Гіперопіка
Дійсно, дитину потрібно вміти любити. Але деякі батьки не розуміють, де межа . Я вчитель початкових класів. 4 клас. В класі є хлопчик, якому вже 10 років , але досі мама приходить майже кожної перерви щоб зав'язати шнурки, підтягнути штани і т.д. Кожна подряпина - це трагедія, винні всі. Учень може закатувати істерики, що погано написано, що не зрозумів, не виходить, що буде плакати доти, доки до нього не підійдуть. Хлопчик часто проявляє агресію, особливо до дівчаток. « Якщо дівчинка дурна, то її треба бити», Мама, коли дізнається про його вчинки, гладить його по голові, і каже, що більше такого не буде. Коли ж образять сина... Всі бесіди, розмови з мого боку не сприймаються. Я вперше за мою практику стикаюся з такою «хворобливою любов'ю», і вперше не знаю , що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Добрый день!
Как Вы думаете,что произойдет, если мама не будет к нему приходить на перерыве? У ребенка по здоровью все в порядке? Его может понаблюдать школьный психолог ?
Дополнение от автора
Він здоровий. щомісяця мама проходить з ним медогляд. Група здоров'я по фізкультурі - основна, фізично розвинений. З ним діти не хочуть спілкуватися, мама сама шукає йому друзів. Були такі дні, що мами не було. Все було тихо і спокійно. Щоправда було проблемою витерти носа і зав'язати шнурки. Він гарно навчається, здібний.
Дополнение от автора
Мама боїться занадто. Сьогодні , наприклад, три уроки стояла під дверима. Вчора у нього була істерика, що мама дала не того кольору папір, на середині уроку вривається мама, намагається заспокоїти, він кричить на неї, вона приносить папір. Вчителя вона не чує. « у нас все нормально, ніякий психолог нас не потрібен» Психолог розводить руками
Дополнение от автора
Вже четвертий рік я намагаюся виправити ситуацію. Бесіди, розмови... їх вистачає максимум на тиждень. Далі все спочатку. Батько сказав, що вихованням має займатися мама, йому ніколи. І мама має бути постійно з ним. Часто спостерігаю ситуацію, як хлопчик їде на велосипеді, а мама біжить за ним з портфелем .
психолог онлайн
Жанна Сергеевна Калачева
Добрий вечір! Дуже зворушливо, що Ви турбуєтесь долею дитини. Але, на жаль, маму Ви не зміните. Єдине, що Ви можете, моделювати з учнем здорову поведінку через Ваш стосунок з ним. І Ви можете бути єдиною людиною, яка буде поводити з дитиною себе у здоровий спосіб. Говорити дитині, що вона впорається сама, вірити в неї, підтримувати її, і все у доброзичливий спосіб. Ні у якому випадку не принижувати і не обговорювати поведінку мами.
Дополнение от автора
Так ось, коли мами немає, він біля мене, а це означає, що і біля дітей. Щоправда хлопчиків уникає, А дівчатка його уникають через його «прояви дружби». Розповідає мені, що читав, де був.. поки немає мами.. Я останній рік з ними, далі 5 клас. Я не знаю як тоді буде. ..
психолог онлайн
цитата:
Мама боїться занадто. Сьогодні , наприклад, три уроки стояла під дверима.
Cудя по всему там проблемы с мамой. Мама очень тревожная и это чувствует ребенок и таким образом реагирует. Ему тяжело справится с этой тревогой, которую ему передает мама и, поэтому он справляется с ней через агрессию, потому что по другому он не знает как
Дополнение от автора
Він знає все як правильно робити, знає про наслідки, але не вміє застосовувати знання. Мамину поведінку не обговорювали ніколи. Мама хороша і турботлива.
Дополнение от автора
Я просто вже втомилася, щороку те саме. Буває , в нього трапляються істерики декілька разів на день. І тоді уроки вже зірвані. В мене самої вже скоро істерика буде.
психолог онлайн
Співчуваю, Вам потрібно потурбуватися за себе. Не думайте про 5 клас, ніхто не знає, як та буде. Можливо, все добре. Вам ще рік працювати з цим дітьми. Подумайте, що Ви можете дати цій дитині за цей рік. Але Вам не потрібно бути альтруїстом, Ви не зможете зробити щось нереалістичне. Гіперопікою мами дитина буде травмована. Але Ви значима людина у житті дитини. І Ваше ставлення, послання можуть мати доленосне значення. Але пам‘ятайте про себе, Вам не потрібно вигоріти! Будьте поряд з дитиною Людиною і Вчителем. Цього достатньо. Міцного здоров‘я і терпіння!
Дополнение от автора
Дякую. Я люблю свою роботу, люблю дітей, намагаюся зрозуміти кожного, тільки шкода, що тебе не чують. А дитину дійсно шкода.
психолог онлайн
Впевнена, до для дітей і саме для цього хлопчика, Ви вже багато чого зробили. Можливо цей досвід здорового стосунку буде цілющим для дитини.
Дополнение от автора
Та невже до мами ніяк не достукатися? Що має трапитися, щоб вони з батьком зрозуміли? Хлопчик з великим розумовим потенціалом! А соціального розвитку нема. Але, дійсно, я - лише вчитель і не в силі щось кардинально змінити без допомоги батьків, які закрилися в своєму коконі і живуть в своєму світі, відхиляючи будь-яку думку, відмінну від своєї. Можливо, колись зрозуміють.
психолог онлайн
Ви вже з мамою говорили... можливо, значиму для себе особу мама почує, але надії мало...
психолог онлайн
Добрый день. Поддерживаю коллег. Когда взрослый человек видит, что родители, увы, наносят существенный вред психике ребенка и ничего не хотят менять, то возникает масса очень неприятных переживаний - это могут быть и злость, и бессилие, и очень острое желание помочь ребенку. Так устроены женщины, для многих из нас непереносимо смотреть на детское неблагополучие, особенно, если мы представители помогающих профессий. Но реальность увы такова, что очень часто мы абсолютно бессильны. Я тоже думаю, что шансов мало. Единственный вариант - это "ультиматум" родителей класса и педагогического коллектива, если он существенно мешает жизни класса и учебному процессу. В других странах в подобных ситуациях обязывают родителей сотрудничать с психотерапевтом, под угрозой решения родительских прав. Школьный психолог тут вряд ли поможет - тут нужна грамотная и поэтапная работа с ребенком, и семьей в целом.
психолог онлайн
цитата:
Він здоровий. щомісяця мама проходить з ним медогляд. Група здоров'я по фізкультурі - основна, фізично розвинений. З ним діти не хочуть спілкуватися, мама сама шукає йому друзів. Були такі дні, що мами не було. Все було тихо і спокійно. Щоправда було проблемою витерти носа і зав'язати шнурки. Він гарно навчається, здібний
цитата:
Мама боїться занадто. Сьогодні , наприклад, три уроки стояла під дверима
цитата:
Психолог розводить руками
Вы понимаете сами, что мама гипертревожная. Вы хотите быть хорошей для всех, так не получится. У Вас проблема и ее нужно учиться решать. Папа не хочет вмешиваться, хотя он мог бы это сделать, как отец и его влияние было бы гораздо сильнее, чем мамино. Вы не хотите видеть реальной картины, поэтому и ходите по кругу. Вы боитесь вступить в конструктивный диалог с мамой и папой. Пригласите их вдвоем на беседу. Мама не должна стоять под дверью класса. Ребенок постоянно находится в таком ожидании, что мама где-то рядом. Дети часто отражают отношения в семье, они просто их отзеркаливают. Вы писали сами, что, когда мамы нет, то он вполне нормальный ребенок и способный к обучению.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді. Я неодноразово викликала обох батьків. При розмові вони з усім погоджуються, були розмови з директором, підходили до них батьки тих дівчаток, які були ображені ним. Батьки з усім погоджуються , і готові мінятися аж на цілий тиждень, на більше мами не вистачає. « А як же він сам? А якщо якась інфекція? А якщо хтось образить? А якщо він щось забув?» І так по колу. Він у них одненький, пізня дитина. Не лише я з ними бесідувала. До нас в школу приходили їхні родичі, щоб ми вплинули, але як?????????От сьогодні в черговий раз вигнала з класу маму, то стояла під школою.
Дополнение от автора
... Коли в нього розпочинається істерика, я знайшла вихід, як заспокоїти. Кажу, що мені потрібен помічник, щоб провести урок, розв'язати задачу, виконати якусь одну вправу, при цьому він заспокоюється, піднімає руку і сам «пояснює» задачу, а я сиджу на його місці. Коли він сам , все нормально
Дополнение от автора
Або ж доручаю йому виконати якесь «дуже важливе доручення», або попрацювати разом з хлопчиком, який не встигає. Він виконує все. Поки немає надзору
психолог онлайн
Мама має проблему, і її скерувати краще б до психолога. Але знову Ви це зробити не можете.
психолог онлайн
цитата:
От сьогодні в черговий раз вигнала з класу маму, то стояла під школою.
Основная проблема - это мама. Вам нужно это сделать просто несколько раз. Я понимаю, что это будет сложно для Вас и для нее, но постарайтесь ей это донести, возможно, более тверже. Вы прекрасно справляетесь и находите общий я зык с ребенком, когда мамы нет под дверью. Я восхитилась Вашей находчивостью дать ребенку себя проявить. Мама держит ребенка в напряжении, потому что она сливает в него свою тревогу, вот ребенок и не справляется. Если мама спокойна, то спокоен и ребенок. Возможно, что не совсем хорошие отношения внутри семьи
Дополнение от автора
Я знаю маму з дитинства. Її батьки були дуже авторитарні. Крок вперед - назад, все контролювалося. Тепер же батько хлопчика може і на неї руку підняти, при чому він не приховує те. Коли я розмовляла з ним, він на мене подивився і сказав, подумаєш, получає іноді, розумніша буде. А сином має займатися лише вона. Все, що йому потрібно буде в дорослому житті , він навчить потім. Тому, я розумію агресивну поведінку учня по відношенню саме до дівчаток.
психолог онлайн
цитата:
Тепер же батько хлопчика може і на неї руку підняти, при чому він не приховує те
Да, скорее всего ребенок смотрит на то, что происходит в семье и просто повторяет. Жаль, что мама терпит к себе такое отношение, поэтому она и сама бегает в тревоге. Это похо
цитата:
Коли я розмовляла з ним, він на мене подивився і сказав, подумаєш, получає іноді, розумніша буде. А сином має займатися лише вона.
же на семейный сценарий.
Здесь проблемы внутри семьи. Конечно, это можно расценивать как семейное насилие, но, насколько мама сама это осознает. Почему она это все терпит? Он поднимает руку на жену, она в тревоге бежит в школу и это все чувствует ребенок. Если все хорошо с мамой, то и ребенок спокоен. Возможно, что если мама будет жить отдельно от папы, то ситуация будет более спокойная
Дополнение от автора
Мама віруюча «Бог не дає нам випробувань, які нам не під силу» Це мій чоловік, господар і т.д. ... скільки ж вже було цих розмов.. Але дякую за поради, я тепер бачу, що все що могла, робила, показувала,наводила приклади, на батьківських зборах розігрували ситуації з батьками... Дійсно, хлопчині не повезло, буду намагатися просто бути з ним, підтримувати.
психолог онлайн
цитата:
«Бог не дає нам випробувань, які нам не під силу» Це мій чоловік, господар і т.д
Я не думаю, что Бог дает разрешение на избиение жены или на то, чтобы она это все терпела. Можно быть верующим, но при этом трезво смотреть на вещи, а не уходить от проблемы
Дополнение от автора
Їй так говорила не одна я. І йому. І що дитина копіює, і через їхню опіку він не зможе вийти в великий ,часом жорстокий , світ. І що він має вміти бути самостійним. Відповідь: ще не пізно, ще малий, навчиться
психолог онлайн
цитата:
Відповідь: ще не пізно, ще малий, навчиться
Вы им объясните, что, если это не закладывается в таком раннем возрасте сразу, то потом переделать будет очень сложно. От того, как родители обращались с ребенком в раннем детстве зависит то, каким он вырастет. Все наши проблемы родом из детства, а потом будучи взрослыми обращаются за терапией, которая может длится годами, чтобы это все можно было как-то подкорректировать
Дополнение от автора
В них все добре. Сина люблять, в нього є все для майбутнього.
психолог онлайн
Дуже важливо те, яке значення придає хлопчиу усьому тому, що відбувається вдома. Відчуваєтся, що Ви дуже хочете щось змінити і допомогти, але це неможливо вплинути на батьків. Навіть, якщо в житті дуже травмованою людини, зустрічається така, що підтримала, показала інший стосунок, у неї буде зразок того, що є адаптивним і здоровим. І є шанс пійти саме здоровим шляхом. Так як Ви описуєте, то хлопчик живе у жалюгідних умовах. Але сам , як він це сприймає ми не знаємо. Робіть те, що залежить від Вас!
психолог онлайн
цитата:
Материальные блага - это еще не показатель счастливой жизни и душевной гармонии. Исходя из того, что Вы описали там далеко не все хорошо. Иногда человек прячется за своими материальными достижениями и не хочет видеть реальной проблемы
Дополнение от автора
Дякую за підтримку. Я розумію, що там не все добре, я це бачу, та й хлопчик це все відчуває. Сьогодні в сумці знайшла записку. Писав він, його почерк. « Я хочу, щоб Ви були моєю мамою» .. Я і так для них всіх шкільна мама, але на душі зараз боляче. Робитиму просто те, що залежить від мене..... Але відчуваю, що вже скоро і мені потрібна буде допомога)))
психолог онлайн
Ви не можете бути усім мамою! Потурбуйтеся про себе, вересень тільки почався, попереду цілий навчальний рік! Що Ви можете робити для себе?
Дополнение от автора
За мої 20 років стажу я бачила всяке, були різні класи, різні діти. Але такого підбору як цей не було ще ніколи. Це ж не єдина історія... є в цьому класі діти , в яких батьки п'ють, наркомани. Є дитина в якої на початку навч року помер тато, а мама позбавлена прав. Мачуха після смерті батька вигнала її з дому і серед ночі дитина, 9 років прийшла до мене. Є хлопчик, який зовсім не говорить , багато різних... Але в мене є правило. Школа і дім - дві країни. І деякі речі таможня не пропускає. Лише на пару годин: підготуватися, спланувати. І навчила мене цьому моя донька) Коли було їй чотири роки, сіла до мене на коліна і питає« Мамо, а що ти робиш?» «перевіряю зошити» «А чому?», «бо я вчитель, це моя робота», «мамо, ні, ти не вчитель, ти - моя мама!» з того часу в школі-я вчитель, вдома -я мама і дружина» Зараз Дітки вже дорослі, в мене більше часу. Проте традиція вийти погуляти ввечері з чоловіком залишилася, сходити в магазин, купити якусь непотрібну дрібничку. Але вчитель - то , навіть не професія, а такий собі стиль життя, тим більше, що і чоловік -вчитель. Донька нещодавно сказала « Я закінчила школу і жодного разу мама з татом не вирішували мої проблеми з оцінками, хоч і вчителі. Їх так само викликали за порушення, але жодного разу не бігли розбиратися. Я все вирішувала сама. За це і дякую». Я завжди боялася нашкодити, але й завжди була поряд. Завжди розділяла роботу і дім.
А цей набір класу настільки особливий, що це вже іноді важко робити.
психолог онлайн
Це правда, діти зараз дуже слабеньки і за здоров"ям, і за знаннями і за психологічним станом, бо вони родом з деструктивних родин. Але якщо кожен буде починати з себе, так як пишите Ви, то надія, що наше суспільство одужає стає міцніше. Мені дуже приємно, що у наших школах працюють такі ВЧИТЕЛІ, як Ви! До Вас ще прийде багато дітей, Ви їм потрібні здорові і щасливі! Усього доброго Вам!
Дополнение от автора
Дякую!)::smile::
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день, с огромным уважением к Вашей профессии, хочу Вам порекомендовать самой обратиться за поддержкой к психологу. Не секрет, что дети сейчас очень не простые, а Вам достался еще и сложный класс. Работа с детьми чрезвычайно травматична, поскольку их беды мы воспринимаем близко к сердцу, а помочь чаще всего без участия родителей не можем. Постоянная безысходность и бессилие - очень выматывает психологически. Боюсь что без собственной разгрузки Вы рискуете получить эмоциональное выгорание. Удачи Вам и терпения, а самое главное - не забывайте заботится о себе.
психолог онлайн
Есть ли у Вас возможность самой обратится за помощью?