Боюся співбесіди, нової роботи і колективу.
Після навчання в коледжі довго не могла наважитися піти на роботу, відчуваю страх перед спілкуванням з постороніми людьми. Тільки через шість місяців почала працювати в ресторані, де працювала сестра( тому було простіше). Працювала там майже 2 роки. Зараз наважилася звільнитися, хочеться чогось нового, більш престижного і легшого в фізичному плані.
Але повторюється аналогічна ситуація, вже місяць не можу наважитися піти на співбесіду і більше того боюся розмовляти по телефону з потенційними роботодавцями. Починається якась паніка і тривога, важко вимовити слово.
Вопрос от: ; Возраст: 21
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброй ночи!
цитата:
хочеться чогось нового, більш престижного і легшого в фізичному плані
А можете немного более конкретно описать ваши пожелания по работе? Как вы представляете себе "идеальную" для вас работу?
психолог онлайн
Kalinka, спробуйте сформулювати, що саме Ви боїтесь почути під час розмови? Уявіть бесіду і коли все всередині буде максимально напружено - зафіксуйте. Це - основний страх. Напишіть, будь ласка, що Ви відчули. Тоді далі можна продовжувати діалог, щоб допомогти.
психолог онлайн
Здравствуйте.
Могу предположить, что Вы испытываете страх отвержения, но я могу ошибаться. Исследовать эту тему важно, т.к. жизнь вся ещё впереди и заявлять о себе, и действовать придётся как ни крути.
психолог онлайн
Добрий ранок! Про що думаєте перед тим як " Починається якась паніка і тривога, важко вимовити слово"?
Дополнение от автора
Добрий ранок! Про що думаєте перед тим як " Починається якась паніка і тривога, важко вимовити слово
Добрий ранок!
Про те, що є хтось кращий за мене, більш досвідчений і впевненіший на певну посаду.
психолог онлайн
Доброго дня!
Завжди на цій планеті знайдеться хтось кращий, більш підхоядщий, більш впевнений. Тому це гарний спосіб зупиняти свої бажання з допомогою цього твердження.
Насправді, важко сказати в чому може бути причина такої вашої невпевненості. Схоже, що ви дуже боїтесь оцінок оточующих, що вони про вас скажуть чи подумають. Завичай це йде з досвіду стосунків з батьками. Це запит на роботу з психологом. Звертайтесь, якщо маєте бажання, дуже хотілося б вас підтримати та допомогти.. Насправді, я розумію як може бути складно справлятись з уявленнями про себе, щоразу себе переборювати у здавалося б буденних діях..