящее? Удачи Вам )
Дополнение от автора
Зависть виключається , це точно. Я є принципова на рахунок відносин, особливо інтимних.
Та й мій чоловік , хотів собі жінку, щоб була лише для нього. Сам мені казав, що як би я мала партнерів ,то ми би просто не одружилися.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий ранок! Питання про те , як Ви відчуваєте себе поряд з цими дівчатами.Тобто у Вашій самооцінці. Краще усього попрацювати над нею з психологом. Чи є у Вас така можливість?
Дополнение от автора
Не маю такої можливості.
Треба їздити дуже далеко більше як за 200 км.
Саме тому, і прошу допомоги тут.
психолог онлайн
Ви можете працювати он-лайн. На пошту можу відправити літературу для самодопомоги, тільки напишіть запит.
психолог онлайн
цитата:
Когда Ваш муж так говорит, то Вы чувствуете себя не в равной позиции с ним. У него были партнеры, с которыми Вам приходится себя теперь сравнивать, а у Вас нет. Если Вы выбрали такого мужчину для себя и Вы об этом знали, то Вам нужно просто принять эту ситуацию как факт. Вы не можете поменять его прошлое, а только свое отношение к нему. Почему Вы себя сравниваете с ними? Вам тяжело ощущать свою ценность для своего мужа? Я так понимаю, что для Вашего мужа главное, чтобы у Вас до него никого не было? Вы говорите, что он встречался с другой девушкой три года, а там тоже никого не было до него?
Дополнение от автора
Так, в цієї дівчини до нього нікого не було, але вона зраджувала йому зі знайомими та його друзями.
І вийшла заміж аби його позлити, хоча йому всеодно.
Але от мені всеодно важко, сприйняти те, що він її любив.
Хіба можна любити по справжньому декілька разів?!
Ще є один плюс в наших стосунках, він захворів у армії на онко, а я його не залишила, і деколи приходить думка, що він тільки через вдячність зі мною
психолог онлайн
Что для вас означает, что у мужа были когда-то отношения, что он кого-то любил?
Как давно у вас чувство ревности?
Чувствуете ли себя ценной для мужа? (я именно про чувства, а не головой знаю, что любит)
Дополнение от автора
Ревність була ще до весілля, але після нього вона посилилася, оскільки та дівчина збудувала біля нас хату. А дивиться вона на нього такими очима, сповненими любові(я так бачу)
Для мене та любов його то просто страх, що вона може повернутися, і він залишить мене з дитиною.А про цінність мою в житті чоловіка, я не помічаю такого нічого...в мене завжди голова забита тими стосунками, які він мав. І не можу себе перебороти, свій страх. В мене така параноя, що навіть якщо спить, то думає про неї.
психолог онлайн
Я вас правильно поняла, вы не чувствуете себя ценной для мужа?
В ваших фантазиях по какой причине ваш муж может захотеть вернуться к бывшей девушке?
Дополнение от автора
Я не відчуваю себе цінною, бо не помічаю через свою параною відношення чоловіка до мене.
А так, то він допомагає мені в усьому, прислухається до мене, завжди вирішуємо якісь справи удвох , радимося. Старається для мене і донечки , щоб у нас все було. Хоче , щоб я знову стала мамою для нашої дитини. Він завжди пробує все залагодити, якщо я знову починаю про дівчат щось йому говорити. Обіймає навіть якщо ми посварилися, і я не розмовляю з ним.
Я розумію , що сама себе накручую, але не можу перебороти в собі той страх. А чоловік каже, що якби він любив ту колишню, то вернувся би до неї давно, ще до нашого весілля.
психолог онлайн
Asja, доброго времени суток!
Пока Вы не разберётесь с вопросом самоценности и самооценки - Вы будете искать и сравнивать себя с другими, а значит ревновать, завидовать, у Вас разовьётся перфекционизм и масса других неприятных последствий...
Если нет возможности работать с психологом ни очно ни on-line - читайте книги по саморазвитию, самопознанию, самопринятию...
Попробуйте начать с очень простого упражнения, даю его не полностью, но для начала и рефлексии Вам и этого будет достаточно. Напишите в столбик 10 определений "кто я". Затем, рядом - "какая я". Поразмышляйте над этими парами - о чём они Вам говорят...Как Вы себя чувствуете читая о себе такое... А как хотели бы чувствовать...
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Вы на второй вопрос не ответили
Дополнение от автора
Мені здається, що може любов повернутися
психолог онлайн
Може бути все, що завгодно. На мою думку, психічне здоровья є найважливішим. Якщо для вас так нестерпно перебувати поряд з людиною через патологічні ревнощі, краще від таких стосунків дистанціюватися. Я не знаю, як ви це зробите, але й залишатися в стосунках не дуже добре для вашої психіки. Якщо ви не зможете відвідувати психотерапевта, то вихід у вас поки що один
психолог онлайн
Почему вдруг у мужа должна вернуться любовь?
Я обратила внимание, что вы не особо вникаете в вопросы и отвечаете почти одно и тоже - есть страх, вдруг уйдет и вернется к той девушке. Механизм, похоже, как с мужем игнорируете все проявления мужа и ничего не видите из-за страха
Дополнение от автора
Можливо й так.
От сама розумію , що то мій страх.
І я незнаю як його побороти.
Але від чоловіка точно не піду, бо без нього буде мені ще гірше.
психолог онлайн
Ви пишете, що від чоловіка не підете. Разом з тим ви не помітили, що "психологічно" ви вже "пішли" від нього, ви вже не з ним, ви його не відчуваєте, ви напружені та вкрай перелякані. Між вами як між парою немає повноцінного стосунку. Варто це усвідомити
психолог онлайн
Соглашусь с коллегой - вы уже на достаточно большом расстоянии от мужа и всячески его отталкиваете.
Я бы предложила вам для начала сделать усилие, и ответить на вопросы
Что для вас означает, что муж кого-то любил?
По какой причине его любовь к бывшей должна вернуться?
А заодно интересно, какие отношения у вас с мамой, какие отношения между вашей матерью и отцом?
И какая вы женщина?
Дополнение от автора
Напевне, конкуренція . ..а може її він більше любив.
А любов може повернутися, бо він дуже часто її бачить.
З мамою моєю в мене чудові стосунки, в тата з мамою теж дуже теплі стосунки. Ну а яка я жінка, то сама незнаю.
Знаю одне, що я горда і принципова, зато вірна.
психолог онлайн
А по какой причине вы думаете муж мог любить бывшую больше чем вас?
Какая женщина вы мало про себя знаете. А какой вы видите бывшую?
Вы в семье один ребенок?
Дополнение от автора
Перша любов кажуть найбільша.
А колишня його настирлива, пліткарка. Завжди мені говорила, що він її дуже любить, без пам'яті, але їй тряпка не потрібна...вона його порівнювала з тряпкою, бо він виконував все, що вона хоче.
В мене ж менша сестра
Дополнение от автора
Переконувала мене не бути з ним.
психолог онлайн
цитата:
Перша любов кажуть найбільша.
Кто говорит?
Младшая сестра. То есть тема конкуренции вам близка. Какие отношения с сестрой? Как относились родители к вам, а как к сестре?
цитата:
А колишня його настирлива, пліткарка. Завжди мені говорила, що він її дуже любить, без пам'яті
То есть бывшей девушке своего мужа вы верите больше, чем мужу!?
И второй момент - по вашему мнению вот к такой девушке, которая сплетница, которая вашего мужа считает тряпкой он захочет вернуться??
Дополнение от автора
Та якось в житті всі говорять.
Ні, конкуренції в мене з сестрою не було, в нас різниця 7 років. Батьки мої різниці між нами не робили, я навпаки їх просила , щоб купляли сестрі все, бо вона менша, а я обійдуся.
Чоловікові я вірю, довіряю.
Я не довіряю колишній, хто її знає, на що вона може піти.
А за тряпку мій чоловік не знає, я йому ніколи не казала, щоб не образити.
психолог онлайн
Вы говорите, что для Вашего мужа очень важно, чтобы никого не было, но у той девушки были другие мужчины и она ему изменяла. Как он может к ней вернуться? Вы сами себе противоречите
Дополнение от автора
В житті все можливе
психолог онлайн
"Я не довіряю колишній, хто її знає, на що вона може піти"
И на что, по вашему, она может пойти?
"Чоловікові я вірю, довіряю"
Увы нет, вы не доверяете мужу, иначе бы не терзались так ревностью на пустом месте
"я навпаки їх просила , щоб купляли сестрі все, бо вона менша, а я обійдуся"
А откуда у вас в детстве появилась мысль, что вы можете обойтись, а сестре, раз она меньше, нужнее? Кто вам это говорил?
Дополнение от автора
Я була в дитинстві розумна дитина, і бачила як в батьків було мало грошей, а нас було двоє. Вони собі боялися щось купити, щоб в нас все було. Мені було образливо за батьків, я не хотіла , щоб вони себе мучили, що чогось мені не дають.
От і я незнаю , на що вона здатна. Колись казала, що вагітна, що він її згвалтував.
А зараз я навіть незнаю
психолог онлайн
"Я була в дитинстві розумна дитина, і бачила як в батьків було мало грошей, а нас було двоє. Вони собі боялися щось купити, щоб в нас все було. Мені було образливо за батьків, я не хотіла , щоб вони себе мучили, що чогось мені не дають"
Вопрос не в вашем уме. Ребенку, если он не рано становится взрослым по какой-то причине, не придет в голову брать на себя роль родителя для своих мамы и папы и переживать про то, что у них нет денег. Это не детская забота. Как и размышления, что я обойдусь.
Я бы предложила вам таки поработать онлайн и разобрать ваши отношения с сестрой, родителями. От туда идет и ваш страх про проиграть конкуренцию и про отсутствие ценности для мужа.
"От і я незнаю , на що вона здатна. Колись казала, що вагітна, що він її згвалтував.
А зараз я навіть незнаю"
Ну мало ли что она говорит? Чем эти разговоры вам мешают жить?
Если по вашим словам вы верите мужу.
Дополнение от автора
Та розмовам то я і не вірю, бо я знаю , що він на таке не здатен.
психолог онлайн
Ну так тогда, если разговорам вы не верите, мужу доверяете, то в чем проблема-то?
По какой причине должен муж вернуться к другой?
В вашей семье и отношениях с ним нет ничего ценного?
Дополнение от автора
Найцінніше в нас то є донечка і повага.
І знову вертаюся до того, що перша любов його, 3 роки свого життя подаровано їй, хай навіть зі зрадами.
А проблема в моїй голові, в моїй параної.
психолог онлайн
Добрий день! Усі Ваші страхи лише у фантазіях. У реальному житті немає доказів того, що він не любить тощо. Якщо Ви будете себе накручувати, до цього це може призвести?
психолог онлайн
цитата:
Найцінніше в нас то є донечка і повага.
То есть, в вас как в женщине, и то, что есть между вами, как женщиной и мужчиной, нет ничего ценного?
"І знову вертаюся до того, що перша любов його"
То есть вы больше опираетесь на то, что кто-то там говорит, что первая любовь самая большая, больше, чем на поступки мужа, его отношение к вам?
психолог онлайн
цитата:
Найцінніше в нас то є донечка і повага.
А проблема в моїй голові, в моїй параної.
Мы не знаем, как сложится наше будущее. На сегодняшний день ваш мужчина с Вами. Иногда бывает так, что мужчина уходит. Не возможно все проконтролировать в этой жизни. Постарайтесь больше говорить с ним и доверять.
Дополнение от автора
Дякую)
Буду пробувати працювати над собою, боротися зі своїм страхом.