не можу забути хлопця
доброго дня, я заміжня з чоловіком разом 8 років. Пішла на роботу, зустріла колегу, в нас були робочі відносини, ми ніколи не спілкувалися поза роботи. Були жарти і все те що на роботі норма між колегами. Но він мені запав в душу, я,закохалася навіть не знаю в що, якщо думати про нього як майбутнього чоловіка, ні він не та людина і наче стараюся забути його но він мені сниться, навітт більше він мені подобається в сексуальному плані і те що він веселий, легкий в спілкуванні, я його не бачу, немає ніякого зв'язку і пройшло вже 3 роки. Мені дуже тяжко так існувати, мені здається я б з легкістю могла зрадити чоловікові з цею людиною як би була можливість, і мені від цього страшно, чоловіка кохаю но від колеги такі емоції наче я з ним пів життя прожила я уві сні відчуваю щастя з ним, мені так добре, я скажу в нас з ним нема ніяких шансів, в нього є жінка красива і я точно не в його смаку і мені нічого не хочеться міняти, але мені гидко від своїх думок, в мене таке в перший раз. Як забути чи викреслити цю людину, чому організм так реагує? Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрый день, Анна!
цитата:
доброго дня, я заміжня з чоловіком разом 8 років.
что Вам не хватает с Вашим мужем? какие у Вас отношения? \вы говорите, что у вас больше сексуальное влечение к этому молодому человеку. Что у Вас происходит в сексуальном плане с мужем?
психолог онлайн
Анна, добрий вечір! Якщо у Вас є такі бажання, то Ви не можете собі заборонити їх відчувати. За що Вам тут звинувачувати себе? Чому Вам повинно бути соромно? Анна, ці почуття можуть Вам багато чого підказати. Скоріше усього Вам чогось не вистачає у стосунках з чоловіком? Коли Ви починали сімейне життя, Ви всім були задоволені? Коли щось розладилось у стосунках з чоловіком? Можливо настав чс щось змінювати у них?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте. Есть ли у вас возможность получать новые эмоции и впечатления с мужем?
Дополнение от автора
З чоловіком мені не хватає банального, це приємних для жінки слів, обнімань, і ніжності. Всі побутові проблеми які є я з чоловіком не можу вирішити бо в нього істерика, навіть сьогодні в нас зламалася мікрохвильовка я хотіла порадитися з приводу ремонту, і получилась в нього істерика, і я зрозуміла що він в цьому не хоче брати участт, ща ремонт і як зробити повинна думати я, мені це не приємно я хотіла порадитися і не требувала від нього ніяких дій. В сексуальному плані то є забагато то немає нічого, я привикла. Мій чоловік дуріє по порно і мені здається він проводе час з рукою більше. Я звикла і зрозуміла що горбатого могила виправить, хай робе що хоче. Буває з ним добре а буває ніяк, мені здається в кожного бувають такі моменти
Дополнение от автора
Мені не вистачає в чоловікові легкості, мені здається що зі мною він занадто істеричний, його потрібно гладити тільки за шерстю.
Він своїй сестрі хоче показати що я хуже чим є насправді, кажу до нього ти прям актор, так граєш зі мною один перед іншимими інший. Ніколи мене не похвалить, я бачу ситуацію зі сторони однієї позитивнішої, він розказує більш негативне
Дополнение от автора
Просто в якийсь момент мені перехотілося для нього старатися, дарити йому позитивні емоції. Навіть якісь подарунки я коли вибираю я душу вкладую, роблю унікальні подарунки довго дума, переживаю. Він подаре квіти які зівяли на наступний день, хоть я казала краще подари вазона або ж на ці гроші скільки можна придумати, він навіть не старається, пишу і навіть не думала що скільки негатмву в мені сидить.
Ще була ситуація ми мили кімнату на вихідні, бо після ремонту дуже багато пилу, він вимив вікно а я всю кімнату, все доложив сестрі, його слова аж до пізньої ночі мили кімнату, її слова хм то шо вона в тебе таке позаводила шо геть нічого не робе вдома, а він промовчав. Як я б сказала, що мили кімнату бо під час ремонту вся в пилу, і як би мені була така відповідь то я б сказала зовсім по іншому. І він ображається що я не люблю його сестру, а за що любити
психолог онлайн
Тобто ж критика, несправедливе до Вас ставлення чоловіка. Як Ви на це реагуєте, чи захищаєте себе? А що доброго у Ваших стосунках?
психолог онлайн
Из того, что Вы написали я поняла, что Вам не хватает внимания, любви, нежности, заботы со стороны мужа. В плане секса то много, то мало. Вы пытались поговорить с мужем, чтобы Вы хотели получать от него?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Вам необходимо обратить внимание на отношения с мужем. Возможно с помощью психолога. Не откладывайте в долгий ящик. Ситуация уже далека от поверхностной.
Дополнение от автора
Так завжди проговорюю все що мені не подобається, але толку нема ніякого. Так хоч я самокретично відношусь до себе, але відчуваю що чоловік весь час занижує хороше про мене. Його сестрі дуже подобається коли мене грязю обливають і,він підігрує її
Дополнение от автора
З чоловіком я знаю які проблеми, якщо рівнять.ці дві ситуації з колегою, то я ніколи не проектувала і не зрівнювала з відносинами з чоловіком, це щось інше і на іншому рівні. Мені б дуже хотілося колегу забутися, я прям його кохаю якщо так можна сказати, це якось.так смішно наче в першому класі.
Дополнение от автора
Я відчуваю себе несчасною, мені він сьогодні снився і хочеться щоб сон не закінчувався, снилося що він мене обнімає, дуркуємо як відносини ті що тільки зародилися. Хочеться торкатися, говорити з ним
психолог онлайн
цитата:
То что Вам не хватает с мужем Вы пытаетесь получить от своего друга.
психолог онлайн
Добрий ранок! Насправді у своїх іантазіях Ви компенсуєте собі те, чого не отримуєте з чоловіком. І треба поміркувати - чи реалістично з колегою мати стосунок, ні. До того ж все у Вашіх фантазія, Ви не знаєте якими могли б бути Ваші з ним взаємини. По-друге, Ви нічого не написали про те, що гарного є у стосунку з чоловіком. Чому Ви з ним живете і хочете жити длалі?