Як правило бути
Добрий день. Мені 25 років. Заміжня маю дитину. З чоловіком хочемо розлучитися. Познайомилися з хлопцем. Він дуже цікава людина. Завжди підтримує і розуміє. Зустрічі були класні. Потім я спитала хто я для нього? Він сказав що ще зарано сказати. Ну я така людина що дуже швидко звикаю до людини особливо якщо мені подобається. І я почала тиснути на нього. Я знаю і розумію що я не правильно зробила. Як тепер налагодити стосунки з ним щоб все було добре? Порадьте як краще бути? Що написати щоб він захотів сам надалі спілкуватися?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Потім я спитала хто я для нього? Він сказав що ще зарано сказати. Ну я така людина що дуже швидко звикаю до людини особливо якщо мені подобається. І я почала тиснути на нього.
Как долго Вы с ним встречаетесь? Я так понимаю, что Вы еще не разведены со своим мужем? Вы живете еще с мужем?
психолог онлайн
Добрий вечір! Як саме Ви почали тиснути на нього? Навіщо
Тиснути?
Дополнение от автора
З чоловіком окремо. Більше півроку.А з цим хлопцем знайомі десь місяць. Він знає про моє миле. І завдяки йому я вирішила розлучитися.
Дополнение от автора
Ну смс-ками. Спитала хто я для нього? Давай зустрінемось? Навіть натякнула що він мені подобається.
психолог онлайн
Вы пишите, что хотите разлучиться со своим мужем, так как встретили другого мужчину. Новый мужчина говорит Вам подожди, я еще не уверен в своих чувствах и намерениях. Почему Вы хотите развода со своим мужем? Что не так в Ваших отношениях?
психолог онлайн
Тобто Ви тільки натякнули, що він Вам подобається, у Вас не будо відвертої розмови про стосунки. Чому Ви поспішаєте?
Дополнение от автора
З чоловіком давно не склалося. Він має другу. Просить розлучення вже давно. Я ніяк не могла відпустити його.
Дополнение от автора
Не знаю. Я завжди поспішаю. Він дуже дорогий для мене. В тому плані що з ним спокійно і комфортно.
психолог онлайн
"З чоловіком давно не склалося. Він має другу. Просить розлучення вже давно. Я ніяк не могла відпустити його."
Возможно, что эти новые отношения для Вас, как соломинка, за которую Вы пытаетесь ухватиться, но Вы в них до конца не уверены. Ваш муж знает о том, что у Вас есть другой мужчина? Вы пишите, что не хотите отпускать его. Вы с мужем разговаривали о своих отношениях с ним?Что не так?
психолог онлайн
Поговоріть з мч, скажіть, що він Вам дорог, можливо, Ви були не праві у чомусь. І не поспішайте...
психолог онлайн
Самый лучший способ сблизиться, это рассказать о том, почему Вы так поступили. И что чувствуете по этому поводу.
Дополнение от автора
Чоловік не знає. В нього інша дівчина вже давно. Навіть коли ми ще разом були він шукав привід, сваритись. До чоловіка немаю більше ніяких почуттів. І він знає про це. Про хлопця він не знає.
Дополнение от автора
А попросила пробачення що я так поспішаю. І я би хотіла почати з нову. Якщо я щось для нього значу.
Він мовчить. Прочитав смс. І не відповідає.
Дополнение от автора
Но як зробити так щоб він не злякався і не образився? І щоб не виглядало що я нав'язують.
психолог онлайн
"А попросила пробачення що я так поспішаю. І я би хотіла почати з нову. Якщо я щось для нього значу.
Він мовчить. Прочитав смс. І не відповідає."
Возможно, что ему нужно больше времени, чтобы Вам ответить. Вы обращаетесь к нему с чувством вины. За что Вы просите прощения? Что Вы такого сказали или сделали? Вы чувствуете, что Вы его могли напугать своими словами?
Дополнение от автора
Так. Я думаю що він сам мав писати або сказати. А я першою. Може я зіпсувала все.
психолог онлайн
Зробіть паузу, почекайте.
Дополнение от автора
Знаю. Но як заставити себе не думати лише про нього. Не чекати цілий день щоб він написав або подзвонив? Знаю треба чимось себе зайняти. Но зараз нічого не можу робити. По тій причині що ми з дитиною хворієм.
психолог онлайн
Скажите, а у Вас есть кто-то из близких, кто бы мог поддержать Вас сейчас? Вы пишите, что Вы сейчас болеете и возможно, что еще Ваше состояние говорит о том, что Вы очень нуждаетесь в помощи. Получается, что Вы много надежд возлагаете на этого молодого человека. Готов ли он к этому? Как Вы думаете?
Дополнение от автора
З близькими людьми такі стосунки. Не дуже. Я не можу про все розповідати. Ну а хлопець завжди питав не лише про мене а і про дитину. Причому дуже сильно переживав. Но після тих слів які я йому написала. Він змінився.
психолог онлайн
Какие слова Вы ему написали?
Дополнение от автора
Ми завжди смс-ками спілкувались. Но два рази зустрілись. Потім я ніби відчувала що він холодно відповідає. І спитала: хто я для тебе? Він сказав що зарано. Щоб щось сказати. Но сказав що я йому подобаюсь причому дуже. Потім я чекала. Мені в один вечір стало погано, подзвонила він не підняв трубку. Я сказав. Добре давай зустрінемось, на що він відповів: ні!
Ну вчора написала добрий ранок. Хворого дня та настрою. Він відповів. Но дуже холодно. Завжди були смайлики, жарти. Зараз суто по питанню. І на останок я написала:А попросила пробачення що я так поспішаю. І я би хотіла почати з нову. Якщо я щось для нього значу. Він мовчить. Прочитав смс. І не відповідає.
психолог онлайн
Вы должны быть готовы к тому, что молодой человек может Вам отказать. Так бывает, что не все люди готовы разделить с нами нашу жизнь. Иногда они приходят на какой-то период нашей жизни и уходят. Некоторые остаются навсегда.
психолог онлайн
цитата:
Потім я ніби відчувала що він холодно відповідає. І спитала: хто я для тебе?
Вы как будто попытались спасти эти отношения данным вопросом? Но если он уже относился холоднее, разве тогда дело в Вашем давлении на него?
Дополнение от автора
А можна якось його зацікавити. Ну наприклад що зі мною добре. Комфорно. Чи можна щось таке написати щоб він сам захотів зі мною бути. Чи просто лишити так як є?
Дополнение от автора
Ну ось питання в тому, що він після тої смс-ками став холодніше писати.
психолог онлайн
цитата:
А можна якось його зацікавити. Ну наприклад що зі мною добре. Комфорно. Чи можна щось таке написати щоб він сам захотів зі мною бути.
А если Вы были бы на его месте, он бы смог Вас как-то заинтересовать? При условии того, что Вы не хотите на данный момент общаться.
Похоже Вам очень невыносима его холодность. С Вами поступал так кто-то из родных?
Дополнение от автора
Так. В дитинстві були проблеми. Тому і на даний момент я нікому нічого не розказую. Особливо про такі речі. Подруг не маю. Знаєте просто коли мені було дуже погано, він був поряд. Підтримував. І тому я дуже привязалася до нього. І я це зараз знову потребую.
Дополнение от автора
І ще я дуже ціную людей котрі були зі мною особливо в трудний момент.
психолог онлайн
цитата:
Так. В дитинстві були проблеми. Тому і на даний момент я нікому нічого не розказую.
Какие? Расскажите.
Дополнение от автора
Батьки постійно сварились. Тато випивав. У мами не було часу на нас. Нічого не могла розказувати. І якщо розказувала то зразу кричали.
психолог онлайн
цитата:
на даний момент я нікому нічого не розказую. Особливо про такі речі. Подруг не маю.
Вы знаете, скорее всего Ваше сложное прошлое напрямую влияет на нынешние события. На Ваши страхи, что что-то не сложится, на желание проконтролировать отношения. Вы слишком много держите в себе, а если что-то прорывается на волю, то Вы никак не можете на это повлиять. У Вас есть возможность обратиться к психологу?
Дополнение от автора
Поки що ні. Я не працю.
Дополнение от автора
Я постійно кажу собі. Досить плакати. Не буду вірити нікому. Особливо після того що зробив чоловік. Що я закрию серце. А зараз знову те саме. Знову страждаю, плачу.
психолог онлайн
цитата:
Вы очень много не получили в детстве от своих родителей. Я имею ввиду любви, внимания, заботы. Вы очень цените людей, которые дают Вам это хоть в минимальном размере. Вы, поэтому и привязались очень сильно эмоционально, к этому молодому человеку, потому что он Вам давал то, что не могли дать родители. У Вас существует этот дефицит с детства, поэтому Вы так сильно нуждаетесь в нем, особенно, когда болеете. Я бы Вам рекомендовала обратиться за терапией индивидуально, потому что этот эмоциональный голод может мешать Вам в построении здоровых отношений и видеть больше людей, не только с хорошей стороны, но с разных
Дополнение от автора
Я розумію. Я мати і маю думати про дитину. Але іноді так важко. І хочеться відчути себе щасливою.
психолог онлайн
цитата:
Похоже Вы постоянно сталкиваетесь в жизни с предательством, холодом, отсутствием поддержки. Но все равно находите в себе силы двигаться вперед. Это достойно уважения. К сожалению, не каждый мужчина сможет дать Вам то, что недодали родители. А возможно и ни один из мужчин. Всего того тепла и ласки, которых Вам не хватило. И на данный момент проблема не в том, что Вам недодали любви, а в том, что Вы пытаетесь ее компенсировать за счет мужчины. Но эту нехватку можно компенсировать за счет личной терапии. Найти в себе силы любить себя самой. Это то, что Вы можете дать себе сами. И тогда найдется мужчина, который сможет дать Вам остальное.
психолог онлайн
"Я розумію. Я мати і маю думати про дитину. Але іноді так важко. І хочеться відчути себе щасливою."
Да, это очень тяжело, если мы сами в чем-то очень сильно нуждаемся, дать это своему ребенку. Ваше эмоциональное состояние передается ребенку и, поэтому очень важно для Вас чувствовать себя счастливой
Дополнение от автора
Я завжди стараюсь дбати про дитину, про чоловіка. Може я забула про себе. Це моя помилка. Но зараз коли чоловік пішов я почала любити себе. Думала про дитину про себе. А коли з'явилися цей хлопець я така щаслива була. Я почала думати, хвилюватися за нього. Я коли він почав ігнорувати мене. Я ослабла. Було так погано що боялася навіть заснути і не прокидатися вранці. Серце, тиск. Все до купи. Він просто не вистачає мені. Дуже сильно.
Дополнение от автора
Навіть з чоловіком я так не почувалася як з ним.
психолог онлайн
Вы очень нуждаетесь в любви и заботе. Вы должны понимать, что Ваш ребенок очень сильно нуждается в Вас. Подумайте, кто из близких мог бы дать Вам поддержку. Есть ли у Вас возможность куда-то выходить и заполнять свою жизнь другими положительными эмоциями?
Дополнение от автора
Дитина завжди зі мною. Я навіть не знаю куди піти і як поводитися.
психолог онлайн
Пробовали ли Вы вступить какие-то социальные группы для мам, например? Есть ли у Вас какие-то еще увлечения, интересы?
Дополнение от автора
Люблю вишивати бісером. Але я це можу робити лише днем коли дитина спить.
психолог онлайн
цитата:
А с кем Вы сейчас живёте, кто Вам помогает?
психолог онлайн
цитата:
Вы можете этим сейчас заняться? Мелкая моторика рук способствует успокоению. Вы смогли бы переключиться. Вы не работаете сейчас? Кто Вам помогает?
Дополнение от автора
Сама з дитиною. Поки що допомагає мама.
Дополнение от автора
Хотіла вийти на роботу. Але дитина ще проходить адаптацію.її дуже важко. Часто хворіє.
психолог онлайн
Возможно, что, если Вы себя сможете чем-то занять, то и жизнь сможете наполнить другими красками. Пока Вы сидите дома с ребенком, то Вы крутитесь вся в этих мыслях. Возможна ли работа на дому?
Дополнение от автора
Я подумаю. А як зараз поводити себе з хлопцем? Писати щось? Може зізнатись що він небайдужий? Як зробити краще.
психолог онлайн
Займитесь лучше сейчас собой и своим ребенком. Не торопите события
психолог онлайн
цитата:
А як зараз поводити себе з хлопцем? Писати щось? Може зізнатись що він небайдужий?
Это тоже может быть расценено им как давление. Если сосредоточиться на себе и собственных интересах, то чего бы Вы хотели?
Дополнение от автора
Гарно дякую.
Дополнение от автора
Дуже приємно що є такі люди які в любий момент можуть вислухати і зрозуміти. Та давати корисні поради. Гарно вам дякую.
психолог онлайн
Спасибо Вам за обращение
психолог онлайн
Добрий ранок! Чи не попішаєте Ви, розірвав одні стосунки, вступати в інші? Може потрібно розібратися у собі?
Дополнение от автора
Добрий ранок. З чоловіком давно не склалося. Тобто він завжди шукав привід сваритись. Плюс до цього мати його дуже багато наговорила про мене поганого. Ми відколи одружились завжди жили за чийсь рахунок. Коли я захотіла жити окремо він відмовився. Та знайшов іншу. Я дуже багато плакала, принижувалася перед ним та свекрухою. Я не могла вірити що мій чоловік може мати іншої. Поки не побачила на власні очі. Він погрожував, торгувався зі мною (викладав фото мої з номером телефону) та ще сказав що дитина не його. Що він відмовляється від дитини якщо я дам розлучення.
Так. Я дуже боялася та навіть думати про інші стосунки боялася. А зараз я ніби хотова.
психолог онлайн
Які висновки Ви зробили для себе, стосовно минулих стосунків? Які бачете свої помилки?
Дополнение от автора
Що я не хочу щоб з мене так знущались, якщо я щось просила завжди треба було обговорити зі свекрухою. Може я щось не так зробила. Всі кажуть що я винна. З його сторони. що треба спочатку думати про себе та дитину, а вже потім про інших. Завжди прислуховувалася до думки інших, а треба до своєї думки.
психолог онлайн
Дуже гарні висновки. Як будете змінювати себе? Що конкретно плануєте робити?
Дополнение от автора
В першу чергу щоб дитина одужала та почала ходити нормально в садочку. Я тільки потім можу шукати роботу. Я не знаю як інші. Але я так хочу на роботу. Вже не можу сидіти дома. Особливо зараз коли дуже погано. Але нічого не можу зробити з цим. Хочу записатись в спортзал. Подорожувати. І просто бути щасливою і коханою. Щоб мене цінували просто за те, яка я є. Я якщо кохаю то всім серцем і душею. Та дуже ціную кожну мить. Але не всі це бачать та розуміють.
Дополнение от автора
Но так само хочеться щоб і мене кохали та цінували просто за те що я є.
психолог онлайн
Дуже гарні плани. Тільки не забудьте любити і цінувати самі себе, у першу чергу. Хай щастить.
Дополнение от автора
Дякую. Но поки що я не знаю що робити з цими поняттями які зараз мене накрили. Дуже гарно дякую вам.
психолог онлайн
Про які поняття Ви говорите?
Дополнение от автора
Ой. Не поняття а стосунки.
психолог онлайн
Зрозуміло, не поспішайте, щоб не наробити дурниць. Коли ми припиняємо одні стосунки і вступаємо відразу у інші, заповнюючи порожнечу, ні до чого доброго це не призводить.
Дополнение от автора
Дякую.
психолог онлайн
цитата:
Звучит как план! Тогда попробуйте обратить внимание, что большинство запланированного - это то,что пока Вам дать тот парень не может. А Вы сами себе - можете. Замечать и заботиться о себе всегда сложно, если нет такого опыта. Но это основа для счастливой и полной жизни. К таким людям тянутся тоже счастливые и умеющие делиться счастьем люди.