Невистачає затишку та розуміння від чоловіка
Я з чоловіком одружена 3 роки ..7 років як ми разом ..в нас синочок якому скоро буде 2 роки ….від коли ми почали жити разом мені не вистачає від чоловіка тепла , уваги , розуміння . Ми пройшли багато з ним і смерть його брата і син в нас народився з вадою серця що всі лікарі казали що він не буде жити . Та я вважаю що коли йому потрібна була допомога я його підтримала а коли мені треба він не дає цієї підтримки . Я часто піднімаю за це питання він каже добре але на вчинках цього нема . Навіть елементарно я зараз хожу на роботу він не цікавиться чи я голодна чи може дома їсти треба зварити …в нього одне пояснення я не вмію так як ти . Я хочу щоб мене обні мали щоб цілували …я хочу відчувати тепло , затишок а я не відчуваю ….він каже я важко працював я змучений і лягає спати . Навіть в плані сексу ми займаємось ним коли він хоче а коли хочу я він або не має бажання або змучений … я змучилася 3 роки вимагати турботу для себе ..яж турбуюся про нього чому він не може турбуватися про мене як про маленьку принцесу
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий день! Чоловік був таким завжди? Чому зараз Ви про це турбуєтесь? Як раніше справлялись?
психолог онлайн
Добрый день!
Вы с мужем пытались говорить об этом? Как было в начале Ваших отношений?
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Я часто піднімаю за це питання він каже добре але на вчинках цього нема . Навіть елементарно я зараз хожу на роботу він не цікавиться чи я голодна чи може дома їсти треба зварити …в нього одне пояснення я не вмію так як ти . Я хочу щоб мене обні мали щоб цілували …я хочу відчувати тепло , затишок а я не відчуваю ….він каже я важко працював я змучений і лягає спати . Навіть в плані сексу ми займаємось ним коли він хоче а коли хочу я він або не має бажання або змучений … я змучилася 3 роки вимагати турботу для себе ..яж турбуюся про нього чому він не може турбуватися про мене як про маленьку принцесу
Як чоловік раніше виявляв турботу про вас? Чи просите щоб приготував поїсти? Чи повідомляєте як треба вам: ніжності, поцілунків, щоб він вас обіймав? Як ви самі дбаєте про себе?
психолог онлайн
Яна Ротмистрова
Здравствуйте, Татьяна!
А как Вы сообщаете мужу о своих желаниях, говорите ли конкретно, чего хотите от него? Или предпочитаете, чтобы он догадывался? Возможно, он и правда не умеет заботиться о Вас, как Вы о нем, не потому, что не хочет, а потому что в его родительской семье не принято было мужчинам заботиться о женщинах?
И тогда важно подсказывать и просить его об этом с уточнениями, в каком виде и какая забота Вам нужна сейчас.
психолог онлайн
Татьяна, добрый день!
Часто мы ожидаем от партнера то, что даем в отношениях мы и наоборот, мы даем то, что хотим получить сами.
Но в жизни получается чуть по-другому. Потому что не все любят также - как любим мы, у каждого свой набор способов проявления чувств. Он закладывается еще в детстве в семейной системе.
И тут правда важно разговаривать, и в буквальном смысле показывать как вам нравится и как не нравится!