Проблеми в стосунках
Ми з хлопцем одружені 3 місяця. І в нас часті сварки. Ми живемо у мене з моїми батьками. У нас була сварка і він сказав що поїде додому якщо я буду на нього кричати. Він збирав речі і я його спиняла купа разів. Він залишився, але сварки не припинялися. Коли я сварюсь з ним він мені каже що я погана що він жаліє що таку найшов, що розведеться зімною. Але коли сварка вщухає він каже що любить мене і ніколи не покине, і так і є бо коли ми зустрічались перед весіллям я його залишила він просив на колінах щоб я його не лишала, бо він без мене не зможе. Коли я стараюсь з ним про щось серйозно поговорити, в нього включається дитяча інфантильність, він не серйозний. Він вважає що він в усьому завжди правильний, а я ні бо погана. І була сварка, через те що він увесь тиждень працює, додому приїздить лише вечером, а рано їздить на роботу. І один вихідний неділя. І він в цю неділю поїхав по справах бо потрібно було другові щось допомогти. А вечером він приїхав, я почала з ним розмовляти що як так можна залишити мене одну, що ми мали б провести цей день разом він почав на мене кричати і сказав що поїде додому взяв речі і поїхав, уже тиждень пройшов а від нього ні слуху ні духу. Що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 19
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
цитата:
І в нас часті сварки
Такое впечатление, что ссоры сами к вам приходят без вашего участия. Это не у вас ссоры, а вы ссоритесь. Подумайте почему вы это делаете? Что именно вас не устраивает? Чего бы вы хотели? Приведут ли ссоры к желаемому результату? А как можно по другому достичь результата?
цитата:
Що мені робити?
Зависит от того чего вы хотите. Если хотите быть вместе, то свяжитесь с ним и поговорите.
психолог онлайн
Добрый день!
Видно, что Вы любите мужа и что Вам не хватает его внимания. К сожалению, крик и ссоры разрушают отношения.
цитата:
Що мені робити?
Необходимо найти другой способ выражать свои чувства, свои неудовлетворённые желания, если Вы хотите долго и счастливо строить Ваши отношения. Другие способы это: разговоры, прояснение ситуации, спокойное высказываение своих желаний без давления/криков/провокаций, больше активности в организации и личного, и совместного досуга, больше заботы о себе и о муже в отношениях. Почитайте литературу на тему хороших отношений в семье, обратитесь за советом к парам, отношения в которых Вам нравятся, если есть возможность - также можете обратиться к психологу для поддержки, помощи в формировании необходимых навыков и большего прояснения сложившейся ситуации. Желаю понимания и хороших отношений в Вашей семье!
психолог онлайн
Люда, добрий ранок! Як Ви розумієте, що таке здорові стосунки?
Дополнение от автора
Ну для мене здорові стосунки це коли чоловік турбується про жінку приділяє її увагу, а жінка в свою чергу підтримує чоловіка і сімейне вогнище. Щоб не було сварок.
Дополнение от автора
Він просто мене не розуміє, я йому кажу що він нічого не вкладає в наші стосунки, а він каже що він всьо для мене робить а я того не ціную. Говорить що я його каблуком зробила.
психолог онлайн
Доброго дня! Як ви гадаєте, яка ваша поведінка, дії та слова змушують його зробити такий висновок (що ви його зробили підкаблучником)?
Чому, на вашу думку, він вважає, що ви його не цінуєте?
психолог онлайн
Доброго вечора! Якщо хочете зберегти сім'ю - припиняйте сваритися. Необхідно знайти інші шляхи до взаєморозуміння. Найкраще було б звернутися до психолога. Але, навіть самостійно, почитайте літературу як конструктивно вести себе у випадку конфліктів та вчіться контролювати емоції.
Дополнение от автора
Я хочу кудись піти,а він ніби на зло каже мені ні, і сміється просто іздіівється з мене би мене понервувати. Його потрібно дві години просити про щось би він кудись пішов зімною. А він потім як трохи часу пройде, мені це згадує і каже що він робить все по моєму що він як підкаблучник.
психолог онлайн
Сумно, але це тривожний дзвоник, на який не можна не звернути увагу. Так точно длеко Ви не зайдете....
Дополнение от автора
Що ви маєте на увазі?