не знаю що робити далі
Доброго дня. В мене виходить так що усі мої відносини які починаються ніби все добре, тривають не більше місяця, останні мої відносини тривали так же, познайомились на сайті знайомств, все було добре, бачились перших тижня 2 кожен день, далі все рідше, зізванювались кожен день багато раз , він часто телефонував. він багато працює, він зачасту приїжає з роботи після 9 вечора.я до цього ставилась нормально.Але рівно коли пройшов місяць з моменту нашого знайомства зранку зізвонились все добре, а в обід він звоне і каже що нам потрібно перестати спілкуватись, пояснивши тим що він багато працює йому морально важко і він хоче поки побути сам. Коли я хочу зізвонитись вияснити він не відповідає, а в повідомленнях каже що йому важко теж, але так буде краще для нас.Я не знаю що мені робити далі.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий день! Можете більш детально розпвісти, як Ви будуєте стосунки?
Дополнение от автора
Насамперед для мене важливо спілкування, воно для того щоб більше дізнатись про людину.Для мене важливо щоб зранку був дзвінок чи повідомлення,а також протягом дня, щоб можна було зустрітись десь погуляти, щоб часто можна було разом час проводити. А стосовно стосунків то все само собою виходить, нкма якогось плану що і за чим має бути
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
В мене виходить так що усі мої відносини які починаються ніби все добре, тривають не більше місяця, останні мої відносини тривали так же,
Вы пишите, что все Ваши предыдущие отношения были не больше месяца. Сколько их было? Какие были причины расставания?
психолог онлайн
Добрий день. У вас з молодою людиною різний спосіб життя і різні пріоритети. Вам важлива увага і спілкування. У нього на першому місці робота і йому складно поєднувати.
Конкретно в цьому випадку, який описуєте. І він, схоже, вибирає уникати розмов.
психолог онлайн
Як саме Ви будуєте стосунки?
Дополнение от автора
Останні мої відносини тривали 4 роки, але якщо то можна було назвати відносини, це було все на відстанні., він приїжав в Україну один раз на пів року, я завжди чекала його..., ми з ним могли не спілкуватись місяцями, але я знала що він є у мене.. по дурному все булоо зараз розумію уже..А попередні до цих теж двоє відносин було місяцю.. і закінчувались не зрозуміло, просто проходила симпатія чи розуміння що не підходим один одному.. але не було важко так я щас.. я йому звоню він скидає, на повідомлення відписує, що так краще буде для нас , що він мені не потрібен..що мені потрібно відволіктись на щось, він весь в роботі ,йому важко морально..
психолог онлайн
Скажіть, будь ласка, для вас зараз актуальне питання про теперешні стосунки і ви хочете зрозуміти як бути в цій ситуації? або ваше запитання стосується того, що у вас складнощі взагалі в побудові довгострокових відносин і ві хочете зрозуміти причини?
Дополнение от автора
Так актуальне про теперішні стосунки, я не знаю як бути далі
психолог онлайн
Вам зараз важливо про те як бути зі своїми почуттями або як діяти у відношенні молодої людини?
Дополнение от автора
для мене важливо що потрібно робити, щоб зберети ці відносини
психолог онлайн
Чому Ви обираєте відносини на відстані?
Дополнение от автора
я не обираю це,відносин на відстані я не хочу, я хочу бути з цією людиною з якою розійшлась.., я хочу налагодити все, щоб все було як раніше
психолог онлайн
В першу чергу я не розумію, що між вами сталося, що він так відповів вам - "зранку зізвонились все добре, а в обід він звоне і каже що нам потрібно перестати спілкуватись, пояснивши тим що він багато працює йому морально важко і він хоче поки побути сам. Коли я хочу зізвонитись вияснити він не відповідає, а в повідомленнях каже що йому важко теж, але так буде краще для нас.Я не знаю що мені робити далі."
Чи розумієте ви його поведінку? Що у вас сталося або відбувалося останнім часом у відносинах?
Дополнение от автора
останнім чсом ми почали рідко бачитись, він багато чвсу проводить на роботі, він з роботи може поїхати і в 11 вечера, але там точно робота там нікого нема, я з ним бувало їздила то те що хтось є,підозр нема.У вівторок я була на дн у подруги дитини, ми мвои зустрітись але тоді він говорить що втомився і їде долому,я попросила щоб він мене забрав долому, він заїхав забрав. я йому кажу що ми останнім часом почали рідко бачитись,він сказав шо робота в нього на першому місці, йому потрібно розрахуватись за машину.. я нормально віднеслась до цього.. але в середу думаю не буду йму звонити , він цілий день сам звоне , коли приїхав додому звоне, лягає спати теж звоне.. тобто все нормально, в четвер зраку я сама його набрала все добре, в обід звоне і каже чи маю я хвилинку часу кажу да, і говорить киць нам потрібно перестати спілкуватись, я весь в роботі, не хочу тобі псувати життя щоб ти знайшла нормального когось,а я буду в роботі.і пока зай. потім писав вибачався , я хочу поговорити з ним в живу він не хоче ні в живу і ні по тел
психолог онлайн
Ви зі свого боку можете написати йому про те, що вам дороги і цінні відносини з ним і вам важливо про це поговорити. Тому що зараз ніби-то вирішив тільки він без вашої участі. І почекати його відповіді.
психолог онлайн
Добрий день, natali!
А можливе таке, що він просто Вас розлюбив и своєю роботою просто прикривається, щоб легше було сплигнути з відносин, відкрутитися, та й Вам зробити найменше боляче?! Як думаєте?
психолог онлайн
Вы можете на бессознательном уровне выбирать такие отношения на расстоянии. Скажите, какие у Вас отношения с папой?