Панические атаки депрессия
Как избавится отпаники и депресси визваних болезнью сначала сердца а потом желудка Болит желудок так сильно что хочется просто умереть нет сил терпеть хочется заснуть и не проснутся замучила бессоница
Вопрос от: ; Возраст: 55
консультация психолога
Страх, к сожалению, естественное следствие перенесенных серьезных заболеваний. Лилия, правильные диагностика и лечение желудка должны обеспечить улучшение состояния.
Самостоятельно справиться с ПА достаточно сложно. Если не получится переключить внимание с "я боюсь" на разумные меры по восстановлению здоровья ("я делаю..."), обратитесь к специалисту?
Можно практиковать дыхательные упражнения, но только в комплексе с корректным назначением доктора.
Искренне вам сочувствую! Выздоравливайте!Ответ отредактирован автором 28-10-2019 08:22:31

психолог онлайн
Жити зі страхом- це неймовірні страждання. Якщо ви маєте панічні атаки в основі яких лежить тривога і страх власних тілесних відчуттів, то можна навчитися справлятися і попереджувати виникнення панічних атак. Безсоння є проявом будь-якого тривожного розладу (неврозу) , в тому числі і панічного розладу. Якщо врахувати, що ви зараз в стані постійного очікування і напруги, то болі в тілі можуть бути найрізноманітніші. Для початку, якщо ви не обстеженні, потрібно пройти консультацію у невролога, ендокринолога, кардіолога, гастроентеролога для виключення супутньої патології. Для того, щоб справитися з панічними атаками зверніться до когнітивно-поведінкового психотерапевта. За короткий час він вам зможе допомогти навчитися з цим справлятися.