Як навчити дитину захиститися від однолітків
Доброго вечора. В мене син, 5,8 років, який ходить до садочку. Дитина спокійна, дуже чуттєва. Проблема в тому, що під час ігор та у спілкуванні з дітьми сина хтовхають та можуть вдарити. Син терпить і нічого не каже. Вихователь при грі попереджає дітей. Я синові говорила про це і кажу віддай здачі, захисти себе. А він мені, що так не правильно. Вихователь сам мені каже, щоб він захищався, бо буде школа і там такі речі не пильнують. Що мені робити, як донести йому?
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Маша, добрый вечер!
Скажите, а Вы сами умеете защищать себя? Как Вы ведете себя, когда на Вас нападают, например, словесно?
Дополнение от автора
Я жінка, і стараюся не конфліктувати, вирішу проблему словесно без агресії.
психолог онлайн
цитата:
Дети часто копируют поведение родителей. Если Вы женщина, то это не значит, что Вы не можете себя защищать. Ребенок еще в таком возрасте не может защищать себя словесно. Какие у Вас отношения с мужем? Ваш муж может ему помочь и рассказать, как нужно реагировать в этой ситуации?
психолог онлайн
Добрый вечер.
цитата:
Я синові говорила про це і кажу віддай здачі, захисти себе. А він мені, що так не правильно.
Значит Вы или кто-то из членов семьи говорили ему, что драться не хорошо, он запомнил это. Теперь желательно чтобы кто-нибудь из мужчин (папа, дедушка...) объяснил, как защищать себя.
Умение защищать себя зависит от родителей, характера ребенка и его индивидуальных особенностей. Но в большинстве случаев дети ориентируются на родителей.
Дополнение от автора
Він спокійна людина, не конфліктна. Якщо я голосно пояснюю сину, навіть сварюся, саджаю його на стільчик на 1 хв. За якусь шкоду, то і це рідко буває, то чоловік тихо і ласкаво пояснює і все. Малий скоріше сприйме поради чужої людини, як так думаю.
психолог онлайн
цитата:
то чоловік тихо і ласкаво пояснює і все.
Вы очень мягкие оба. Вы стараетесь разговаривать и объяснять, это хорошо, но у него нет в опыте другого поведения. Он просто не умеет так, как Вы хотите. Это все равно, что Вам сейчас нужно резко выйти из себя и показать свою агрессию. Для ребенка это еще сложнее. Ему нужно это объяснять, как защищать и показывать. Здесь Вам нужна помощь близких мужчин. Пусть они с папой в виде игры попробуют разыграть подобную ситуацию
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
Спасибо Вам за обращение
психолог онлайн
Доброї ночі, Маша! Я не раджу вам вчити свого сина битися. Якщо він по природі не агресивна дитина, добрий та спокійний хлопчик, то такий варіант буде викликати у нього незрозумілі почуття, наче він має бути тим, ким не є за своєю природою. Але ж я розумію, що ви боєтесь, щоб вашого синочка не ображали, бо діти відразу відчувають слабкість. Пограйте у рольову гру нашталт, "добрий герой та задавака" Розберіть у діалогах, що краще відповісти на агресію задаваки.
Зараз вже міряються мозком, а не мязами. Крім цього, завжди є якісь секції, де вчать не нападати, а вмінню захищати себе та близьких і не завжди, доречі, кулаками.